quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Vorig jaar ging het tenminste nog ergens om, metWIDM, nu heb ik dikke /care.
Ja, want hier kijken in het buitenland ook zoveel mensen naar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef WeertGeeIders het volgende:
Binnen 1 minuut schaam ik me weer voor Nederland.
Dit dus.quote:
elke keer weer een stijfje als ik haar ziequote:
Liever met lang haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
elke keer weer een stijfje als ik haar zie
Hoef ik ook niet meer te zien dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, lekker de cliffhanger spoilerenmananamanam
Als ik zeg dat Rens het een goede serie vindt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Als Stijn en Strani Penoza een geweldige serie vinden gun ik hun de ring.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef Gramulanion het volgende:
Als Stijn en Strani Penoza een geweldige serie vinden gun ik hun de ring.
Er staat ook echt dat ik me tegenover het buitenland schaam met dit soort rommelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want hier kijken in het buitenland ook zoveel mensen naar.
Iedereen in NL weet al dat dit troep is dus daar hoef je je niet voor te schamen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Er staat ook echt dat ik me tegenover het buitenland schaam met dit soort rommel
Zo erg vind ik 'm helemaal niet als presentator.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:42 schreef lovely_sunset het volgende:
Wat achterlijk dat jantje mag presenteren. hij doet het nog slechter dan dat hij kan zingen. Maar dan komt hij aanrennen....waarom???? zodat hij buiten adem is als hij moet beginnen met presenteren. Ik geloof dat ik nu al afhaak.
Hoezo bedrieger?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
Johhny wint hem. Dat is allemaal al besloten joh!
Komen ze weer goed in het licht na het gezeik met die bedreiger
Jortquote:
Zonder broekquote:
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen paar weken?quote:
Ik ben een kerstbalquote:
hehe daar is appelen, nu dat andere fruit en stu nogquote:
Ik was er alquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
hehe daar is appelen, nu dat andere fruit en stu nog
Haha ja denk het! Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd de afgelopen paar weken?
oh okequote:
vanquote:
Lach er maar omquote:
boeken dicht en topshow koekenquote:
Ik moest er ook om lachenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:46 schreef Pandaplint het volgende:
"Oorlog, Incest. Alles hebben we gedaan"
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Mol_bedreigd__.htmlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Haha ja denk het! Wat is er aan de hand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |