SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 4-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekacties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve posts:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meest eerlijke en neutrale naam voor dit topic.
Kan iemand mij helpen aan deze vragen?
Tijdlijn:
maandag 31 maart
• Ze zouden deze dag met hun vrijwilligerswerk beginnen, tot grote frustratie van vooral Lisanne wordt dat een week uitgesteld
• De meiden boeken tours bij gids Feliciano (voor woensdag 2 april aardbeienfarm en zaterdag 5 april zware trektocht naar de vulkaan Baru (3475 m))
Vragen:
-Kan iemand mij de bron geven dat Kris en Lisanne op 31 maart deze tours boekten?
Kan hem namelijk niet vinden.
-Wisten Kris en Lisanne hun ouders/vrienden op 31 maart al dat ze deze tours gingen doen?
- Waarom kan ik niks vinden over "Finca las Princesas"?![]()
"Princesas" zou een verkeerd begrepen/verstaan "fresas" (aardbeien) kunnen zijn (ik roep maar watquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef jackie12 het volgende:
De meest eerlijke en neutrale naam voor dit topic.
Kan iemand mij helpen aan deze vragen?
Tijdlijn:
maandag 31 maart
• Ze zouden deze dag met hun vrijwilligerswerk beginnen, tot grote frustratie van vooral Lisanne wordt dat een week uitgesteld
• De meiden boeken tours bij gids Feliciano (voor woensdag 2 april aardbeienfarm en zaterdag 5 april zware trektocht naar de vulkaan Baru (3475 m))
Vragen:
-Kan iemand mij de bron geven dat Kris en Lisanne op 31 maart deze tours boekten?
Kan hem namelijk niet vinden.
-Wisten Kris en Lisanne hun ouders/vrienden op 31 maart al dat ze deze tours gingen doen?
- Waarom kan ik niks vinden over "Finca las Princesas"?).
Ik kan me ook niet herinneren ooit een bron te hebben gezien voor het verhaal dat de meiden een gids voor de Pianista hebben proberen te boeken, maar dat er geen gids beschikbaar was.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Hij en zijn team waren de degenen die de eerste resten hebben gevonden (schoen+bot van Lisanne),quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:55 schreef jackie12 het volgende:
Nee dat is ie ook niet. Hij (en zijn team) hebben ook niks gevonden.
Maar het ging ook niet om resten. Het ging om de plek van de nachtfoto's
voor zover ik weet / me kan herinneren.![]()
In de video op Answers for Kris staat zelfs in beeld dat ze die hadden geboekt "Finca las Princesas" maar via google niks te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:06 schreef Gorraay het volgende:
[..]
"Princesas" zou een verkeerd begrepen/verstaan "fresas" (aardbeien) kunnen zijn (ik roep maar wat).
Ik kan me ook niet herinneren ooit een bron te hebben gezien voor het verhaal dat de meiden een gids voor de Pianista hebben proberen te boeken, maar dat er geen gids beschikbaar was.
En je hebt gelijk ik kan me "geen gids beschikbaar" alleen maar herinneren vanuit de Op tijdlijn.
Niet via een bron.
Ik vraag mij af of het mogelijk is dat K en L niet op 31 maart de excursies boekten maar op 1 april toen Feliciano bij de taalschool kwam.
Want waarom zou Eileen die ook pas een paar dagen in Boquete was en volgens mij ook gewoon een leerling spaans excursies gaan boeken? Iets wat K en L denk ik zelf ook prima kunnen.![]()
Was ook cynisch bedoeldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:17 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Hij en zijn team waren de degenen die de eerste resten hebben gevonden (schoen+bot van Lisanne),
voor zover ik weet / me kan herinneren.![]()
![]()
Wat vind je er zo goed aan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Goed verhaal hier:
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html
Lees eens vanaf de "reconstructie en tijdlijn vermissing" tot 40 regels naar beneden" 1 april 1400 uur" .
Hoe vaak kun je jezelf als schrijver van zo'n stuk jezelf tegenspreken.
Lachwekkend gewoon
[ Bericht 14% gewijzigd door jackie12 op 16-10-2014 14:12:42 ]![]()
in het artikel wordt nog gesproken over de taalschool Habla Ya, wat natuurlijk niet klopt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:00 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Goed verhaal hier:
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html![]()
Verder is mij opgevallen hier dat Gorraay en Grijzemassa de mening zijn toegedaan dat zij beter werk afleveren als beroepsprofessionals. Ik dat heuglijk en FANTASTISCH nieuws. Ik ben net als zijzelf ook onder de indruk van wat er naar voren wordt gebracht, dus wmb..... KUDO's all around the place !! (no kidding)
Mijn vraag aan hen is nu:
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:
info@answersforkris.com
met in de aanhef: Beste Nikki, hierbij zou ik heel graag het onderzoeksteam een hart onder de riem willen steken door onze naspeurings resultaten van de afgelopen 6 maanden met hen te willen delen. Hopelijk enz.
Laten jullie het even aan ons FOKkers weten?![]()
Jackie12: ik heb een kaartje gevonden waar "Princesa" op staat. Zie onder "Ubicacion"
http://www.boquetetreetrek.com/mapaampliado02.php
[ Bericht 29% gewijzigd door Poekje01 op 16-10-2014 15:13:25 ]![]()
http://www.tripadvisor.nl(...)iriqui_Province.html
Het is de koffieshop voor het Princesa Janca finca, gelegen op de Ave. Buenos Aires bij Palo Alto ( dicht bij Il Pianista).Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
dit staat er te lezen:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Lutalo het volgende:
Het is de koffieshop voor het Princesa Janca finca, gelegen op de Ave. Buenos Aires bij Palo Alto ( dicht bij Il Pianista).
Allereerst is cafetaria Princesa Janca niet een restaurant. Het is de koffieshop voor het Princesa Janca finca, gelegen op de Ave. Buenos Aires bij Palo Alto ( dicht bij Il Pianista). We stopten bij als we de Ave. Buenos Aires loop waren
oh, dubbel eigenlijk.![]()
Voor het idee valt zeker wat te zeggen: in plaats van je suf te zoeken naar een speld (informatie) in een hooiberg (talloze mogelijke mensen die iets weten), hang je er een sterke magneet boven (aantrekkingskracht van de beloning). Zeker in het geval van criminelen die iets weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:21 schreef jackie12 het volgende:
Alle gekheid op een stokje:
Als ik Kris haar vader zou zijn en ik zou de financieele mogelijkheid hebben dan zou ik
1- 100.000 euro beloning uitloven aan diegene die weet wat er met kris en Lisanne is gebeurd
(bij de vorige 30.000 was het een beloning voor de tip diegene die kris en Lisanne (levend) terug zou brengen)
Deze persoon anonimiteit garanderen
2- De beste (en waarschijnlijkst duurste) prive-detective inhuren in Panama die alle getuigen gaat horen en een duidelijke en betrouwbare tijdlijn maakt.
3- Alle fokkers uitnodigen voor een 2 daags durende bijeenkomst waar alle klonen trollen en echte mensen hun meningen, bevindingen en ideeen kunnen ventileren.
Baadt het niet schaadt het niet.
Kosten: 15 x een Van der Valk overnachting plus het afhuren van een klein zaaltje.
Toch zie ik een paar bezwaren:
1: Voor geld zijn veel mensen (criminelen? een concurrerende privé-detective?) ook bereid om iets te fabriceren. Tot een misdrijf aan toe, dat niet gepleegd is. Voorbeeld: crimineel X heeft bezittingen van de onlangs omgekomen crimineel Y. Waaronder een horloge met een kapotgemaakte defecte sluiting. Waarvan het alarm gezet wordt staat op tijden dat er belpogingen gedaan zijn. Die meneer X gaat, voorzien van getuigen, als gelukszoeker het bos in, en ineens horen ze dat alarm afgaan. "Lo and behold! Dat horloge ken ik! En ik dacht nog wel dat het grootspraak was, wat Y me allemaal vertelde.". Maak het verhaal af, kleur de plaatjes en win een iPad.
Het ergste dat X kan overkomen, is dat er echt bewijs komt van een ander misdrijf. En hij oplichting aan z'n broek krijgt, wat dan niet te bewijzen is (Y is immers niet meer, en X heeft het van Y). Maar als er geen derden betrokken zijn, komt dat bewijs er niet, en heeft Y de meiden omgebracht.
2: Anonimiteit garanderen: Wie zo'n beloning krijgt, gaat dat geld uitgeven. Die blijft dus niet anoniem. Of de dader kan wel raden wie het geweest moet zijn. Daarmee wordt diegene een schietschijf (in het geval van een gewetenloos misdrijf). Dan moet de beloning een veelvoud zijn (een miljoen of meer), en de tipgever een compleet nieuwe identiteit krijgen in een ander land.
3: Als er geen overtuigend verhaal komt, blijf je zitten met twee mogelijkheden:
• Niemand durft het te vertellen, ook niet voor de beloning.
• Er is nies te vertellen, want er was niemand bij betrokken.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 16-10-2014 15:32:12 ]![]()
Gorraay ( en anderen) heb je deze topo kaart al ooit gezien? Hij heet Map Culebra Trail El Pianista El Norteno, en komt van Baru op WS. Je moet links even op Sendero El Pianista klikken, zodat alles verschijnt.
http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
of alle afstanden en hoogteverschillen etc kloppen kan ik je niet zeggen, maar wellicht kun je eea. met jouw laatste kaart vergelijken? Ik zou trouwens overal 3 poppetjes tekenen. In de jungle/bos wordt een minimale groepsgrootte van 3 geadviseerd.![]()
deze vond ik ook maar ik kan me niet voorstellen dat ze een gids meenemen naar een cafe.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Lutalo het volgende:
Het is de koffieshop voor het Princesa Janca finca, gelegen op de Ave. Buenos Aires bij Palo Alto ( dicht bij Il Pianista).
Ik denk dat die van Poekje01 klopt. Evenwel bedankt!![]()
Geen idee of dit al eens voorbij is gekomen, maar dit is een 360 graden foto van de start van de Pianista trail.![]()
Cabacera de Culebra: cabacera. = begin van de rivier. Daar is de rugzak gevonden.
Een schoen 3 km stroomopwaarts.
http://s1371.photobucket.(...)zps36250d4d.jpg.html
[ Bericht 48% gewijzigd door Poekje01 op 16-10-2014 15:46:18 ]![]()
Ah, er is ook een schaduw van de fotograaf te zien, kunnen we nog iets met een tijd, is dat ergens te achterhalen, ter vergelijking met die Quedebra foto van K., of is dat nu niet meer van belang?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:35 schreef Geruisloos het volgende:
Geen idee of dit al eens voorbij is gekomen, maar dit is een 360 graden foto van de start van de Pianista trail.![]()
Of mogelijkheid 3 : Er was maar 1 dader die het vertikt (ook niet voor een dikke beloning) om zichzelf te verraden.quote:3: Als er geen overtuigend verhaal komt, blijf je zitten met twee mogelijkheden:
• Er is nies te vertellen, want er was niemand bij betrokken.![]()
Het is niet helemaal up to date met alle details, maar in grote lijnen vind ik het wel een goede samenvatting.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Wat vind je er zo goed aan?
Lees eens vanaf de "reconstructie en tijdlijn vermissing" tot 40 regels naar beneden" 1 april 1400 uur" .
Hoe vaak kun je jezelf als schrijver van zo'n stuk jezelf tegenspreken.
Lachwekkend gewoon![]()
Inderdaad. De zaak "Joran van der Sloot" toont aan dat je sommige mensen alles kunt laten beweren, zolang je maar genoeg geld geeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:23 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Voor het idee valt zeker wat te zeggen: in plaats van je suf te zoeken naar een speld (informatie) in een hooiberg (talloze mogelijke mensen die iets weten), hang je er een sterke magneet boven (aantrekkingskracht van de beloning). Zeker in het geval van criminelen die iets weten.
Toch zie ik een paar bezwaren:
1: Voor geld zijn veel mensen (criminelen? een concurrerende privé-detective?) ook bereid om iets te fabriceren. Tot een misdrijf aan toe, dat niet gepleegd is. Voorbeeld: crimineel X heeft bezittingen van de onlangs omgekomen crimineel Y. Waaronder een horloge met een kapotgemaakte defecte sluiting. Waarvan het alarm gezet wordt staat op tijden dat er belpogingen gedaan zijn. Die meneer X gaat, voorzien van getuigen, als gelukszoeker het bos in, en ineens horen ze dat alarm afgaan. "Lo and behold! Dat horloge ken ik! En ik dacht nog wel dat het grootspraak was, wat Y me allemaal vertelde.". Maak het verhaal af, kleur de plaatjes en win een iPad.
Het ergste dat X kan overkomen, is dat er echt bewijs komt van een ander misdrijf. En hij oplichting aan z'n broek krijgt, wat dan niet te bewijzen is (Y is immers niet meer, en X heeft het van Y). Maar als er geen derden betrokken zijn, komt dat bewijs er niet, en heeft Y de meiden omgebracht.
2: Anonimiteit garanderen: Wie zo'n beloning krijgt, gaat dat geld uitgeven. Die blijft dus niet anoniem. Of de dader kan wel raden wie het geweest moet zijn. Daarmee wordt diegene een schietschijf (in het geval van een gewetenloos misdrijf). Dan moet de beloning een veelvoud zijn (een miljoen of meer), en de tipgever een compleet nieuwe identiteit krijgen in een ander land.
3: Als er geen overtuigend verhaal komt, blijf je zitten met twee mogelijkheden:
• Er is nies te vertellen, want er was niemand bij betrokken.
Bewijzen leveren daarentegen is geheel andere koek. En daar ging het nu juist om in het voorstel van Geruisloos. Geen bladiebla van Steffens en co. Geen belachelijke rechtszaken van Arrochia en co.
Maar wel gewoon grondig en structureel zoeken naar bewijsmateriaal. Dat is niet goedkoop natuurlijk, maar voor een bedrag van naar schatting tussen ¤50.000 en ¤70.000 zal er wel het een en ander gevonden kunnen worden.![]()
Maar wel erg saaiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:00 schreef jackie12 het volgende:
De meest eerlijke en neutrale naam voor dit topic.![]()
![]()
Maar wat is dat van Poekje dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:28 schreef jackie12 het volgende:
[..]
deze vond ik ook maar ik kan me niet voorstellen dat ze een gids meenemen naar een cafe.
Ik denk dat die van Poekje01 klopt. Evenwel bedankt!
Is het niet hetzelfde? Een koffieplantage (met café)?
(of verkeerd verstaan en zoals eerder genoemd die aardbeien(fresas) farm)Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Verder is mij opgevallen hier dat Gorraay en Grijzemassa de mening zijn toegedaan dat zij beter werk afleveren als beroepsprofessionals. Ik dat heuglijk en FANTASTISCH nieuws. Ik ben net als zijzelf ook onder de indruk van wat er naar voren wordt gebracht, dus wmb..... KUDO's all around the place !! (no kidding)
Mijn vraag aan hen is nu:
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:
info@answersforkris.com
met in de aanhef: Beste Nikki, hierbij zou ik heel graag het onderzoeksteam een hart onder de riem willen steken door onze naspeurings resultaten van de afgelopen 6 maanden met hen te willen delen. Hopelijk enz.
Laten jullie het even aan ons FOKkers weten?![]()
Wat een vooringenomen mening heb jij Poekje01, ik heb al enkele keren wat gemaild via AVK maar nooit enige reactie gehad. Dus nu denk ik, als ze iets willen weten lezen ze maar mee op het forum.
En ik denk niet beter te zijn dan professionals maar denk wel dat er betere professionals zijn dan Dick "boot" Steffens.![]()
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar restenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De zaak "Joran van der Sloot" toont aan dat je sommige mensen alles kunt laten beweren, zolang je maar genoeg geld geeft.
Bewijzen leveren daarentegen is geheel andere koek. En daar ging het nu juist om in het voorstel van Geruisloos. Geen bladiebla van Steffens en co. Geen belachelijke rechtszaken van Arrochia en co.
Maar wel gewoon grondig en structureel zoeken naar bewijsmateriaal. Dat is niet goedkoop natuurlijk, maar voor een bedrag van naar schatting tussen ¤50.000 en ¤70.000 zal er wel het een en ander gevonden kunnen worden.![]()
Dat zou ook wel héél brutaal zijn. Een dader die geld vraagt voor zijn verhaal. Maar zoals Kloothommel fijntjes hintte (zie hieronder), niet eens ondenkbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Of mogelijkheid 3 : Er was maar 1 dader die het vertikt (ook niet voor een dikke beloning) om zichzelf te verraden.Het afpersen van Moeder Holloway. Ja, ongelooflijk, maar het gebeurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De zaak "Joran van der Sloot" toont aan dat je sommige mensen alles kunt laten beweren, zolang je maar genoeg geld geeft.Ik zou, als het mijn dochter was, en mijn geld, dat alleen opzetten als ik overtuigd zou zijn dat van eventueel bewijs ook iets gevonden wordt. En dus, als er niets gevonden wordt dat op betrokkenheid van derden wijst, mij dat zou overtuigen dat die betrokkenheid er ook niet is. Maar ik sta niet in de schoenen van zo'n vader. Misschien zou ik het dan wel sowieso proberen. En als het geld van donateurs komt, gegeven om alles op alles te zetten, ligt het voor de hand om dat dan ook te doen.quote:Bewijzen leveren daarentegen is geheel andere koek. En daar ging het nu juist om in het voorstel van Geruisloos. Geen bladiebla van Steffens en co. Geen belachelijke rechtszaken van Arrochia en co.
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Verder is mij opgevallen hier dat Gorraay en Grijzemassa de mening zijn toegedaan dat zij beter werk afleveren als beroepsprofessionals.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd. Ik heb wel eens gezegd dat ik grote waardering heb voor het speurwerk van Geruisloos en enkele anderen. Meer niet.quote:Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Dat zou ik uitbesteden, als ik een nabestaande was. De conclusies, hypotheses enz. scheiden van de rest. Anders krijgen ze elke opmerking over de meiden, en niet te vergeten over vader Kremers, onder ogen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:![]()
Wat een vooringenomen mening heb jij Poekje01, ik heb al enkele keren wat gemaild via AVK maar nooit enige reactie gehad. Dus nu denk ik, als ze iets willen weten lezen ze maar mee op het forum.Wat die man zegt in de media, doet hij in zijn rol als warmhouder van de zaak. Hoeft niets te zeggen over zijn kwaliteit en inzet als speurder. Het lijkt me niet eens slim, om te vertellen of er intussen nog meer gebeurt, en zo ja wat dat dan is.quote:En ik denk niet beter te zijn dan professionals maar denk wel dat er betere professionals zijn dan Dick "boot" Steffens.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 16-10-2014 16:53:18 ]![]()
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd.
Wat schieten de ouders van K of hun onderzoeksteam, of deze case op met dat gehakketak, afzeiken en persoonlijke aanvallen op een door de ouders ingeschakelde persoon, niks. Helemaal niks. -edit-
Je kan gewoon posten hier. Graag inhoudelijk, en on topic. Thnx.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:32:54 ]![]()
Dat spreekt vanzelf, dat uitbesteden. De mails gaan ook niet rechtstreeks naar de familie maar naar de woordvoerder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat zou ik uitbesteden, als ik een nabestaande was. De conclusies, hypotheses enz. scheiden van de rest. Anders krijgen ze elke opmerking over de meiden, en niet te vergeten over vader Kremers, onder ogen.
[..]
Wat die man zegt in de media, doet hij in zijn rol als warmhouder van de zaak. Hoeft niets te zeggen over zijn kwaliteit en inzet als speurder. Het lijkt me niet eens slim, om te vertellen of er intussen nog meer gebeurt, en zo ja wat dat dan is.
Op deze manier komt hij ook nog lekker geloofwaardig over in Panama. Als hij met nog meer van dat soort statements komt begint het op een klucht te lijken.![]()
Bemoei je met je eigen manier van posten, hoe ik het doe gaat je niks aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.
Wat schieten de ouders van K of hun onderzoeksteam, of deze case op met dat gehakketak, afzeiken en persoonlijke aanvallen op een door de ouders ingeschakelde persoon, niks. Helemaal niks.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:33:29 ]![]()
nee hoor. Hij hoeft in de pers niet alles te vertellen wat zij doen en hoe ver ze zijn. Gaat niemand wat aan behalve in eerste instantie de familie. Zo simpel is het. En dat doet hij prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, dat uitbesteden. De mails gaan ook niet rechtstreeks naar de familie maar naar de woordvoerder.
Op deze manier komt hij ook nog lekker geloofwaardig over in Panama. Als hij met nog meer van dat soort statements komt begint het op een klucht te lijken.![]()
wel als je een negatieve stemming aan het kweken bent. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen manier van posten, hoe ik het doe gaat je niks aan.![]()
Ik ga geen namen noemen en weet ze eerlijk gezegd ook niet allemaal wie van alles beweerde maar ik vind het ook vreemd dat de ouders van Kris en mensen daar omheen raar weg worden gezet.
Niemand van ons heeft het Pianista pad gedaan laat staan achter de mirador. Dan is het toch raar dat mensen hier achter hun pc beter denken te weten hoe het daar is dan zijzelf.
Niemand van ons is ooit rechercheur geweest.-edit-
Niemand van ons heeft het NFI rapport gelezen of heeft meer informatie dan dat de ouders of de oud-rechercheurs hebben. Toch weten velen het hier beter.
Misschien moet het volgende topic maar eens "de lijn Hans Kremers" heten
[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:35:02 ]![]()
Mee eens, ik ben het niet altijd met ze eens maar vind wel dat ze knap werk leveren, de mensen van de kaarten, schema's, foto analyses enz.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd. Ik heb wel eens gezegd dat ik grote waardering heb voor het speurwerk van Geruisloos en enkele anderen. Meer niet.![]()
Stemmingmakerij, hoe noem je zo'n uitspraak dan? Ik zou het niet in me hoofd halen zoiets tegen een andere user te zeggen. Als mijn posten je niet aan staan lees je er maar over heen. Doe ik bij jou ook zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.
Wat schieten de ouders van K of hun onderzoeksteam, of deze case op met dat gehakketak, afzeiken en persoonlijke aanvallen op een door de ouders ingeschakelde persoon, niks. Helemaal niks.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:35:38 ]![]()
Onzin. Mijn mening is niet meer of minder waard dan die van iemand die 25 jaar geleden eens wat recherchewerk heeft gedaan en nu op zoek is naar een stukje vrijetijdsbesteding. Van die andere "rechercheur" is bekend dat hij zo ijdel was dat zijn werkgever (de politie) hem uiteindelijk moest verbieden nog met zijn tronie op het beeldscherm te verschijnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:36:05 ]![]()
Survival in the forest:
http://www.enjoyperu.com/(...)ermine-position.html
As to the search for a quick recovery, the best thing to do is to find a small stream and follow its waters downstream until you reach a larger water course until you finally hit a big river where the possibility of finding human settlements on its banks are much larger since the people in the Rain Forest usually live by the banks of the big rivers.
als de meiden idd. zijn doorgelopen, en 'slechts' tot in de buurt van de vindplaats van de eerste schoen stroomopwaarts zijn gekomen, kan het ev. nieuwe zoeken misschien wel in eerste instantie tot dat gebied beperkt blijven.
[ Bericht 60% gewijzigd door Poekje01 op 16-10-2014 17:18:46 ]![]()
nog even terug komen op de honden. Was gevraagd waar die hadden aangeslagen.
"Hoewel Louise nadrukkelijk een slag om de arm houdt, meldt ze dat acht honden aan de rand van een diepe afgrond een geur hebben opgepikt. “Voor een deel konden we naar beneden om te zien waar de honden op waren aangeslagen”, zegt Louise.
" We hebben geen idee wát er ligt, het kan natuurlijk heel goed een kadaver zijn. Maar we vertrekken hier niet zonder alles goed te hebben gecheckt.”
De locatie is voor de reddingshondengroep extra interessant, omdat deze behoorlijk in de buurt van het gastenverblijf van Kris en Lisanne ligt. Louise: "Ik schat op hooguit zo’n vijfhonderd meter. "
http://www.vermist.nl/dagboekrhww/![]()
Ik ga voor zoeken naar sporen die naar eventuele daders kunnen leiden op de Pianista vanaf het begin van de trail tot de Mirador.![]()
![]()
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben het niet altijd met ze eens maar vind wel dat ze knap werk leveren, de mensen van de kaarten, schema's, foto analyses enz.
"Hou je kop''-opmerkingen van Poekje01 daarentegen kunnen me gestolen worden.![]()
Waarom denk jij dat? Zijn post #259 in topic #124 wijst daar helemaal niet op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar resten![]()
Je vergeet mij te bedanken SAJ.
En verder is alleen suddenintuition goed bezig hier.quote:Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.![]()
jij hoort bij oaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef 11en30 het volgende:
En verder is alleen suddenintuition goed bezig hier.
[..]![]()
dag 3
"Het is de bedoeling dat de reddingshondengroep zich de komende week focust op het gebied rond het wandelpad La Pianista, waar Lisanne en Kris mogelijk zijn verdwenen"
dag 4
"Alle groepen gaan de markeringen na, waar de honden gisteren een verhoogde activiteit hebben laten zien,
Eén van de verwijzingen was gisteren boven op een berg."
http://www.vermist.nl/dagboekrhww/![]()
Ik post wel eens een kaartje van een detail (b.v. het dorpje Alto Romero of de exacte locatie van het 'kasteel'), maar de kaartenmaker hier is Geruisloos. Ik denk dat die de kaarten van Baru ook bekijkt en dan zijn eigen afweging maakt. Baru heeft het grote voordeel van bekendheid met het terrein, maar dan is het nog steeds moeilijk om op die luchtfoto's met 99% oerwoud de exacte locaties van paden, bruggen enz. te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:24 schreef Poekje01 het volgende:
Gorraay ( en anderen) heb je deze topo kaart al ooit gezien? Hij heet Map Culebra Trail El Pianista El Norteno, en komt van Baru op WS. Je moet links even op Sendero El Pianista klikken, zodat alles verschijnt.
http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
of alle afstanden en hoogteverschillen etc kloppen kan ik je niet zeggen, maar wellicht kun je eea. met jouw laatste kaart vergelijken? Ik zou trouwens overal 3 poppetjes tekenen. In de jungle/bos wordt een minimale groepsgrootte van 3 geadviseerd.Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Ik weet niet waarom jij dat denkt, maar feit is wel dat Steffens de gelddrager was (geen rechercheur) die de ontvoerders van Heineken miljonair heeft gemaakt. Een groot deel van dat geld is nooit meer teruggevonden...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:01 schreef jackie12 het volgende:
Toch is Dick Steffens een charlatan en doet t enkel en alleen voor persoonlijk gewin.![]()
![]()
Maar ik heb nooit over die Steffens gepost.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen.
Nou ja, okee, toen hij met zijn bootverhaal kwam deze foto:
-edit-
[ Bericht 11% gewijzigd door Lavenderr op 16-10-2014 18:18:31 ]Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Nachtlocatie is de avatar van 11en30?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar restenHoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Zekersteweten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nachtlocatie is de avatar van 11en30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zekersteweten.Waar is de rots achter de rechter foto op de linker foto gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij is de linker rots veel kleiner dan de rechter![]()
[..]
Zekersteweten.Wie is die man met dat hoedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die staat op de andere nachtfoto.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wie is die man met dat hoedje?
't Is een pet/baseball cap.
;-)
[ Bericht 4% gewijzigd door Lutalo op 16-10-2014 18:04:49 ]Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
[..]
Zekersteweten.Ja, thnks, kon de foto niet meer vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.
"Hou je kop''-opmerkingen van Poekje01 daarentegen kunnen me gestolen worden.![]()
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.![]()
Zullen we het beoordelen van de inhoud maar aan de moderator overlaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.
Je mag wel eens een toontje lager zingen hoor![]()
Nope. Allebei niet .quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.![]()
nee dat gaat achterlangsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.![]()
Dan hebben we gelukkig al een goed signalement van de dader.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Die staat op de andere nachtfoto.
;-)![]()
Nee, maar toch mag het niet. En ik denk dat je dat ook zelf wel begrijpt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Smaad valt onder de vrijheid van meningsuiting. We leven hier niet in Syrië.![]()
Complimenten ook van mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.
"Hou je kop''-opmerkingen van Poekje01 daarentegen kunnen me gestolen worden.
En ook bij de rest van deze post sluit ik me helemaal aan.Make my day!![]()
Van wie mag het dan niet? Sta jij boven de Nederlandse wet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar toch mag het niet. En ik denk dat je dat ook zelf wel begrijpt.
Wetboek van Strafrecht, artikel 261 lid 3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.![]()
Op de site van Dick Steffens, je weet wel, die waar hij zich aan de FBI affilieert, noemt hij het volgende als een van zijn specialismen:
"Wereldwijd traceren van de locatie van mobiele telefoons op 5 meter nauwkeurig"
Bron: http://www.interludium-fbi.com
Ik ben erg benieuwd of hij dit ook waar heeft weten te maken.Make my day!![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Die staat op de andere nachtfoto.
;-)![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus je reinste onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Smaad valt onder de vrijheid van meningsuiting. We leven hier niet in Syrië.
http://www.wetrecht.nl/smaad/"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jij vindt dat iemand zwartmaken moet kunnen? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Van wie mag het dan niet? Sta jij boven de Nederlandse wet?
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.![]()
Ik weet niet wat je bedoelt met "rots achter de rechter foto" en waarom je nog twijfelt maar de match is 100%. De keien die voor de steen in het water liggen kloppen ook, kijk maar naar de zwarte met identieke deukjes links, daarboven die scherpe driehoek met het kromme puntje, meer naar rechts de roestbruine met sierlijke open v-vorm. Kan niet missen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waar is de rots achter de rechter foto op de linker foto gebleven?
En volgens mij is de linker rots veel kleiner dan de rechter![]()
Je kan het hele wetboek erbij halen maar smaad en laster willen we hier niet zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Je bent hier te gast bij een discussieplatform. Je smaad voegt helemaal niets toe aan de discussie en dient achterwege te blijven als daarom verzocht wordt door de moderatoren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Tip: lees de algemene bepalingen van het Wetboek van Strafrecht eens door. Dan weet je meteen wanneer het van toepassing is en wanneer nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de luchtfoto's nog even goed bekeken, en volgens mij kunnen er tot 2 km van het Pianista pad auto's komen. Het terrein is tot dat punt namelijk vrijwel open en er zijn duidelijk grote sporen te zien.
Vanaf het 2 km punt begint het beboste gebied. Bovendien loopt daar een quebrada, waarschijnlijk dezelfde als die op foto 491 te zien is.
Foto 491 is om 12:03 genomen. Als we hun gemiddelde snelheid nemen van 2,25 km / uur en een starttijd van rond 11:00 dan zou de foto precies voorbij het 2 km punt vallen in het eerste dichtbeboste gebied.
Dit maakt de kaart weer wat nauwkeuriger:![]()
![]()
Daar sluit ik me bij aan. Hier is volgens mij geen sprake van noodzakelijke verdeding ook is het algemeen belang niet echt in het geding.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan het hele wetboek erbij halen maar smaad en laster willen we hier niet zien.
Het is weleens lastig om uit te maken of iets beledigend is of tot de vrije meningsuiting behoort. (bv. een actiegroep die ruchtbaarheid geeft aan de praktijk van kinderarbeid van een bedrijf. Is dat smaad of vrije meningsuiting?) 'Smaad moet kunnen' is in ieder geval kletskoek. Of iets smadelijk is, kan wel een punt van discussie zijn. We hebben hier alleen ook nog huisregels.![]()
Wel als daar het algemeen belang mee is gediend.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jij vindt dat iemand zwartmaken moet kunnen? Ik niet hoor.![]()
En als smaad wel iets toevoegt aan de discussie?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent hier te gast bij een discussieplatform. Je smaad voegt helemaal niets toe aan de discussie en dient achterwege te blijven als daarom verzocht wordt door de moderatoren.![]()
die quote die jij plaatste heb ik niet geschreven !quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef 11en30 het volgende:
En verder is alleen suddenintuition goed bezig hier.
[..]![]()
K/L meeting a.s. zondag 19-10 in Utrecht met El_Matador en ondergetekende.
ONZ / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10-14
Dit staat los van de meeting op 7 november.
[ Bericht 2% gewijzigd door Domnivoor op 16-10-2014 21:07:24 ]![]()
Lees de post van Opa Bakkebaard nog eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
En als smaad wel iets toevoegt aan de discussie?![]()
Deze leek ziet Kris in bebost gebied.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:23 schreef Geruisloos het volgende:
Ik heb de luchtfoto's nog even goed bekeken, en volgens mij kunnen er tot 2 km van het Pianista pad auto's komen. Het terrein is tot dat punt namelijk vrijwel open en er zijn duidelijk grote sporen te zien.
Vanaf het 2 km punt begint het beboste gebied. Bovendien loopt daar een quebrada, waarschijnlijk dezelfde als die op foto 491 te zien is.
[ afbeelding ]
Foto 491 is om 12:03 genomen. Als we hun gemiddelde snelheid nemen van 2,25 km / uur en een starttijd van rond 11:00 dan zou de foto precies voorbij het 2 km punt vallen in het eerste dichtbeboste gebied.
Dit maakt de kaart weer wat nauwkeuriger:
[ afbeelding ]
De kaart vanaf boven lijkt in vrij open gebied.
Is er maar 1 quebrada op de Pianista ?Zo ja dan kan dit hem zijn.
Zo niet, waarom denk je dan dat dit waarschijnlijk die quebrada is?![]()
Heb ik gedaan. Vervolgens heb ik een vraag gesteld aan Opa Bakkerbaard, maar daar nog geen antwoord op gekregen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees de post van Opa Bakkebaard nog eens.![]()
'The hooded man' natuurlijk ! Zie ook foto 550 ;-)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wie is die man met dat hoedje?![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)ensenrechtenhof.htmlquote:Familie Kremers daagt Panamees OM voor mensenrechtenhof
De advocaat van de familie van Kris Kremers daagt de Panamese justitie voor het Inter-Amerikaanse Hof voor de Rechten van de Mens. Dat bevestigt de raadsman, Enrique Arrocha, donderdag.
Hij vindt dat het Openbaar Ministerie 'niet capabel' is en 'een gebrek aan interesse' heeft getoond in de zaak van Kremers en Lisanne Froon.
Arrocha liet zich al vaker kritisch uit over het onderzoek naar de dood van de Nederlandse vrouwen, die op 1 april voor het laatst rond de plaats Boquete werden gezien. In juni werden in onherbergzaam gebied resten van de twee gevonden, maar de precieze doodsoorzaak is nog onduidelijk.
De raadsman stelt dat de analyse van het dna-onderzoek van het OM niet volledig is. Zo zou er informatie ontbreken over de kleding van de vrouwen. Bovendien wil Arrocha dat er aanvullend onderzoek komt. De advocaat kan niet zeggen wanneer hij de klacht precies zal indienen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Je dient gewoon de aanwijzingen van de moderatie te volgen. Als dat je niet bevalt dan staat het je vrij om te gaan. Verder wil ik deze discussie hier staken zodat er weer ontopic gegaan kan worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
En als smaad wel iets toevoegt aan de discussie?![]()
Het pad en de quebrada lopen beide door in het beboste gebied. De foto is dus waarschijnlijk gemaakt op een punt waar deze elkaar kruisen in dat bos.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Deze leek ziet Kris in bebost gebied.
De kaart vanaf boven lijkt in vrij open gebied.
Is er maar 1 quebrada op de Pianista ?Zo ja dan kan dit hem zijn.
Zo niet, waarom denk je dan dat dit waarschijnlijk die quebrada is?
Het beboste gebied + quebrada + timing foto komen dus allemaal overeen.
Iets naast die quebrada loopt overigens een tak van de Pianista rivier. Zo te zien is deze niet erg groot en zou deze in de praktijk wellicht als een quebrada gezien kunnen worden. Het pad komt daar echter niet meer langs.
Er kunnen overigens nog meer kleine quebrada's lopen die aansluiten op bovenstaande quebrada of op de rivier.
[ Bericht 5% gewijzigd door Geruisloos op 16-10-2014 21:38:05 ]![]()
He jongens, kap nah, het ging net zo lekker en dan weer ruzie gaan maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:57 schreef Grijzemassa het volgende:
Bemoei je met je eigen manier van posten, hoe ik het doe gaat je niks aan.
Ik wou jullie juist complimenteren met het feit dat er al zeker 5 pagina's geen
ruzie gemaakt werd tussen de Fokkers, maar helaas.... ;-)![]()
Hmm, ik ben dat op zich met je eens, ik vind zowiezo dat persoonlijke beledigingenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan het hele wetboek erbij halen maar smaad en laster willen we hier niet zien.
volgens de forumregels al verwijderd moeten worden, om de sfeer goed te houden
en de poster on-topic te houden, maar de wet is hier niet echt van toepassing:
bijna iedereen post hier met een nickname, dus iemands naam beschadigen is
hier zo goed als onmogelijk, de schade moet dan aantoonbaar zijn en zelden
zal tot vervolging worden overgegaan (alleen bedrijven met veel geld krijgen
dat voor elkaar).![]()
Mensen posten niet alleen met een nickname want dat vind ik niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:42 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Hmm, ik ben dat op zich met je eens, ik vind zowiezo dat persoonlijke beledigingen
volgens de forumregels al verwijderd moeten worden, om de sfeer goed te houden
en de poster on-topic te houden, maar de wet is hier niet echt van toepassing:
bijna iedereen post hier met een nickname, dus iemands naam beschadigen is
hier zo goed als onmogelijk, de schade moet dan aantoonbaar zijn en zelden
zal tot vervolging worden overgegaan (alleen bedrijven met veel geld krijgen
dat voor elkaar).
Wel vind ik het echt ronduit zielig dat er mensen zijn die meerdere namen hebben en dan in een discussie ook nog eens met die 2 namen de discussie aangaan.
Hoezo ik verneuk mezelf?!
Hilarisch!![]()
Ik heb dit nu al een paar keer van je gelezen, maar heb nog niets ontdekt. Weet je dit zeker?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Mensen posten niet alleen met een nickname want dat vind ik niet zo'n probleem.
Wel vind ik het echt ronduit zielig dat er mensen zijn die meerdere namen hebben en dan in een discussie ook nog eens met die 2 namen de discussie aangaan.
Hilarisch!Make my day!![]()
Die hebben een meervoudige persoonlijkheidsstoornis ;-)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:52 schreef jackie12 het volgende:
Mensen posten niet alleen met een nickname want dat vind ik niet zo'n probleem.
Hilarisch!
Maar wacht eens even, jij was toch ook een van mijn andere persoonlijkheden?
Dat wat jij nu typt herken ik helemaal niet.... hmmm... iemand heeft mijn
account gehacked... of wacht... natuurlijk weet ik niet dat ik ook Jackie12 ben,
want dat is mijn andere persoonlijkheid van wie ik het bestaan niet weet....![]()
[..]
Zekersteweten.Nope, kan niet, daar was het geen 24 graden in de nacht, maar slechts 22.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus, dit is veel te hoog voor de nachtfoto, dit is aan de Boquete-kant
en is dus tussen de 1200 en 1800 meter,![]()
Moderators/admins van fok.nl kunnen dit eenvoudig achterhalen door het ip adres van verdachte gebruikers te checken. Tenzij de persoon met proxy's werkt of iets soortgelijks, maar de meeste trollen zullen daar niet aan denken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb dit nu al een paar keer van je gelezen, maar heb nog niets ontdekt. Weet je dit zeker?![]()
Het zou inderdaad kunnen alleen overtuigd ben ik nog niet (ik denk jij zelf ook nog niet) maar het zou zeker handig zijn als we er achter zouden kunnen komen waar deze foto gemaakt is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:32 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het pad en de quebrada lopen beide door in het beboste gebied. De foto is dus waarschijnlijk gemaakt op een punt waar deze elkaar kruisen in dat bos.
Het beboste gebied + quebrada + timing foto komen dus allemaal overeen.
Iets naast die quebrada loopt overigens een tak van de Pianista rivier. Zo te zien is deze niet erg groot en zou deze in de praktijk wellicht als een quebrada gezien kunnen worden. Het pad komt daar echter niet meer langs.
Er kunnen overigens nog meer kleine quebrada's lopen die aansluiten op bovenstaande quebrada of op de rivier.
Wat ik al eerder zei: stel deze foto is genomen slechts 10 min wandelen onder de mirador? wat zegt dat dan over de tijdlijn?
Of nog gekker: 10 minuten wandelen vanaf het begin van de Pianista?
Wel denk ik dat je hoger kunt komen dan deze foto met een 4x4.
In de reportage van Eva Wiessing met Plinio zijn ze (waarschijnlijk) eerst bij deze quebrada en lopen daarna door naar de mirador.
Onderweg komen ze dan nog langs het huis van Lorenzo G. Daar kun je ook nog met een 4x4 komen. (mits de reportage chronologisch is opgenomen)
Helpt dit kaartje voor een completer beeld?
http://i.imgur.com/Cg8sjVI.jpg
Overigens las ik op WS (ja ik!) dat je zelfs tot 20 min lopen onder de mirador met een 4x4 komen![]()
Je was er ook bij met je thermometer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nope, kan niet, daar was het geen 24 graden in de nacht, maar slechts 22.
en is dus tussen de 1200 en 1800 meter,![]()
De locatie van die rivier oversteek is ergens op de eerste 500 meter van het Pianista pad en ligt op zo'n 1300 meter hoogte. De temperatuur was die nacht van 8 april op die plek rond de 16 graden. (Dit is te achterhalen aan hand van historische weerdata.)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Nope, kan niet, daar was het geen 24 graden in de nacht, maar slechts 22.
en is dus tussen de 1200 en 1800 meter,
Het is alleen niet te achterhalen of de temperatuur van de camera is beïnvloed door andere factoren, zoals langdurig vasthouden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: