Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Verder is mij opgevallen hier dat Gorraay en Grijzemassa de mening zijn toegedaan dat zij beter werk afleveren als beroepsprofessionals. Ik dat heuglijk en FANTASTISCH nieuws. Ik ben net als zijzelf ook onder de indruk van wat er naar voren wordt gebracht, dus wmb..... KUDO's all around the place !! (no kidding)
Mijn vraag aan hen is nu:
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:
info@answersforkris.com
met in de aanhef: Beste Nikki, hierbij zou ik heel graag het onderzoeksteam een hart onder de riem willen steken door onze naspeurings resultaten van de afgelopen 6 maanden met hen te willen delen. Hopelijk enz.
Laten jullie het even aan ons FOKkers weten?
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar restenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De zaak "Joran van der Sloot" toont aan dat je sommige mensen alles kunt laten beweren, zolang je maar genoeg geld geeft.
Bewijzen leveren daarentegen is geheel andere koek. En daar ging het nu juist om in het voorstel van Geruisloos. Geen bladiebla van Steffens en co. Geen belachelijke rechtszaken van Arrochia en co.
Maar wel gewoon grondig en structureel zoeken naar bewijsmateriaal. Dat is niet goedkoop natuurlijk, maar voor een bedrag van naar schatting tussen ¤50.000 en ¤70.000 zal er wel het een en ander gevonden kunnen worden.
Dat zou ook wel héél brutaal zijn. Een dader die geld vraagt voor zijn verhaal. Maar zoals Kloothommel fijntjes hintte (zie hieronder), niet eens ondenkbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Of mogelijkheid 3 : Er was maar 1 dader die het vertikt (ook niet voor een dikke beloning) om zichzelf te verraden.
Het afpersen van Moeder Holloway. Ja, ongelooflijk, maar het gebeurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Inderdaad. De zaak "Joran van der Sloot" toont aan dat je sommige mensen alles kunt laten beweren, zolang je maar genoeg geld geeft.
Ik zou, als het mijn dochter was, en mijn geld, dat alleen opzetten als ik overtuigd zou zijn dat van eventueel bewijs ook iets gevonden wordt. En dus, als er niets gevonden wordt dat op betrokkenheid van derden wijst, mij dat zou overtuigen dat die betrokkenheid er ook niet is. Maar ik sta niet in de schoenen van zo'n vader. Misschien zou ik het dan wel sowieso proberen. En als het geld van donateurs komt, gegeven om alles op alles te zetten, ligt het voor de hand om dat dan ook te doen.quote:Bewijzen leveren daarentegen is geheel andere koek. En daar ging het nu juist om in het voorstel van Geruisloos. Geen bladiebla van Steffens en co. Geen belachelijke rechtszaken van Arrochia en co.
Maar wel gewoon grondig en structureel zoeken naar bewijsmateriaal. Dat is niet goedkoop natuurlijk, maar voor een bedrag van naar schatting tussen ¤50.000 en ¤70.000 zal er wel het een en ander gevonden kunnen worden.
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:42 schreef Poekje01 het volgende:
Verder is mij opgevallen hier dat Gorraay en Grijzemassa de mening zijn toegedaan dat zij beter werk afleveren als beroepsprofessionals.
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd. Ik heb wel eens gezegd dat ik grote waardering heb voor het speurwerk van Geruisloos en enkele anderen. Meer niet.quote:
Dat zou ik uitbesteden, als ik een nabestaande was. De conclusies, hypotheses enz. scheiden van de rest. Anders krijgen ze elke opmerking over de meiden, en niet te vergeten over vader Kremers, onder ogen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Zijn jullie nu ook mans en mens genoeg, om al jullie bevindingen door te mailen naar:![]()
Wat een vooringenomen mening heb jij Poekje01, ik heb al enkele keren wat gemaild via AVK maar nooit enige reactie gehad. Dus nu denk ik, als ze iets willen weten lezen ze maar mee op het forum.
Wat die man zegt in de media, doet hij in zijn rol als warmhouder van de zaak. Hoeft niets te zeggen over zijn kwaliteit en inzet als speurder. Het lijkt me niet eens slim, om te vertellen of er intussen nog meer gebeurt, en zo ja wat dat dan is.quote:En ik denk niet beter te zijn dan professionals maar denk wel dat er betere professionals zijn dan Dick "boot" Steffens.
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:39 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd.
Dat spreekt vanzelf, dat uitbesteden. De mails gaan ook niet rechtstreeks naar de familie maar naar de woordvoerder.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:46 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Dat zou ik uitbesteden, als ik een nabestaande was. De conclusies, hypotheses enz. scheiden van de rest. Anders krijgen ze elke opmerking over de meiden, en niet te vergeten over vader Kremers, onder ogen.
[..]
Wat die man zegt in de media, doet hij in zijn rol als warmhouder van de zaak. Hoeft niets te zeggen over zijn kwaliteit en inzet als speurder. Het lijkt me niet eens slim, om te vertellen of er intussen nog meer gebeurt, en zo ja wat dat dan is.
Bemoei je met je eigen manier van posten, hoe ik het doe gaat je niks aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.
Wat schieten de ouders van K of hun onderzoeksteam, of deze case op met dat gehakketak, afzeiken en persoonlijke aanvallen op een door de ouders ingeschakelde persoon, niks. Helemaal niks.
Je kan gewoon posten hier. Graag inhoudelijk, en on topic. Thnx.
nee hoor. Hij hoeft in de pers niet alles te vertellen wat zij doen en hoe ver ze zijn. Gaat niemand wat aan behalve in eerste instantie de familie. Zo simpel is het. En dat doet hij prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:56 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf, dat uitbesteden. De mails gaan ook niet rechtstreeks naar de familie maar naar de woordvoerder.
Op deze manier komt hij ook nog lekker geloofwaardig over in Panama. Als hij met nog meer van dat soort statements komt begint het op een klucht te lijken.
wel als je een negatieve stemming aan het kweken bent. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen manier van posten, hoe ik het doe gaat je niks aan.
Mee eens, ik ben het niet altijd met ze eens maar vind wel dat ze knap werk leveren, de mensen van de kaarten, schema's, foto analyses enz.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:42 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd of zelfs maar gesuggereerd. Ik heb wel eens gezegd dat ik grote waardering heb voor het speurwerk van Geruisloos en enkele anderen. Meer niet.
Stemmingmakerij, hoe noem je zo'n uitspraak dan? Ik zou het niet in me hoofd halen zoiets tegen een andere user te zeggen. Als mijn posten je niet aan staan lees je er maar over heen. Doe ik bij jou ook zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen. Als iemand hier denkt het allemaal beter te weten, is dat wmb prima, maar het blijft wel een mening van een zolderkamer speurder hier, die misschien nog niet eens beschikt over .. % van alle gegevens waarover de ouders / onderz team kunnen beschikken.
Wat schieten de ouders van K of hun onderzoeksteam, of deze case op met dat gehakketak, afzeiken en persoonlijke aanvallen op een door de ouders ingeschakelde persoon, niks. Helemaal niks.
Onzin. Mijn mening is niet meer of minder waard dan die van iemand die 25 jaar geleden eens wat recherchewerk heeft gedaan en nu op zoek is naar een stukje vrijetijdsbesteding. Van die andere "rechercheur" is bekend dat hij zo ijdel was dat zijn werkgever (de politie) hem uiteindelijk moest verbieden nog met zijn tronie op het beeldscherm te verschijnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben het niet altijd met ze eens maar vind wel dat ze knap werk leveren, de mensen van de kaarten, schema's, foto analyses enz.
Waarom denk jij dat? Zijn post #259 in topic #124 wijst daar helemaal niet op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar resten
quote:Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
jij hoort bij oaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef 11en30 het volgende:
Je vergeet mij te bedanken SAJ.
En verder is alleen suddenintuition goed bezig hier.
[..]
Ik post wel eens een kaartje van een detail (b.v. het dorpje Alto Romero of de exacte locatie van het 'kasteel'), maar de kaartenmaker hier is Geruisloos. Ik denk dat die de kaarten van Baru ook bekijkt en dan zijn eigen afweging maakt. Baru heeft het grote voordeel van bekendheid met het terrein, maar dan is het nog steeds moeilijk om op die luchtfoto's met 99% oerwoud de exacte locaties van paden, bruggen enz. te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:24 schreef Poekje01 het volgende:
Gorraay ( en anderen) heb je deze topo kaart al ooit gezien? Hij heet Map Culebra Trail El Pianista El Norteno, en komt van Baru op WS. Je moet links even op Sendero El Pianista klikken, zodat alles verschijnt.
http://www.bing.com/maps/(...)DED!2151&form=LMLTCC
of alle afstanden en hoogteverschillen etc kloppen kan ik je niet zeggen, maar wellicht kun je eea. met jouw laatste kaart vergelijken? Ik zou trouwens overal 3 poppetjes tekenen. In de jungle/bos wordt een minimale groepsgrootte van 3 geadviseerd.
Ik weet niet waarom jij dat denkt, maar feit is wel dat Steffens de gelddrager was (geen rechercheur) die de ontvoerders van Heineken miljonair heeft gemaakt. Een groot deel van dat geld is nooit meer teruggevonden...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:01 schreef jackie12 het volgende:
Toch is Dick Steffens een charlatan en doet t enkel en alleen voor persoonlijk gewin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |