Maar ik heb nooit over die Steffens gepost.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:53 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, maar het gehakketak over Steffens begint me te vervelen.
Nachtlocatie is de avatar van 11en30?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Geruisloos wil de locatie vinden waar de nachtfoto's zijn gemaakt. Niet op zoek naar resten
Zekersteweten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Nachtlocatie is de avatar van 11en30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zekersteweten.Waar is de rots achter de rechter foto op de linker foto gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij is de linker rots veel kleiner dan de rechter
[..]
Zekersteweten.Wie is die man met dat hoedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat op de andere nachtfoto.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wie is die man met dat hoedje?
[..]
Zekersteweten.Ja, thnks, kon de foto niet meer vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.
"Hou je kop''-opmerkingen van Poekje01 daarentegen kunnen me gestolen worden.
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.
Zullen we het beoordelen van de inhoud maar aan de moderator overlaten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
precies. mijn idee. dus smaad en laster laten we vanaf nu weg. Zo niet, graag een bron.
Nope. Allebei niet .quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.
nee dat gaat achterlangsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Laster is niet nodig, daar ben ik het wel mee eens. Maar smaad moet kunnen hier.
Dan hebben we gelukkig al een goed signalement van de dader.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Die staat op de andere nachtfoto.
't Is een pet/baseball cap.
;-)
Nee, maar toch mag het niet. En ik denk dat je dat ook zelf wel begrijpt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Smaad valt onder de vrijheid van meningsuiting. We leven hier niet in Syrië.
Complimenten ook van mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:29 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ik wil hier graag op aansluiten, dus mijn dank en complimenten voor knap werk van oa Gorraay en Grijzemassa; zeer inhoudelijk en on topic.
"Hou je kop''-opmerkingen van Poekje01 daarentegen kunnen me gestolen worden.
Van wie mag het dan niet? Sta jij boven de Nederlandse wet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar toch mag het niet. En ik denk dat je dat ook zelf wel begrijpt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Die staat op de andere nachtfoto.
't Is een pet/baseball cap.
;-)
Dat is dus je reinste onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Smaad valt onder de vrijheid van meningsuiting. We leven hier niet in Syrië.
Jij vindt dat iemand zwartmaken moet kunnen? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Van wie mag het dan niet? Sta jij boven de Nederlandse wet?
Wetboek van Strafrecht, artikel 261 lid 3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Ik weet niet wat je bedoelt met "rots achter de rechter foto" en waarom je nog twijfelt maar de match is 100%. De keien die voor de steen in het water liggen kloppen ook, kijk maar naar de zwarte met identieke deukjes links, daarboven die scherpe driehoek met het kromme puntje, meer naar rechts de roestbruine met sierlijke open v-vorm. Kan niet missen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Waar is de rots achter de rechter foto op de linker foto gebleven?
En volgens mij is de linker rots veel kleiner dan de rechter
Je kan het hele wetboek erbij halen maar smaad en laster willen we hier niet zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Van wie mag het dan niet? Sta jij boven de Nederlandse wet?
Wetboek van Strafrecht, artikel 261 lid 3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |