abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:20:48 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145578013

quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice

Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen

Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145578873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:28 schreef JohnB52 het volgende:
Yes.
Ikea heeft t toch mooi "opgelost"
Onderdeel is er niet meer, dus ik krijg het ook niet.
Eerst zeiden ze tegen mij dat het onderdeel alleen was om de stof naar binnen te duwen, maar daar kwamen ze van terug, nadat ik zei dat het een vlijmscherp ding was, en op de plaatjes te zien was dat je een gat er mee moest maken om de bouten doorheen te steken.
ik snap nog steeds niet welk ding je bedoeld. in de handleiding zie ik dit.

is dat wat je bedoeld??
zoja, dat ding staat bij eigen gereedschap, naast het potlood. dus iets waar je zelf voor moet zorgen, niet de ikea.
pi_145588381
Lijkt me toch inderdaad een priem, aan het plaatje te zien. Gat prikken, schroef erdoor en aandraaien. Zou je ook nog met een mesje kunnen doen als je een groter gat wilt.

Poeha om niks?
pi_145588603
Nee want dit is de nieuwe handleiding, die bij de nieuwe stof hoort.

Ik heb de oude handleiding en de oude stof.

Die is zo stug, probeer daar maar eens 4 stompe bouten tegelijk doorheen te duwen.

Maar t is wel gelukt uiteindelijk, maar ging niet van harte.
pi_145588648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:28 schreef JohnB52 het volgende:
Nee want dit is de nieuwe handleiding, die bij de nieuwe stof hoort.
Ik heb de oude handleiding en de oude stof.
Die is zo stug, probeer daar maar eens 4 stompe bouten tegelijk doorheen te duwen.
Maar t is wel gelukt uiteindelijk, maar ging niet van harte.
Je moet ook niet vier bouten gelijktijdig door 1 gat proberen te duwen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145588669
@Leandra: nu heb ik pech. Ze kunnen het juisteonderdeel niet leveren.
pi_145588717
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:30 schreef JohnB52 het volgende:
@Leandra: nu heb ik pech. Ze kunnen het juisteonderdeel niet leveren.
Dat is zuur... waar hoort het artikel bij meegeleverd te worden? Bij de bekleding?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_145588763

Ja bij de armleuning bekleding.

Hier t plaatje. Een priem voldoet dus niet. Het zijn volgens mij M8 bouten.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 23:35:23 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145588854
Ikea België kan dat onderdeelnummer (want dat lijkt erbij te staan) ook niet meer leveren?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145589058
Dat is een goede...

Ach het zit nu, maar is geen pretje om dat om je eentje in elkaar te zetten.

Uiteindelijk wel met zijn 2en voor elkaar gekregen, 1 iemand er bovenop duwen, de ander met n priem de draadjes aan de kant duwen totdat de moer er doorheen ging. En dat X 8
  woensdag 15 oktober 2014 @ 23:44:02 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145589164
Dat lijkt het me sowieso al niet, zelfs met het juiste onderdeel...
Als Ikea in de montagehandleiding al waarschuwt voor slagaderlijke bloedingen dan weet je het wel ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_145589360
Er zitten geen slagaders in je vingertop. :P

Lijkt me een soort rond mesje te zijn. Ik had een vlijmscherpe mes gepakt (scalpel, maar die zal niet iedereen in de la hebben).
pi_145589444
Stanleymes had ook gekund, maar snij je dan mis, dan zegt ikea ook van: ja doei had je het bijgeleverde spul maar moeten gebruiken.

Tenminste. Dat dacht ik dus voordat ik vanmiddag te horen kreeg dat ik pech had.
pi_145589924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
Ikea België kan dat onderdeelnummer (want dat lijkt erbij te staan) ook niet meer leveren?
In principe heeft een nationale organisatie geen eigen onderdelenvoorraad. Wanneer IKEA onderdelen voor je kan bestellen worden deze uit Zweden, door een dochtermaatschappij, naar je toegestuurd.
pi_145590337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:32 schreef JohnB52 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja bij de armleuning bekleding.
Hier t plaatje. Een priem voldoet dus niet. Het zijn volgens mij M8 bouten.
Had je de laatste verpakking van deze bekleding in Nederland?
pi_145591565
Als het met een scherpe uitsteker moet lukken, dan ook met een vlijmscherpe priem.
Al vermoed ik dat maar weinig mensen zoiets in de gereedschapskist hebben liggen. Een gewone priem wel maar die lijkt me idd niet echt geschikt voor de stof. Misser van de IKEA.
pi_145594110
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 00:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Had je de laatste verpakking van deze bekleding in Nederland?
Voor zover ik weet niet. Ging ook nog iets mis bij afhalen extern magazijn. Verkeerde hoes meegegeven. Niet zelf gecheckt. Dus na n week kwamen ze m omruilen.

Toen ik m ging kopen waren er nog 34 op voorraad. Hij staat alleen niet meer op ikea.nl omdat hij per 15-09-2015 uit assortiment gaat.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 11:26:04 #18
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_145597549
Kan het kloppen dat je Ikea niet kan mailen? Zo ze graag wat feedback willen mailen over de bestelling van de nieuwe online Faktum webshop.
pi_145600050
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef Black-Hole het volgende:
Kan het kloppen dat je Ikea niet kan mailen? Zo ze graag wat feedback willen mailen over de bestelling van de nieuwe online Faktum webshop.
@ikeahelpt tweeten...
pi_145600929
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 11:26 schreef Black-Hole het volgende:
Het kan via een vragenformulier, op de site te zoeken via klantenservice => contact o.i.d.
pi_145620870

pi_145805906
Jeroentje.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:07:35 #23
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_145807115
quote:
Redrug _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_145827875
quote:
Toen ik dat filmpje zonder geluid keek hoorde ik in me hoofd de intro van "Bobby's World" in me hoofd :P

pi_145849973
Weet iemand welke mand dit is? (linksonder op het plaatje)
Heb zowel internet als de catalogus doorzocht maar ik kan hem niet vinden.
Hij moet 4,99 kosten.

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145850330
Na wat gegoogle lijkt het op een zwarte HÖJDARE maar die staat niet op de website.
Tap tap tap
pi_145850655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Na wat gegoogle lijkt het op een zwarte HÖJDARE maar die staat niet op de website.
Zou kunnen :Y

Vreemd, het is een recente editie van een tijdschrift, lijkt me dan dat Ikea het gewoon in het assortiment heeft :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_145856465
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Vreemd, het is een recente editie van een tijdschrift, lijkt me dan dat Ikea het gewoon in het assortiment heeft :P
Of ze hebben wellicht, ietwat slordig, iets gekozen dat nog ergens stond en niet vrij nieuw is?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_145856590
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of ze hebben wellicht, ietwat slordig, iets gekozen dat nog ergens stond en niet vrij nieuw is?
Net zoiets als 'eigen collectie', of 'kringloop'. Daar kan ik toch niks mee? :D
Tap tap tap
pi_145865328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Helaas nemen tijdschriften het niet zo nauw met het IKEA assortiment wat dat betreft. Laatst in een uitgave van 101 woonideeën een product gezien dat uit een tijdelijke collectie kwam van eind 2013.
Of dat ze producten aanpassen zodat het beter bij hun opstelling past. In dit geval met een bus spuitverf dat ding zwart maken.

Volgens mij is HÖJDARE al uit het assortiment.
pi_145923246
Ben nu bij Ikea Delft en we waren in recordtempo weer buiten. Maar ik kom er hhelaas niet weg. De lift in de parkeergarage waar ik in zit is blijven steken op een cm of 30 van de etage waar we heen wilden.
Nu wachten op de monteur die er volgens de alarmcentrale 10 minuten geleden al zou zijn.
pi_145923313
Woeps, sterkte! Hoop dat het snel gefixt is!
I had a signature once. It was awful.
pi_145923859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Woeps, sterkte! Hoop dat het snel gefixt is!
Monteur heeft ons er net uitgehaald. Nederige excuses van de beveiliging gehad want "normaal krijgen ze zelf ook een melding en gaat alles veel sneller".

Naam en adres achtergelaten op zijn verzoek. Geen idee waarom overigens.
pi_145925218
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:58 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Monteur heeft ons er net uitgehaald. Nederige excuses van de beveiliging gehad want "normaal krijgen ze zelf ook een melding en gaat alles veel sneller".

Naam en adres achtergelaten op zijn verzoek. Geen idee waarom overigens.
Misschien krijg je een zelfbouw excuses-boeket in plat katonnendoos
pi_145928787
Gisteren het IKEA voorraadsysteem eens de andere kant op meegemaakt. Meestal heb je de pech dat er staat dat er voorraad is op de website maar dat die er niet is.

Nu gaf en de website en de IKEA Computer op de keukenafdeling dat ze die deurtjes niet op voorraad hadden, ging de medewerker in de showroom toch even bellen met het externe magazijn voor me, blijken ze er gewoon te zijn...

Medewerker bij de afhaalbalie van het externe magazijn vond het maar vreemd dat ik mijn order zo in detail wou controleren om te kijken of ik nou echt die deurtjes had.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:53:18 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_145938462
Opgelost :P

Jongens, is dit oorspronkelijk een Billy kastje?

[ Bericht 41% gewijzigd door Troel op 25-10-2014 22:25:20 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145938659
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:53 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]

Jongens, is dit oorspronkelijk een Billy kastje?
BENNO tv-meubel
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:58:16 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_145938743
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BENNO tv-meubel
Dus dit is het kastje wat ik zoek he? Heb je toevallig ook nog enig idee hoe dat bovenste rekje heette?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:01:02 #39
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145938923

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 25-10-2014 22:01:38 ]
pi_145938986
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Dus dit is het kastje wat ik zoek he? Heb je toevallig ook nog enig idee hoe dat bovenste rekje heette?
Ik snap die eerste vraag niet?

Bovenste rekje, bedoel je dat verbindingsdeel zoals hier op de foto?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:02:44 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_145939023
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik snap die eerste vraag niet?
Bedoel je dat verbindingsdeel?
De Billy tvkast set bestaat uit twee hoge boekenkasten, dit kastje en nog een verbindingsstuk. Hoe heette dat verbindingsstuk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145939042
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:02 schreef Troel het volgende:

[..]

De Billy tvkast set bestaat uit twee hoge boekenkasten, dit kastje en nog een verbindingsstuk. Hoe heette dat verbindingsstuk?
BILLY (volgens mij)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:04:19 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_145939101
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BILLY (volgens mij)
Ahja :P

Ik ga eens kijken of ik ergens kan vinden wat de afmetingen van dat onderkastje zijn. Neem aan dat die verbindingsdingen ook niet meer te krijgen zijn toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:06:09 #44
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145939182
Wij hebben een tv-meubel van de Besta Vara serie. En ook een losse kast van de Besta Vera serie. En nog 4 kasten boven. Van de Besta Vara serie. Dat is een beetje de pest, alles heeft dezelfde naam maar het is toch weer anders :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_145939373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben een tv-meubel van de Besta Vara serie. En ook een losse kast van de Besta Vera serie. En nog 4 kasten boven. Van de Besta Vara serie. Dat is een beetje de pest, alles heeft dezelfde naam maar het is toch weer anders :')
BESTA VARA tv-meubel? De deuren/ladefronten zijn van BESTA VARA. De basiselementen zijn BESTA (zonder toevoeging)
  Redactie Frontpage zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:10:45 #46
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145939392
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA VARA tv-meubel? De deuren/ladefronten zijn van BESTA VARA. De basiselementen zijn BESTA (zonder toevoeging)
Mag ook :P we zijn er nog steeds wel blij mee in elk geval :+
With four other people
And aliens
pi_145939935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:10 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Mag ook :P we zijn er nog steeds wel blij mee in elk geval :+
Oh sorry :@ ik dacht dat je er een vraag over had... :@
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:25:05 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_145939998
Ik ga gewoon heeeeel hard hopen!

Heb nu een Expedit en ondanks dat ik die kast echt heel mooi vind, is hij zonder bakken voor mij te onrustig en met bakken eigenlijk ook, omdat ik altijd het onderste uit de bakken nodig heb :P

Dus die staat inmiddels op Marktplaats, en dan maar hopen dat ik via Marktplaats de boel bij elkaar kan vinden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:25:32 #49
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145940015
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh sorry :@ ik dacht dat je er een vraag over had... :@
:D Geeft niet ;) het was in reactie op de zoektocht naar een BILLY onderdeel :P
With four other people
And aliens
pi_145965698
Ik ga binnenkort samenwonen en moet dus wat ruimte maken in mijn redelijk kleine (39m2) appartementje. Had 4 dvd kastjes staan (oude modellen, lager en breder dan de gnedby dvd kasten) en zocht een oplossing om m'n dvd's ergens anders kwijt te kunnen. Boven m'n tv had ik wel nog ruimte, maar ik durfde het eigenlijk niet aan om daar planken te hangen omdat ik betonnen muren heb en daarin boren een kutwerk is, en de planken alleen maar laten hangen aan twee schroeven in de houten rand bovenaan mijn muur vertrouwde ik niet helemaal (heb een vrij nieuwe tv haha). Ging op marktplaats zoeken naar een besta tv meubel, die direct gevonden en vrijdag opgehaald. Erg fijn haha, nieuw kost deze opstelling rond de 300 euro... ik heb 'm voor een kwart daarvan meegekregen. Gister de halve dag bezig geweest, maar wel érg tevreden met het resultaat:

klik
klik

Tinypic doet vervelend met uploaden (hij draait m'n foto's steeds een kwartslag..) dus vandaar even een klik-link!

Wel stom dat ze die kastjes nét een paar centimeter te laag hebben gemaakt om 3 planken met dvd's erin te kunnen zetten haha. Heb nu maar gewoon de planken eruit gelaten en de dvd's opgestapeld, en dat past gelukkig nét! Ook de lades onder de tv heb ik volgepropt met dvd's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')