Nah, gaat al weer een stuk beterquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de Griek ligt nog ziek op de bank?
Dat je het al weet, blijkbaar kun je zelf ook prima een verslag uitbrengenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:29 schreef Kingstown het volgende:
Albert Verlinde gaat scheiden.
Ik verwacht van Deisyy een uitgebreide achtergrondreportage met alle ins en outs over dit drama.
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!quote:
Nieuwsgierig zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!
Ik weet het, maar ik laat graag de kenners uitleggen hoe de vork niet meer in de steel zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:30 schreef chufi het volgende:
Dat je het al weet, blijkbaar kun je zelf ook prima een verslag uitbrengen
Is wel een beetje veel hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
ik kom wel schoonmaken, heb jij alle tijd van de wereld voor je 3 aanbidders!
Ik zat het net op Nu.nl staan, maar ik zat dit te lezen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik laat graag de kenners uitleggen hoe de vork niet meer in de steel zit.
Dat whiskey bestaat weet ik ook, maar als ik goede info wil, dan vraag ik het even aan MM.
Hij is nog niet helemaal opgeladen dus dat red ik niet zo verquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan DM Chuf toch?
Die pakt wel effe de fiets
ow... nah ik ga toch etenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal opgeladen dus dat red ik niet zo ver
eet ze, ik zit alweer aan de koffie!quote:
Zo vroeg ....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:20 schreef just me het volgende:
[..]
eet ze, ik zit alweer aan de koffie!
ja ik had hongerquote:
Ik heb ze niet gepost, ook niet met een kloon natuurlijk... zij weet zelf immers wel dat ze ze gemaakt heeft, dus posten gaat m niet worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie haar creaties voorbij komen idd
maar wat heb je nou gekregen? een ge-muur vulde dildo?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gepost, ook niet met een kloon natuurlijk... zij weet zelf immers wel dat ze ze gemaakt heeft, dus posten gaat m niet worden.
Twee (!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar wat heb je nou gekregen? een ge-muur vulde dildo?
Dus ze gaf zichzelf ook een kadootjequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee (!!) gemuurvullerde flessen met lampolie erin.
Voor ieder van ons een, want we vierden beide verjaardagen tegelijk.
Ik zag je er echt voor aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gepost, ook niet met een kloon natuurlijk... zij weet zelf immers wel dat ze ze gemaakt heeft, dus posten gaat m niet worden.
Geeft niks.quote:
Bier en tieten doen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik ben feministquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb dan ook radicaal al mijn BH's verbrand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je 'm wel eerst af doen...![]()
Ik moet nu echt op mijn handen gaan zitten, anders gaan er wat oude vetes opspelen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je 'm wel eerst af doen...
Poppetje gezien, kastje dicht...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moet nu echt op mijn handen gaan zitten, anders gaan er wat oude vetes opspelen.
Ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms doen we alles tegelijk en dan moet je wel
En soms wil ik de pot niet beschamen en ga ik gewoon zittenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waarniet eens aan gedacht...
Je bent eigenlijk gewoon een Deissyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Heb een klerenkast volhangen met dirndls.
Nah, toch mooi, er was net iemand die had iets en dat was 18.000 euro waard, gaatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
7-7,50 gulden, dus een eurootje of 3-3,50 ongeveer
Met Jamie Oliver?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
Ik kijk naar Kunst en Kitchen daar had iemand een briefstempel gekocht voor 300 frank
was toch 1000 euro waard
ow.. nee had ik niet gezienquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het gedeelte wat MM aan jouw quote heeft verneukt niet hebt meegekregen.
Zijn idd wel leuke topics, maar gaan meestal te snel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:23 schreef FANN het volgende:
King! leuk topic voor je
ONZ / Dilemma voor de user onder je #2
leuk dilemma ook
Nu kies je wel de makkelijkste wegquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laatste dilemma is een makkie voor mij, want ik ga nooit naar begrafenissen.
Maandje geleden ofzo hebben we het daar nog overgehad.quote:
zitten best moeilijke bij...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maandje geleden ofzo hebben we het daar nog overgehad.
Overigens zijn morele dilemma's een stuk leuker dan praktische dilemma's.
Je zit in en met een dilemma ...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Poe... ik kan niet kiezen
Kan je nagaan
Die ene staat onderstebovenquote:
als jij daar niets moet hoef je er niet heen en ik dus niet meequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet daar niets .. Had je wederom meegewild?
die ziet er beter uit als Pattyquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas ... er staat nog een fles naast ...
Soms .
Patty was toch 1 aflevering en op rtl-gemist neem ik aan danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
Ik kijk voor het eerst naar Patty Brard http://tvblik.nl/pattys-big-fat-ibiza-wedding
Dat mens wordt ook steeds hysterischer
Het is in elk geval NU op TVquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Patty was toch 1 aflevering en op rtl-gemist neem ik aan dan
Debby is nog steeds te doen.....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas ... er staat nog een fles naast ...
Soms .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]..
Telkens als het haar een beetje teveel wordt duwen ze een glas bubbels in haar handenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:46 schreef FANN het volgende:
Ik kijk voor het eerst naar Patty Brard http://tvblik.nl/pattys-big-fat-ibiza-wedding
Dat mens wordt ook steeds hysterischer
Kiijk jij ook nu?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Telkens als het haar een beetje teveel wordt duwen ze een glas bubbels in haar handen
Nee, maar ik heb wel een paar afleveringen gekeken, Patty is nogal over the top, maar ik moet er wel om lachen.quote:
Ja, leuke vent hč en zo lekker rustig, vooral in vergelijking met Patty.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef FANN het volgende:
Ze heeft nog best een leuke vent aan de haak geslagen ook
tenminste, hij ziet er niet slecht uit
ik ook wel, soms is het een hilarisch typequote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een paar afleveringen gekeken, Patty is nogal over the top, maar ik moet er wel om lachen.
ja best wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, leuke vent hč en zo lekker rustig, vooral in vergelijking met Patty.
En hysterisch.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook wel, soms is het een hilarisch type
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |