Ik voel me een onzeker kutpubertje nuquote:
De hamvraag: weet zij het ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heul nietquote:
Volgens mij welquote:
En daar gaat de zoemer!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Dat dus...Dan maar vrijgezel maar nog steeds romanticus.quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Vooruit dan:quote:
quote:
Welke nationaliteit heeft ze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hierquote:
Oh, wie weetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hier
Doe eens teruggeven dan?quote:
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeeldenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeelden.
*noteert*quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:39 schreef Myraela het volgende:
Wat een afschuwelijk station heeft Breda.alle winkeltjes zitten verstopt
Dat is ze in ieder geval nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is wel voor jou, want je wilde geen Maltese dame
"Het maakt toch niet uit waar ik vandaan kom, ik ben er toch?"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Misschien is het wel een fok!ster. Prima toch dat je dat niet wilt rondbazuinen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Er staan straks drie grote negers voor je deur.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik word zo opgehaald maar weet niet eens wie het zijn of hoe ze eruit zien.hopelijk is er verder gewoon helemaal niemand.
Arme jijquote:
Laat maar komen, ik heb hier een grote zwarte pitbullquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er staan straks drie grote negers voor je deur.
Heb je je rapewhistle bij je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik word zo opgehaald maar weet niet eens wie het zijn of hoe ze eruit zien.hopelijk is er verder gewoon helemaal niemand.
Heb je een pilletje gesnoept dat je vaag bent?quote:
Wat is er dan, stel ik als vraag?quote:
Ach, die lust ook wel eens een worst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik heb hier een grote zwarte pitbull.
Was je nog nooit eerder in die bouwput geweest?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:39 schreef Myraela het volgende:
Wat een afschuwelijk station heeft Breda.alle winkeltjes zitten verstopt
Ze heeft wel gelijk. Er is 1 stalen trap en in de winter is dat gewoon een deathtrap. En als het geregend heeft ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Was je nog nooit eerder in die bouwput geweest?
Weet ik, ik ben er een paar jaar vrijwel elk weekend geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Er is 1 stalen trap en in de winter is dat gewoon een deathtrap. En als het geregend heeft ook.
Negers bestaan niet, onze zwart gekleurde medemens wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er staan straks drie grote negers voor je deur.
Geen jager, geen neger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Negers bestaan niet, onze zwart gekleurde medemens wel...
Je bent zelf niet Personal Computerquote:
quote:
Ben ik eigenlijk ook nooit geweest.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik hem door had
Deze mannen weten.quote:
Zouden die niet tegen vaagheid moeten werken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een pilletje gesnoept dat je vaag bent?
Niet als er MDMA in zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zouden die niet tegen vaagheid moeten werken?
Ja, hoor. Gevaarlijk beest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er dan, stel ik als vraag?
[..]
Ach, die lust ook wel eens een worst.
quote:
Juist wel. Wat een openbaring.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als er MDMA in zit
Weet niet of je wel eens in de spiegel hebt gekeken dan, dan ben je wel vaag.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Juist wel. Wat een openbaring.
Je hebt altijd nog je damequote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hier
Ik kom er nu zeven jaar lang iedere werkdag, nog voordat er sprake was van een bouwput, en ik vind dat we eindelijk eens de goede kant op gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Was je nog nooit eerder in die bouwput geweest?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:15 schreef Max23 het volgende:
Hm, de dame op wie ik een oogje heb loopt vandaag voor het laatst stage (we hebben dezelfde stageplaats).. En aangezien we wel op een verschillende opleidingsinstituut zitten, "moet" ik haar dus vandaag wel mee uitvragen. Wens me succes
quote:
Verdorie. Ik loop stage op een basisschool, dus ik na schooltijd naar haar lokaal, was ze al wegquote:
Ze zeggen hetquote:
Gewoon een berichtje sturen. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verdorie. Ik loop stage op een basisschool, dus ik na schooltijd naar haar lokaal, was ze al weg
Ik heb der nummer niet, dus kan haar alleen nog via FB mee uitvragen. Maar dat is ook altijd zo kansloos![]()
Op die manier wel ja, maar dat vond ik eerder "strak" en raar dan dat ik me vaag voelde. Vooral de ogen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in de spiegel hebt gekeken dan, dan ben je wel vaag.
Maar leuk spul inderdaad
Mooi toch? Ik vond het leuk om te horen in ieder geval.quote:
Wat denk je, dat ik zo'n stalkerige aanbidder ben die niks durft te zeggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:07 schreef Samzz het volgende:
Weet zij het ook, trouwens? Opzich wel essentieel.
Misschien romantische (valentijns)kaartjes met hele mooie proza maar met als afzender anoniem? Tsja.. je weet maar nooit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik zo'n stalkerige aanbidder ben die niks durft te zeggen?
Sja, waarom niet? Je zal niet de eerste zijn, gok ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik zo'n stalkerige aanbidder ben die niks durft te zeggen?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien romantische (valentijns)kaartjes met hele mooie proza maar met als afzender anoniem? Tsja.. je weet maar nooit.
Hate to disappoint you, but if I'm in love I'm not afraid to inform the object of my affection, young ladies.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, waarom niet? Je zal niet de eerste zijn, gok ik.
Als hij het niet rond zou willen bazuinen, zou hij niet zeggen dat hij die gevoelens had lijkt me.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien is het wel een fok!ster. Prima toch dat je dat niet wilt rondbazuinen?
Huh, je mag toch wel zeggen dat je verliefd bent zonder meteen alles op tafel te gooien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij het niet rond zou willen bazuinen, zou hij niet zeggen dat hij die gevoelens had lijkt me.
Nou, goed toch. Het is vrij kut verliefd te zijn terwijl diegene waarop je verliefd bent het niet weetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Hate to disappoint you, but if I'm in love I'm not afraid to inform the object of my affection, young ladies.
Eens, al maakt iedereen dat weleens mee in zijn/haar leven. Het hoort er bij helaas. Dat maakt het des te fijner als het wel wederzijds is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, goed toch. Het is vrij kut verliefd te zijn terwijl diegene waarop je verliefd bent het niet weet.
Het is nog kutter wanneer die persoon het wel weet maar de gevoelens niet beantwoordt.
Of twee keer, of drie, of vier...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al maakt iedereen dat weleens mee in zijn/haar leven. Het hoort er bij helaas.
Niks moet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, je mag toch wel zeggen dat je verliefd bent zonder meteen alles op tafel te gooien?
Dát is waar!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij het niet rond zou willen bazuinen, zou hij niet zeggen dat hij die gevoelens had lijkt me.
Gelukkig lijkt het niet die dramatische kant op te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, goed toch. Het is vrij kut verliefd te zijn terwijl diegene waarop je verliefd bent het niet weet.
Het is nog kutter wanneer die persoon het wel weet maar de gevoelens niet beantwoordt.
Alleen maar omdat er buiten donkere wolken te zien zijn?quote:
Hij wil niet zeggen waar ze vandaan komt. Nou, prima toch. Verder is er niks specifieks gevraagd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks moet.
Maar als hij er niks over kwijt zou willen, zou hij in eerste instantie niks hebben gezegd toch?
Dat is wel ontzettend kut jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Amsterdam valt het meequote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er buiten donkere wolken te zien zijn?
Mja vast nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is besmettelijk denk ik.
Sterkte dan maarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
In Amsterdam valt het mee
Nee meer persoonlijke donkere wolken/zorgen
Hahahahaquote:
Komt vast goedquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte dan maar
Ik ga maar eens op huis aan. Ik ben nu al aan het stressen voor morgen
Ik hoop het. Ik zou het wel echt klote vinden voor die cliënt als ik zijn zaak verpruts en hij naast zijn baan (want ontslagzaak) ook zijn ontslagvergoeding grotendeels kwijt zou raken. Dan boeit die arts in de ochtend me een stuk minder aangezien dat alleen voor mezelf gevolgen heeft/kan hebben.quote:
Je hebt het goed voorbereid. Maar hoe zit dat eigenlijk? Mag je die man verdedigen als jurist?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zou het wel echt klote vinden voor die cliënt als ik zijn zaak verpruts en hij naast zijn baan (want ontslagzaak) ook zijn ontslagvergoeding grotendeels kwijt zou raken. Dan boeit die arts in de ochtend me een stuk minder aangezien dat alleen voor mezelf gevolgen heeft/kan hebben.
Je gaat gewoon knallen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zou het wel echt klote vinden voor die cliënt als ik zijn zaak verpruts en hij naast zijn baan (want ontslagzaak) ook zijn ontslagvergoeding grotendeels kwijt zou raken. Dan boeit die arts in de ochtend me een stuk minder aangezien dat alleen voor mezelf gevolgen heeft/kan hebben.
Ja, want bij Jeugdzorg komt zo'n kind goed terechtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:35 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)orgd-dochtertje.html
Wat bezielt iemand om zich te laten bezwangeren door Joran?
En kan dat kind niet meteen door een instantie zoals jeugdzorg worden weggehaald bij de moeder, want die spoort dus gewoon niet.
Dat zeg ik niet he.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want bij Jeugdzorg komt zo'n kind goed terecht.
Waarom kan iemand die een aparte keuze heeft voor levenspartners geen goede moeder zijn?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he.
Maar de moeder lijkt me nu ook niet direct het voorbeeld van een goede ouder.
Laat het kind adopteren ofzo.
Ik weet het niet. Iemand die op een moordenaar valt die al in de gevangenis zit lijkt mij gewoon dat daar een steekje bij los zit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan iemand die een aparte keuze heeft voor levenspartners geen goede moeder zijn?
De menselijke psyche is lastig te doorgronden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Iemand die op een moordenaar valt die al in de gevangenis zit lijkt mij gewoon dat daar een steekje bij los zit.
En ik vraag me serieus af of dat een goede leefomgeving is voor een kind.
En hoequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De menselijke psyche is lastig te doorgronden.
Friendquote:
Ik hoop dat ik het goed voorbereid heb. Zolang het onder de 25000 euro is mag een jurist in dit soort zaken gewoon als vertegenwoordiger optreden. Maar in dit geval halen we een truc uit door mij als 'advocaat-stagiair' op te voeren met die advocaat als begeleider.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt het goed voorbereid. Maar hoe zit dat eigenlijk? Mag je die man verdedigen als jurist?
quote:
Thxs!quote:
Ik ga het proberen, nu eerst nog een avond/nacht zenuwachtig zijn.quote:
Hi rival. Ik moest nog even aan je denken toen de parkeerplaats hier gisteren vol stond met de nieuwste BMW's.quote:
Hey kanjerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi rival. Ik moest nog even aan je denken toen de parkeerplaats hier gisteren vol stond met de nieuwste BMW's.
How comequote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hey kanjer
Die nieuwe 4 serie is zo mooi he
Ik denk trouwens regelmatig aan jou!
Ja héquote:
I know. Die heb ik niet op de foto...quote:
Volgens mij is de E64 de cabrio versie als ik me niet vergisquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hé. E640.
[..]
I know. Die heb ik niet op de foto...
Oh, ik weet niet. Ik kan me alleen nog herinneren dat er zoiets op stond. Ik heb de achterkant niet op de foto gezet Of is het 640i?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:37 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is de E64 de cabrio versie als ik me niet vergis
En anders is 640 het type... E640 is geen Bmw nummer
640i zou kunnen!!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet. Ik kan me alleen nog herinneren dat er zoiets op stond. Ik heb de achterkant niet op de foto gezet Of is het 640i?
Het is een 640i, danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:41 schreef rival het volgende:
[..]
640i zou kunnen!!
E nummers zijn de modelnamen.... E63 en E64 zijn iig van de 6 serie
Er stonden gisteren 10 van dergelijke auto's op 't terreinquote:
Whehe kwijl....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een 640i, dan.
[..]
Er stonden gisteren 10 van dergelijke auto's op 't terrein. Dit was de mooiste, vind ik.
Zeker een mooie wagen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een 640i, dan.
[..]
Er stonden gisteren 10 van dergelijke auto's op 't terrein. Dit was de mooiste, vind ik.
Oh, die was er ook in het wit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker een mooie wagen!
Dit vind ik de mooiste..
[ afbeelding ]
Presentatie van de nieuwste modellen.quote:
Er is inderdaad geen mooiere wagen dan een Aston Martinquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en dit is pas een "geile" bak. Sensuele seks op wielen
[ afbeelding ]
Presentatie op de manege?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Presentatie van de nieuwste modellen.
Hoezo moest je aan mij denken?
Ik werk toch niet op een manege, gekkie. Op een zeer luxe privé stal waar vaker dit soort events zijn vanwege de unieke setting.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
Presentatie op de manege?
Ik zag een foto die me heel erg aan 1 van jou deed denken
Preciesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen mooiere wagen dan een Aston Martin.
Wat zou het kosten om zo'n auto te huren...?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies
Ooit, OOIT, ga ik met een mooie vrouw een Eurotrip maken in zo'n auto
Heeft wel wat weg van een BMW 504, maar dan minder mooiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je haar kunt huren, er zijn er volgens mij nog geen 100 van gemaakt. Kopen kan wel, 11/2 miljoen minimaal....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zou het kosten om zo'n auto te huren...?
Ja maar dat wist ik toch helemaal niet schatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk toch niet op een manege, gekkie. Op een zeer luxe privé stal waar vaker dit soort events zijn vanwege de unieke setting.
Maar, huh?
Ga jij eens heel snel je mond spoelen met arsenicum!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:14 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van een BMW 504, maar dan minder mooi
Alweer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen met arsenicum!
Nou ja, ik bedoel meer wat het zou moeten kosten een Aston Martin te huren. Niet per se de DB4 Volante.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar kunt huren, er zijn er volgens mij nog geen 100 van gemaakt. Kopen kan wel, 11/2 miljoen minimaal....
* Barbusse gaat even zijn pokerskills verbeteren....
Maar nu welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dat wist ik toch helemaal niet schat
Ja! Nou hup! Chop, chop! Get on with it!quote:
Inderdaad... Een BMW vergelijken met een Aston Martin... Schandelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja! Nou hup! Chop, chop! Get on with it!
Heb jij onzedige foto's?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
En wat voor foto? Zo'n onzedige of zo
?
Super man! Je baas heeft vertrouwen, komt goed!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het goed voorbereid heb. Zolang het onder de 25000 euro is mag een jurist in dit soort zaken gewoon als vertegenwoordiger optreden. Maar in dit geval halen we een truc uit door mij als 'advocaat-stagiair' op te voeren met die advocaat als begeleider.
[..]
[..]
Thxs!
[..]
Ik ga het proberen, nu eerst nog een avond/nacht zenuwachtig zijn.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad... Een BMW vergelijken met een Aston Martin... Schandelijk.
Heel erg mooi. Maar natuurlijk lang niet zo mooi als de DB4.quote:
Je mag je dinky toy houdenquote:
Zijn we hier nou nog over bezig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Bij deze een excuus aan de mensen die gisteren in de tc zaten. Ze hadden volledig gelijk, wat er ook gezegd werd. Er gaat iets veranderen.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Bij deze een excuus aan de mensen die gisteren in de tc zaten. Ze hadden volledig gelijk, wat er ook gezegd werd. Er gaat iets veranderen.
Nee, we hadden het over auto's. Specifiek Aston Martin en BMW.quote:
? wat.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:27 schreef yats het volgende:
Ik geef niet om auto's.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over auto's. Specifiek Aston Martin en BMW.
Niet zo huilen, het was één grote slowchat.quote:
Elke wagen die uit een Bond-film lijkt te komen is prachtigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo huilen, het was één grote slowchat.
Idd niks aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, je matches reageerde toch niet.
Ouch roy onder de gordelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat viel wel meequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet met foto's werkt hequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:34 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Idd niks aan. Geef mij maar gewoon deze chat.
Gewoon fobo's bekijken, toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet met foto's werkt he
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke wagen die uit een Bond-film lijkt te komen is prachtig
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat viel niet meequote:
Ik ook niet, hoor. Maar het kan wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk bijna nooit aan om die te bekijken.
Mijn eerste echte auto was een Mazda. Een 323 sedan, van mijn eigen geld gekochtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste wankel van Mazda
Je zit mij anders elke week wel een paar keer te stalken op FoBoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk bijna nooit aan om die te bekijken.
Mijn eerste was een A corsa, 1.7 diesel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste echte auto was een Mazda. Een 323 sedan, van mijn eigen geld gekocht
Dat is dan weer waarquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, hij kon deze sowieso van ver aan zien komen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eerste was een A corsa, 1.7 diesel.
De radio erin was meer waard dan de hele auto.
Ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je zit mij anders elke week wel een paar keer te stalken op FoBo
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Heb ik godverdomme eten helemaal klaar gezet, warmt die sukkel van een twi het niet eens op zodat ik thuis kom terwijl er een warme maaltijd op tafel staat.
quote:
Dat is toch ook gewoon vrouwenwerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
Heb ik godverdomme eten helemaal klaar gezet, warmt die sukkel van een twi het niet eens op zodat ik thuis kom terwijl er een warme maaltijd op tafel staat.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef Myraela het volgende:
Wel dat ik er over een kwartier zou zijn en dat je de oven vast voor mocht warmen. Die hoef je geen drie kwartier voor te warmen.
Ik hoor net dat het wel goed is om je oven goed voor te verwarmen, omdat je 50 graden verliest wanneer je 'm open doet. Dus het is op zich wel goed om daar de tijd voor te nemen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef Myraela het volgende:
Wel dat ik er over een kwartier zou zijn en dat je de oven vast voor mocht warmen. Die hoef je geen drie kwartier voor te warmen.
quote:
Geen telefoon?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef twi het volgende:
Ik heb GEEN berichtje gehad dat je van Rotterdam Centraal vertrok.
Warmer voorverwarmen, niet langer.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het wel goed is om je oven goed voor te verwarmen, omdat je 50 graden verliest wanneer je 'm open doet. Dus het is op zich wel goed om daar de tijd voor te nemen.
Ik had een radio met een casettedeck.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn eerste was een A corsa, 1.7 diesel.
De radio erin was meer waard dan de hele auto.
quote:
quote:
Tijd voor goedmaakseks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef twi het volgende:
Ik heb GEEN berichtje gehad dat je van Rotterdam Centraal vertrok.
Ik een dikke sony met 10 cd wisselaar in de kofferbak.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had een radio met een casettedeck.
Er komt bloed uit mijn kut.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Tijd voor goedmaakseks.
Als je het komt brengen, prima hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Wil iemand mijn huiswerk voor mij maken?
Dan moet hij maar rustiger aan met je doen.quote:
Dat is nog eens ruige seks te noemen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt er aan wat is hetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
In mijn auto is het lekker stil. Kan je elkaar verstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik een dikke sony met 10 cd wisselaar in de kofferbak.
Rockford speakers in de verstevigde hoedenplank.
Praktijkopdracht?quote:
Lijkt me niet verstandig aangezien ik zit te stressen op mijn stoel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Anders deel ik mijn chocolade niet met je.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik wil wel doen alsof.
Dat doe je toch wel vaker?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik wil wel doen alsof.
Through the powah of the interwebz is dat niet nodig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je het komt brengen, prima hoor
quote:
Een abstract en verslag van twee dieronvriendelijke rattenproeven over geheugen en associatieleren.quote:
Nee!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gatverdammesynchroon bloeden
Als ik huiswerk had willen maken, had ik wel een opleiding afgemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Smaak, je hebt het. Nee grapje! Wat voor hiphop?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
Ik luister hiphop en ik vind het leuk, wat is deze?![]()
M'n verbinding doet opeens wat moeilijk...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Through the powah of the interwebz is dat niet nodig.
[..]
[..]
Een abstract en verslag van twee dieronvriendelijke rattenproeven over geheugen en associatieleren.
Bij mij nu ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In mijn auto is het lekker stil. Kan je elkaar verstaan
Ja wat heb ik daar nou aan? En huiswerk. Godver. Lijkt wel Discovery Channel alleen word ik er zelf niet wijzer van.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shark week. Rode zee. Ellende.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geeneens een autoSterker nog, ik heb geeneens een rijbewijs meer
Nah, ik maak meer 'herrie' op mijn motor dan met mijn auto. Lekker doortrekken, heerlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij nu ook.
Zelfs geen sportuitlaat meer.
I'm getting old
Lol, geen gangsta shitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Smaak, je hebt het. Nee grapje! Wat voor hiphop?
Ik doe wel alsofquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders deel ik mijn chocolade niet met je.
Enkel voor chocolade.quote:
Klink interessant, maar laat me raden het is zo'n typische verslag waarbij je overdreven met jargon heen moet gooienquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een abstract en verslag van twee dieronvriendelijke rattenproeven over geheugen en associatieleren.
knopje drukken voor voer?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neuh.....quote:
Ik denk ook niet dat je echt wijzer wilt worden wat betreft het wonder van de vrouwelijke menstruatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar nou aan? En huiswerk. Godver. Lijkt wel Discovery Channel alleen word ik er zelf niet wijzer van.
Of SchoolTV
ohquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Zwemmen tot het vinden van een platform en shock avoidance.
Niemand wil daar wijzer over wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je echt wijzer wilt worden wat betreft het wonder van de vrouwelijke menstruatie.
Menstruatiequote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je echt wijzer wilt worden wat betreft het wonder van de vrouwelijke menstruatie.
Sst, meer voor ons.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders deel ik mijn chocolade niet met je.
Ja, ik denk er wel eens over om gewoon door te slikken maar meh... dat lijkt me ook niet goed.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
MenstruatieHinderlijke onderbreking van de maand
Klopt. En een echte schipper drukt 'm door het Suezkanaalquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen omdat je 'm er niet in kan raggen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Tis nog heel prematuur en zo, tis niet alsof ik een relatie hebquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Kom op vertel eens meer over je geweldige dame.
Ik doe dat al jaren. Geen probleem volgens mijn arts en ik heb ook nergens last van. Daarnaast, als 'goed' je argument is kun je beter meteen met de pil stoppenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik denk er wel eens over om gewoon door te slikken maar meh... dat lijkt me ook niet goed.
Bloedworst gespot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. En een echte schipper drukt 'm door het Suezkanaal
Duh vrouwen zijn toch gemaakt om in de keuken te zitten en vervolgens de hele dag op bed mooi te wezenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen omdat je 'm er niet in kan raggen?
Ohquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Tis nog heel prematuur en zo, tis niet alsof ik een relatie heb
Zoals jij doet (gok ik)?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:59 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Duh vrouwen zijn toch gemaakt om in de keuken te zitten en vervolgens de hele dag op bed mooi te wezen.
Jammer ik had wel beter verwacht van onze barbquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen? Tis nog heel prematuur en zo, tis niet alsof ik een relatie heb
Nee, omdat vrouwen dan vaak ook wat minder vrolijk zijn. Ik heb drie zusjes, en een lol dat dat vroeger gaf.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen omdat je 'm er niet in kan raggen?
Dat soort dingen maakt dat ik blij ben dat ik man ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik denk er wel eens over om gewoon door te slikken maar meh... dat lijkt me ook niet goed.
Ik doe met je meequote:
quote:
Ik hoop van wel, snelquote:
Wacht maar tot de tijd komt dat mannen pillen mogen gaan slikkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, omdat vrouwen dan vaak ook wat minder vrolijk zijn. Ik heb drie zusjes, en een lol dat dat vroeger gaf.
[..]
Dat soort dingen maakt dat ik blij ben dat ik man ben.
[..]
Ik doe met je mee
Kijk, dat klinkt al anders dan hoe je het net brachtquote:
Wat had je precies verwacht dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:00 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Jammer ik had wel beter verwacht van onze barb.
en amper seks kunnen hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat zijn? Dan weet ik vast dat ik voor die tijd ga verhuizen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot de tijd komt dat mannen pillen mogen gaan slikken. Of dat preventief steriliseren hip wordt
.
Thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al anders dan hoe je het net bracht. Tof voor je
.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat zijn? Dan weet ik vast dat ik voor die tijd ga verhuizen.
Nou dat je er direct op af gingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht dan?
Ik slik al iedere dag. Haha Fax kom er maar inquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Maar serieus, zou jij het heel erg vinden om iedere dag een anti-conceptiepil te moeten slikken?
Je hebt altijd nog kaneelquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver, daar gaat mijn male crush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |