Ik voel me een onzeker kutpubertje nuquote:
De hamvraag: weet zij het ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heul nietquote:
Volgens mij welquote:
En daar gaat de zoemer!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Dat dus...Dan maar vrijgezel maar nog steeds romanticus.quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Vooruit dan:quote:
quote:
Welke nationaliteit heeft ze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hierquote:
Oh, wie weetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hier
Doe eens teruggeven dan?quote:
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeeldenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeelden.
*noteert*quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:39 schreef Myraela het volgende:
Wat een afschuwelijk station heeft Breda.alle winkeltjes zitten verstopt
Dat is ze in ieder geval nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is wel voor jou, want je wilde geen Maltese dame
"Het maakt toch niet uit waar ik vandaan kom, ik ben er toch?"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Misschien is het wel een fok!ster. Prima toch dat je dat niet wilt rondbazuinen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Er staan straks drie grote negers voor je deur.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik word zo opgehaald maar weet niet eens wie het zijn of hoe ze eruit zien.hopelijk is er verder gewoon helemaal niemand.
Arme jijquote:
Laat maar komen, ik heb hier een grote zwarte pitbullquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er staan straks drie grote negers voor je deur.
Heb je je rapewhistle bij je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:03 schreef Myraela het volgende:
Ik word zo opgehaald maar weet niet eens wie het zijn of hoe ze eruit zien.hopelijk is er verder gewoon helemaal niemand.
Heb je een pilletje gesnoept dat je vaag bent?quote:
Wat is er dan, stel ik als vraag?quote:
Ach, die lust ook wel eens een worst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik heb hier een grote zwarte pitbull.
Was je nog nooit eerder in die bouwput geweest?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:39 schreef Myraela het volgende:
Wat een afschuwelijk station heeft Breda.alle winkeltjes zitten verstopt
Ze heeft wel gelijk. Er is 1 stalen trap en in de winter is dat gewoon een deathtrap. En als het geregend heeft ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Was je nog nooit eerder in die bouwput geweest?
Weet ik, ik ben er een paar jaar vrijwel elk weekend geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Er is 1 stalen trap en in de winter is dat gewoon een deathtrap. En als het geregend heeft ook.
Negers bestaan niet, onze zwart gekleurde medemens wel...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er staan straks drie grote negers voor je deur.
Geen jager, geen neger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Negers bestaan niet, onze zwart gekleurde medemens wel...
Je bent zelf niet Personal Computerquote:
quote:
Ben ik eigenlijk ook nooit geweest.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Duurde even voordat ik hem door had
Deze mannen weten.quote:
Zouden die niet tegen vaagheid moeten werken?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een pilletje gesnoept dat je vaag bent?
Niet als er MDMA in zitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zouden die niet tegen vaagheid moeten werken?
Ja, hoor. Gevaarlijk beest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat is er dan, stel ik als vraag?
[..]
Ach, die lust ook wel eens een worst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |