Ik voel me een onzeker kutpubertje nuquote:
De hamvraag: weet zij het ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heul nietquote:
Volgens mij welquote:
En daar gaat de zoemer!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Dat dus...Dan maar vrijgezel maar nog steeds romanticus.quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daar gaat de zoemer!
Je moet het zeker weten
Vooruit dan:quote:
quote:
Welke nationaliteit heeft ze?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel me een onzeker kutpubertje nu
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hierquote:
Oh, wie weetquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je mijn zon gestolen? Het is licht bewolkt hier
Doe eens teruggeven dan?quote:
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeeldenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij hebt genoeg zon heel het jaar door. Deel eens met de minderbedeelden.
*noteert*quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:39 schreef Myraela het volgende:
Wat een afschuwelijk station heeft Breda.alle winkeltjes zitten verstopt
Dat is ze in ieder geval nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja dat is wel voor jou, want je wilde geen Maltese dame
"Het maakt toch niet uit waar ik vandaan kom, ik ben er toch?"quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Misschien is het wel een fok!ster. Prima toch dat je dat niet wilt rondbazuinen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er geheim aan een afkomst, we zijn goed in mensen vinden en stalken, maar ook weer niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |