Wat dacht je zelf, eerste date kokenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
eerste date, zoveel effort. Echt heel needy.
Volume is voor de compounds wel minder ja, maar ik pak er gewoon wat assistance bij. En bench nog een tweede keer op de OHP dag. Squats doe ik vaak ook als assistance op deadlift dag zoals bij cube werd gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chille Ray Donovan season finale, had echter wel een cliffhanger verwacht.
[..]
Ah, oke. Ik vond 5/3/1 juist minder (volume/voldoening) dan Cube, maar wel prima progressie op 5/3/1 idd. Cube is niet zo bijzonder imo. Echte sterke gasten gebruiken idd Cube en vaak de Cube Kingpin variant. Tegen je max aanzitten duurt nog wel tientallen jaren.
Dit ja. Gewoon sixpack bier halen en in het park gaan zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
eerste date, zoveel effort. Echt heel needy.
Ja en daarna gew samen sjekkie draaienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon sixpack bier halen en in het park gaan zitten.
Precies en seks in de struiken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en daarna gew samen sjekkie draaien
Niks mis met die homeless life stylequote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies en seks in de struiken.
quote:
Over smaak valt niet te twisten maar toch:quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering lekker gewoon
Duidelijk niet helemaal 100%quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck.
https://www.facebook.com/(...)89337&type=2&theater
Waar twee vechten hebben twee schuldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben nu echt voor een zwarte pieten verbod alleen al om al die pauper tokkies. Wat een volk man. Ook allemaal op Facebook met die bagger
Dank voor de tip broeder, precies wat ik nodig had.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://fitzonderfabels.nl(...)en-te-laten-groeien/
Het is wel een goede website trouwens.
Ik wens jou en Stimorol succesquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jongens heb jullie advies nodig! Gaat nu best lekker op dm, dus ik wil die shit naar volgende level tillen. Bioscoopje en dan bij mij pussy pullen? Ja togg, ik ben dan ook gelijk thuis als het niks wordt, kan zij gelijk met de taxi naar huis
Poverty mode, leer gewoon beter met geld omgaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaan de dagen langzaam. Over 4 dagen zorgtoeslag binnen, kan ik eindelijk weer eten kopen
quote:
Vriend, wij hebben alleen onze guns nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Best veel huis-tuin en keuken PUA's hier
no offense, maar wat een kk trackquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:03 schreef no1uknow het volgende:
throwback thursday VMS
https://soundcloud.com/we(...)aughing-gas-original
Dorian Gray gespotquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat zei ik 70 jaar geleden ook mja
spot on welquote:The characters of the story are
Dorian Gray — a handsome, narcissistic young man enthralled by Lord Henry's "new" hedonism. He indulges in every pleasure (moral and immoral) which life eventually leads to death.
Dit ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
no offense, maar wat een kk track
no can doquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Poverty mode, leer gewoon beter met geld omgaan
Kan egt genieten van die video's.quote:
Right...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering lekker gewoon
Juist wel koken, vreten moet je toch. Dan kun je maar beter zelf doen. Beter heb je die shit van te voren al voorbereid zodat je t alleen nog maar in de oven hoeft te schuiven als je dr mee naar huis neemt na de eigenlijke date. En als t niks was heb je voor 2x eten, scheelt weer een kookbeurt. Toetje hoef je niet te halen, als je geen complete randdebiel bent klopt ze jouw slagroom wel ff.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, eerste date kokenAlleen koken als er serieus kans is natuurlijk
Neemt niet weg dat vrouwen het tof vinden. En met koken bedoel ik natuurlijk geen whey shake of kip met rijst
Eerste date is alweer zooooo lang geledenOver een paar weken heb ik alweer 2 jaar een relatie
Hahaahahquote:
Komt er nog een verlovingsfeestje?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, eerste date kokenAlleen koken als er serieus kans is natuurlijk
Neemt niet weg dat vrouwen het tof vinden. En met koken bedoel ik natuurlijk geen whey shake of kip met rijst
Eerste date is alweer zooooo lang geledenOver een paar weken heb ik alweer 2 jaar een relatie
>2 year checking inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Inb4 Cor met 25 jaarquote:
Mwah ik weet niet of ik uberhaubt wil trouwenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt er nog een verlovingsfeestje?
*kettleboks*quote:
We zijn niet allemaal 40 hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:21 schreef Questular het volgende:
>2 year is peanuts dat heb ik al een aantal keer voor elkaar gekregen.
de >4 jaar die ik nu heb is wel een persoonlijk record
Wtf, dit soort psychoposts kunnen ook alleen maar van vrouwen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Happy Rape Anniversary
![]()
[ afbeelding ]
Don't put your dick in crazyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wtf, dit soort psychoposts kunnen ook alleen maar van vrouwen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |