Kan egt genieten van die video's.quote:
Right...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering lekker gewoon
Juist wel koken, vreten moet je toch. Dan kun je maar beter zelf doen. Beter heb je die shit van te voren al voorbereid zodat je t alleen nog maar in de oven hoeft te schuiven als je dr mee naar huis neemt na de eigenlijke date. En als t niks was heb je voor 2x eten, scheelt weer een kookbeurt. Toetje hoef je niet te halen, als je geen complete randdebiel bent klopt ze jouw slagroom wel ff.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, eerste date kokenAlleen koken als er serieus kans is natuurlijk
Neemt niet weg dat vrouwen het tof vinden. En met koken bedoel ik natuurlijk geen whey shake of kip met rijst
Eerste date is alweer zooooo lang geledenOver een paar weken heb ik alweer 2 jaar een relatie
Hahaahahquote:
Komt er nog een verlovingsfeestje?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat dacht je zelf, eerste date kokenAlleen koken als er serieus kans is natuurlijk
Neemt niet weg dat vrouwen het tof vinden. En met koken bedoel ik natuurlijk geen whey shake of kip met rijst
Eerste date is alweer zooooo lang geledenOver een paar weken heb ik alweer 2 jaar een relatie
>2 year checking inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Inb4 Cor met 25 jaarquote:
Mwah ik weet niet of ik uberhaubt wil trouwenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt er nog een verlovingsfeestje?
*kettleboks*quote:
We zijn niet allemaal 40 hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:21 schreef Questular het volgende:
>2 year is peanuts dat heb ik al een aantal keer voor elkaar gekregen.
de >4 jaar die ik nu heb is wel een persoonlijk record
Wtf, dit soort psychoposts kunnen ook alleen maar van vrouwen zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Happy Rape Anniversary
![]()
[ afbeelding ]
Don't put your dick in crazyquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wtf, dit soort psychoposts kunnen ook alleen maar van vrouwen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |