Lijkt beetje op een chick die ik ken, alleen die heeft minder grote tieten en iets meer vetjes.quote:
'vetjes'. Weer teveel inLIF rond gehangen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt beetje op een chick die ik ken, alleen die heeft minder grote tieten en iets meer vetjes.
hey man, ja gaat goed, met jou?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hoe is het met jou jonge, alles alweer op de rit?
Hmm, ik doe dat eigenlijk ook best veel. My booty doe.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
Yes she squats bro. Zie serieus elke chick hier in de gym alleen benen en abs trainen. But who was upper body? Echt tegengestelde van de mannen
Haha sowieso heeft veel squatten wel effect, net als bij bench merk ik dat 2x per week beter voor me is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, ik doe dat eigenlijk ook best veel. My booty doe.
Ja, veel benchen is de key tot een zieke bench. Gewoon zoveel als je kan benchen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha sowieso heeft veel squatten wel effect, net als bij bench merk ik dat 2x per week beter voor me is.
Doe je nog Cube?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:42 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Doe altijd mn werksetjes op bench dag en tijdens schouder dag een stuk of 4-5 setjes rep werk.
Niet meer, heb 1 wave gedaan en tweede ging echt bagger door week London, nog een week weg in NL en toen ook nog ziek. Kon beter opnieuw beginnen dus maar had eigenlijk geen zin in weer 12 weken.quote:
Ah, oke. Ik vond 5/3/1 juist minder (volume/voldoening) dan Cube, maar wel prima progressie op 5/3/1 idd. Cube is niet zo bijzonder imo. Echte sterke gasten gebruiken idd Cube en vaak de Cube Kingpin variant. Tegen je max aanzitten duurt nog wel tientallen jaren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet meer, heb 1 wave gedaan en tweede ging echt bagger door week London, nog een week weg in NL en toen ook nog ziek. Kon beter opnieuw beginnen dus maar had eigenlijk geen zin in weer 12 weken.
Ben nu bezig met 5/3/1. Vond cube wel fijn, maar ging imo te langzaam, denk dat ik veel meer progressie kan maken door in dezelfde tijd 3-4x een 5/3/1 cycle te doen.
Cube komt later wel een keer, omdat zoals jij geloof ik al aangaf, het veel wordt gebruikt door gasten die echt sterk zijn. Als ik tegen mm max aan zit is cube misschien wel een goede (of gewoon cell tech.)
Dudequote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jongens heb jullie advies nodig! Gaat nu best lekker op dm, dus ik wil die shit naar volgende level tillen. Bioscoopje en dan bij mij pussy pullen? Ja togg, ik ben dan ook gelijk thuis als het niks wordt, kan zij gelijk met de taxi naar huis
Dat zou betekenen dat i al 13 is danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:10 schreef Questular het volgende:
Bioscoopje doen....ben je 12 ofzo? Volgieten met breezers kun je ook overwegen.
zou wel eten bij de appie halen van tevoren, best duur hoor eten in de biosquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jongens heb jullie advies nodig! Gaat nu best lekker op dm, dus ik wil die shit naar volgende level tillen. Bioscoopje en dan bij mij pussy pullen? Ja togg, ik ben dan ook gelijk thuis als het niks wordt, kan zij gelijk met de taxi naar huis
Hey stimo, lekker aan het werkquote:
Ondertussen niet meerquote:
Ga naar Gone Girlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaan de dagen langzaam. Over 4 dagen zorgtoeslag binnen, kan ik eindelijk weer eten kopen
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen etenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaan de dagen langzaam. Over 4 dagen zorgtoeslag binnen, kan ik eindelijk weer eten kopen
Haha fatty-alert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen eten
quote:
Dat is lief Champy, DM je adres dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen eten
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha fatty-alert.
Klopt het toch wat ze zeggen; dikke mensen altijd gezellig enzo
Alcohol Gym en wiet whey zijn best duur tegenwoordigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef Questular het volgende:
Afhankelijk zijn van je zorgtoeslag....is dit nu de jeugd van tegenwoordig?
dit. M&M's van de aldi zijn net zo lekker en maar de helft van de prijs. Lekker blikje River cola erbij en ik zie niet meer waarom je date geen succes zal worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
zou wel eten bij de appie halen van tevoren, best duur hoor eten in de bios
Gewoon zelf koken ja toch. Beetje de keukenprins uithangen. Niet te zware kost want dat wordt slapen i.p.v. knallen. Tevens goed excuus voor wat drank er in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jeanet Wolf 8/10 zonder die godselelijke rode lippen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://fitzonderfabels.nl(...)en-te-laten-groeien/
Het is wel een goede website trouwens.
PUA, plsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Best veel huis-tuin en keuken PUA's hier
Fixed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering off-topic gewoon
Generation Iron ftw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef Questular het volgende:
Afhankelijk zijn van je zorgtoeslag....is dit nu de jeugd van tegenwoordig?
eerste date, zoveel effort. Echt heel needy.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken ja toch. Beetje de keukenprins uithangen. Niet te zware kost want dat wordt slapen i.p.v. knallen. Tevens goed excuus voor wat drank er in.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Best veel huis-tuin en keuken PUA's hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |