zou wel eten bij de appie halen van tevoren, best duur hoor eten in de biosquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jongens heb jullie advies nodig! Gaat nu best lekker op dm, dus ik wil die shit naar volgende level tillen. Bioscoopje en dan bij mij pussy pullen? Ja togg, ik ben dan ook gelijk thuis als het niks wordt, kan zij gelijk met de taxi naar huis
Hey stimo, lekker aan het werkquote:
Ondertussen niet meerquote:
Ga naar Gone Girlquote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jongens heb jullie advies nodig! Gaat nu best lekker op dm, dus ik wil die shit naar volgende level tillen. Bioscoopje en dan bij mij pussy pullen? Ja togg, ik ben dan ook gelijk thuis als het niks wordt, kan zij gelijk met de taxi naar huis
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaan de dagen langzaam. Over 4 dagen zorgtoeslag binnen, kan ik eindelijk weer eten kopen
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen etenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat gaan de dagen langzaam. Over 4 dagen zorgtoeslag binnen, kan ik eindelijk weer eten kopen
Haha fatty-alert.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen eten
quote:
Dat is lief Champy, DM je adres dan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach jongen toch. Ik nodig je uit om zondag frietjes bij ons te komen eten
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha fatty-alert.
Klopt het toch wat ze zeggen; dikke mensen altijd gezellig enzo
Alcohol Gym en wiet whey zijn best duur tegenwoordigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef Questular het volgende:
Afhankelijk zijn van je zorgtoeslag....is dit nu de jeugd van tegenwoordig?
dit. M&M's van de aldi zijn net zo lekker en maar de helft van de prijs. Lekker blikje River cola erbij en ik zie niet meer waarom je date geen succes zal worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
zou wel eten bij de appie halen van tevoren, best duur hoor eten in de bios
Gewoon zelf koken ja toch. Beetje de keukenprins uithangen. Niet te zware kost want dat wordt slapen i.p.v. knallen. Tevens goed excuus voor wat drank er in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Jeanet Wolf 8/10 zonder die godselelijke rode lippen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
lol
http://fitzonderfabels.nl(...)en-te-laten-groeien/
Het is wel een goede website trouwens.
PUA, plsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Best veel huis-tuin en keuken PUA's hier
Fixed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering off-topic gewoon
Generation Iron ftw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 07:34 schreef Montelly het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:44 schreef Questular het volgende:
Afhankelijk zijn van je zorgtoeslag....is dit nu de jeugd van tegenwoordig?
eerste date, zoveel effort. Echt heel needy.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken ja toch. Beetje de keukenprins uithangen. Niet te zware kost want dat wordt slapen i.p.v. knallen. Tevens goed excuus voor wat drank er in.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Best veel huis-tuin en keuken PUA's hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |