SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komende weken lekker vertrouwen tanken. Eerst even naar Enschede en Barcelona om vervolgens thuis te spelen tegen GAE en Dordrecht. Ook nog Putten wegtikken, genot.
10 10 10.![]()
Urk bedoel je?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende weken lekker vertrouwen tanken. Eerst even naar Enschede en Barcelona om vervolgens thuis te spelen tegen GAE en Dordrecht. Ook nog Putten wegtikken, genot.
10 10 10.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Met tien tegentreffers en 10 goals in totaal mogen we tevreden zijn lijkt me.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
10 10 10.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Knappe, mooie goal van Milik. Goed vrijgelopen en een prachtig schot.
Maar verder speelde hij niet sterk, had er nog minimaal één moeten maken en kwam niet veel in het spel voor. Toch mag hij nu wel een keer voor langere tijd de kans krijgen in Ajax1 wat mij betreft.![]()
Ik hoorde van mijn collega dat hij tegen Duitsland wel de hele wedstrijd echt goed wasquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:08 schreef S15 het volgende:
Knappe, mooie goal van Milik. Goed vrijgelopen en een prachtig schot.
Maar verder speelde hij niet sterk, had er nog minimaal één moeten maken en kwam niet veel in het spel voor. Toch mag hij nu wel een keer voor langere tijd de kans krijgen in Ajax1 wat mij betreft.![]()
Maakte een knappe goal, had twee mooie actie's. Verder ook niet veel uit kunnen richten. Maar goed, Duitsland was dan ook drie klasses beter dan Polen. Dus daar kon Milik niet zo veel aan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn collega dat hij tegen Duitsland wel de hele wedstrijd echt goed was![]()
Zijn er geruchten? Ik kan me best voorstellen dat hij verder wil kijken, dat hij een team op kan bouwen met optimaal resultaat weet hij nu wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Overigens: Frank de Boer moet blijven![]()
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoachquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn er geruchten? Ik kan me best voorstellen dat hij verder wil kijken, dat hij een team op kan bouwen met optimaal resultaat weet hij nu wel.![]()
![]()
Na 10 kampioenschappen met Ajax mag hij bondscoach worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoach![]()
nog maar 6 jaar Frank?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:27 schreef S15 het volgende:
[..]
Na 10 kampioenschappen met Ajax mag hij bondscoach worden.![]()
![]()
Is hij wel de beste kandidaat voor maar denk toch dat hij eerst verder wil als clubtrainerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee het AD roept om Frank de Boer als bonbondscoach![]()
Daarnaast zou ik mn vingers niet willen branden aan dit team.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij wel de beste kandidaat voor maar denk toch dat hij eerst verder wil als clubtrainer![]()
De Blonde Willems met brancard van t veld af en een lichte hersenschudding. Dat scheelt een hoop ergernissen komend weekend.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
nu leg je de lat wel erg hoog. 1x CL en 1x EL ben ik ook tevreden mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja en twee CL-titels. Dan mag er wel een keer een ander komen![]()
Hij kan alleen maar tegenvallen. Elke typische Nederlands elftal supporter verwacht dan dat we Europees Kampioen worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof Frank de Boer nu al bondscoach wil worden.![]()
Op zich het ideale instapmoment, maar gelukkig is Danny een vriend van hem dus hij zal het sowieso nu zeker niet doenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daarnaast zou ik mn vingers niet willen branden aan dit team.![]()
Laten we dit seizoen inderdaad maar beginnen met de ELquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nu leg je de lat wel erg hoog. 1x CL en 1x EL ben ik ook tevreden mee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:27 schreef PicoMMP het volgende:
De Boer: Ik word alleen bondscoach, wanneer IJsland mij vraagt![]()
![]()
Wat is dit voor iets debielsquote:Informatie Paris Saint Germain - Ajax
15 oktober 2014
Afgelopen maandag heeft in Parijs een vooroverleg plaatsgevonden voor de wedstrijd Paris Saint Germain - Ajax. In dit overleg, dat is bijgewoond door afvaardigingen van beide clubs, de Nederlandse en Franse politie en de UEFA is door de Franse autoriteiten uitgesproken dat zij overwegen om restricties op te leggen aan het aantal Ajax-supporters dat de wedstrijd mag bezoeken. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat een verplichte vervoersregeling zal gelden voor het wedstrijdbezoek.
Ajax heeft in dit overleg aangegeven aanspraak te willen maken op het volledige contingent kaarten, met vrij vervoer, dat conform de UEFA reglementen is voorgeschreven (5% van de stadioncapaciteit). Aangezien de lokale autoriteiten in de positie zijn om aanwijzingen te geven die de UEFA reglementen overstijgen, is het op dit moment nog onzeker hoeveel kaarten Ajax kan verkopen. De verwachting is dat er binnen twee weken meer bekend wordt. Ajax zal de kaartverkoop daarna zo spoedig mogelijk starten.![]()
![]()
#workhardtwitter:arekmilik9 twitterde op woensdag 15-10-2014 om 13:24:38I woke up at 6:00 and I'm flying back to Amsterdam to fight for first squad. reageer retweet
![]()
Goeie grap. No way dat ik met een combi ga.quote:
Dan ga ik wel thuisvak of in de kroeg/wijnbar daar.![]()
Was het maar een grapquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Goeie grap. No way dat ik met een combi ga.
Dan ga ik wel thuisvak of in de kroeg/wijnbar daar.![]()
![]()
Wat een mentaliteit.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
#workhardtwitter:arekmilik9 twitterde op woensdag 15-10-2014 om 13:24:38I woke up at 6:00 and I'm flying back to Amsterdam to fight for first squad. reageer retweet
![]()
![]()
Hier ook, sowieso ga ik niet in een fucking combi naar Parijs.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is nog niet zeker he.
Hotel en treintje is al geboekt![]()
Er zijn 2 opties voor zaterdag.quote:
1. Hij start niet in de basis
2. Hij start in de basis en moet zich gelijk bewijzen anders zet hij Sigthorsson weer in in de eerste volgende wedstrijd![]()
het wordt toch optie 1.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties voor zaterdag.
1. Hij start niet in de basis
2. Hij start in de basis en moet zich gelijk bewijzen anders zet hij Sigthorsson weer in in de eerste volgende wedstrijd![]()
Trein/vlieg combi met aankomst dag van te vorenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:47 schreef S15 het volgende:
[..]
Hier ook, sowieso ga ik niet in een fucking combi naar Parijs.![]()
![]()
Geen combiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Trein/vlieg combi met aankomst dag van te voren![]()
![]()
Op zich niet zo heel gek verzoek, gezien de europese statussen van PSG en Ajax.. Zal niet zonder ongereldheden verlopen als je niks doet verwacht ik, helaas.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Niet iedereen is zo hardcore als jij natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet met de bus/auto gaanstelletje treinfappers
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:46 schreef superniger het volgende:
Milik maakte de afgelopen paar dagen weken een betere indruk dan Sigthorson.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 12:51:07Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 14:43:58Nuance bonus Overmars. Marc blijkt relatief laag salaris te hebben en krijgt pas grote bonus bij met name het behalen van kampioenschap reageer retweet
Sjek weet ook niet veel meer, waarschijnlijk nooit echt wat geweten ook.
![]()
Samuel?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je vriend heeft gescoord bij Kameroen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Neequote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een rooie gepakt mag ik hopen ?![]()
![]()
Sjek is dan ook voor AFC.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 12:51:07Overmars krijgt bijna 4 ton bonus bij Ajax. Super. Je doet niets op de transfermarkt en Frank de Boer red je al 4 jaar. Goede deal reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 15-10-2014 om 14:43:58Nuance bonus Overmars. Marc blijkt relatief laag salaris te hebben en krijgt pas grote bonus bij met name het behalen van kampioenschap reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.![]()
vergeleken met zijn voorgangers en Brands/van Geel is het ook nog stukken lagerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.![]()
Zullen het maar niet over zijn inkoopjes hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:42 schreef Kopsterk het volgende:
Een bonus van bijna 4 ton bij een salaris van 270.000 euro. Jezus, het is wat. Hij verkoopt spelers voor prima bedragen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom zou je in een bus gaan zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niet met de bus/auto gaanstelletje treinfappers
Wij nemen lekker om 9u het treintje naar Parijs. Biertje erbij, hopsakee. In 5 uur ben je er.Gourmetten of steengrillen?![]()
redquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
kutfransen
Wij gaan overigens met de auto of misschien met de trein als er nog goedkope tickets zijn. Eerst maar eens kaarten voor de wedstrijd zien te krijgen.![]()
Sjek is inderdaad bijzonder zuur de laatste jaren, heel dat kliekje bij de NOS eigenlijk sinds de revolutie.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Jack kan zeggen wat hij wil, maar Marc doet tenminste nog iets voor zijn riante salaris.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb de indruk dat Sjek en David Endt matties waren en daar ook zijn informatie vandaan haalde.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sjek is inderdaad bijzonder zuur de laatste jaren, heel dat kliekje bij de NOS eigenlijk sinds de revolutie.
Nu Endt er uitgegooid is en Sjek niets meer te horen krijgt is ie inderdaad behoorlijk gefrustreerd,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Endt is weer terug toch ?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Sjek en David Endt matties waren en daar ook zijn informatie vandaan haalde.
Nu Endt er uitgegooid is en Sjek niets meer te horen krijgt is ie inderdaad behoorlijk gefrustreerd,RED ONS HENNIEGOD![]()
Volgens mij niet, niet officieel in ieder geval.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Houden zoquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij niet, niet officieel in ieder geval.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch nog een meevallerquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:37 schreef BobW het volgende:
Boilesen kan niet meedoen tegen Twente..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh, 100% zeker weten van wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Siggy opstelt. Hij heeft nu geen poot meer om op te staan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zo is frank gewoon, siggy is fit, dus hij speelt.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Frank traint iedere dag met die jongens. Die weet het heus wel beter dan wij simpele zielen die nooit op een hoog niveau hebben gevoetbald. Alsof Frank de media en de fans serieus neemt"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Wat een onzin-argument is dat zegquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef gniffie het volgende:
Frank traint iedere dag met die jongens. Die weet het heus wel beter dan wij simpele zielen die nooit op een hoog niveau hebben gevoetbald. Alsof Frank de media en de fans serieus neemt![]()
Haha daarom maak ik hem ook. Vooral Derksen komt met dit soort nutteloze dingen aan en Van Gaal zei vorig jaar zelfs nog dat een goede trainer op hoog niveau gespeeld moet hebben en dat hij alle journalisten niet serieus neemt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat een onzin-argument is dat zeg"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Jezelf ook gewoon al rectificerenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:48 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Als je ergens over wil bitchen, doe het dan goed of doe het niet.
Vies dikke sjek.![]()
Jullie hebben dus ook gewoon jullie eigen Lex Immers.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo is frank gewoon, siggy is fit, dus hij speelt.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Frank heeft gewoon af en toe torren in zijn hoofd.Daar zijn genoeg voorbeelden van. Bv. dat hele geneuzel met Janssen op de VM. En nu met The Sig in de spits ipv Milik en in een eerder geval Hoesen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie hebben dus ook gewoon jullie eigen Lex Immers Dirk Kuijt.
Dan moet er écht iets gebeuren wil hij daar van afwijken.![]()
Beter dan het alternatiefquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoesen was echt bijzonder matig groot gelijk dat die niet speelde![]()
Wel nee. Ik wil Milik nu wel een aantal wedstrijden zien spelen maar of hij nou het wondermiddel is wat we nodig hebben in de spits betwijfel ik.quote:![]()
Hij kan voetballen, passes komen vaker aan, en zijn pogingen zijn tussen de palen, allemaal dingen waar siggy in faalt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee. Ik wil Milik nu wel een aantal wedstrijden zien spelen maar of hij nou het wondermiddel is wat we nodig hebben in de spits betwijfel ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Geen wondermiddel, wel een klasse of 4 beter dan onze IJslandse monstertruck.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee. Ik wil Milik nu wel een aantal wedstrijden zien spelen maar of hij nou het wondermiddel is wat we nodig hebben in de spits betwijfel ik.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is Donny de Groot ookquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen wondermiddel, wel een klasse of 4 beter dan onze IJslandse monstertruck.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dus hebben we nog steeds geen fatsoenlijke spits.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Geen wondermiddel, wel een klasse of 4 beter dan onze IJslandse monstertruck.![]()
Ik kan sowieso wat toevoegen met mijn lengtequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Jij en ik zijn dat ook.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat weet ik niet, ik wil Milik niet op 2 wedstrijd afserveren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus hebben we nog steeds geen fatsoenlijke spits.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb na het nieuws van Munsterman nog bij de KvK gezocht naar een Ajax investment groep maar heb nog niks kunnen vinden.![]()
![]()
Dit is de Eredivisie. Niet de Primera Division of Premier League. Wanneer krijgt een spits het grote LitmanenAFCA-keurmerk?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee. Ik wil Milik nu wel een aantal wedstrijden zien spelen maar of hij nou het wondermiddel is wat we nodig hebben in de spits betwijfel ik.![]()
Eredivisie-spits opleiden is erg lastig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de Eredivisie. Niet de Primera Division of Premier League. Wanneer krijgt een spits het grote LitmanenAFCA-keurmerk?RED ONS HENNIEGOD![]()
als die er 25 scoort en mij niet irriteertquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de Eredivisie. Niet de Primera Division of Premier League. Wanneer krijgt een spits het grote LitmanenAFCA-keurmerk?![]()
Cillessen bij de televizierring met Depay voor een prijsuitreiking.
Depay staat met die prijs in zijn hand, vraagt Cillessen: "nou memphis, hoe valt dat nou om eens een prijs in je hand te hebben?"![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Depay staat met die prijs in zijn hand, vraagt Cillessen: "nou memphis, hoe valt dat nou om eens een prijs in je hand te hebben?"
Staat hij er nog als de winnaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat hij er nog als de winnaar
Snelle Egel![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Depay staat met die prijs in zijn hand, vraagt Cillessen: "nou memphis, hoe valt dat nou om eens een prijs in je hand te hebben?"
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan haar wel waarderen. Zeker na die opmerking richting Fatima de Melo.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme sloerie die Chantal JanzenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verpauperd door de BN inteelt, vroeger was het echt een leuke en verstandige meid.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een domme sloerie die Chantal JanzenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Depay staat met die prijs in zijn hand, vraagt Cillessen: "nou memphis, hoe valt dat nou om eens een prijs in je hand te hebben?"![]()
![]()
Mooiste is nog dat die Fatima er nog steeds niet overheen is dat ze dat gezegd heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan haar wel waarderen. Zeker na die opmerking richting Fatima de Melo.
Ik zou wel eens willen zien hoe zij en Sluiter naar feye-Ajax keken afgelopen september
Mooie opmerking wel van Cillessen, alleen kwam het wel erg nep over![]()
![]()
Daar heeft hij de hele week op moeten oefenenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat die Fatima er nog steeds niet overheen is dat ze dat gezegd heeft
Ik zou wel eens willen zien hoe zij en Sluiter naar feye-Ajax keken afgelopen september
Mooie opmerking wel van Cillessen, alleen kwam het wel erg nep over![]()
Ik zie hem al staan voor de spiegelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heeft hij de hele week op moeten oefenen![]()
![]()
Opmerking?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan haar wel waarderen. Zeker na die opmerking richting Fatima de Melo.![]()
Dat was ook bij een of ander gala. Fatima wou daar haar zangcarrière aftrappen met een optreden volgens mij. Nadat ze klaar was zei Chantal Janzen: "Wat kan ze goed hockeyen hè?".quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vond "Dank jullie wel, Hans van Breukelen en Aaron Winter" tegen Cillesen en Depay ook best leuk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Even totaal offtopic trouwens, maar weet iemand een goeie site voor buitenlandse clubtickets te kopen?![]()
De site van de betreffende clubs?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:16 schreef Scorpie het volgende:
Even totaal offtopic trouwens, maar weet iemand een goeie site voor buitenlandse clubtickets te kopen?![]()
Dat zou ik sowieso niet doen nee. Is wel lekker makkelijk als je toch geld zat hebt, maar als je iets verder zoekt, is het veel goedkoper. Welke clubs zit je aan te denken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mja zit nu ook van die arrangementen te bekijken maar das tantoe duur.![]()
Alles wat rond de 28e van december in Londen speelt, zodat de vrouwen (quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso niet doen nee. Is wel lekker makkelijk als je toch geld zat hebt, maar als je iets verder zoekt, is het veel goedkoper. Welke clubs zit je aan te denken?) kunnen shoppen en wij een wedstrijdje kunnen pakken.
![]()
Tottenham-ManU, maar vrees dat dat een lastig verhaal wordt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles wat rond de 28e van december in Londen speelt, zodat de vrouwen () kunnen shoppen en wij een wedstrijdje kunnen pakken.
WHU-Arsenal, ook leuk
Kijk anders naar de lagere divisies? Of wil je wel graag goed voetbal zien? De sfeer is vaak veel beter en leuker.
En anders is er nog QPR-Crystal Palace![]()
![]()
Hmja, Tottenham - Manu is alleen qua kaarten al 250 euro, ik heb daar niet zoveel moeite mee maar de personen met wie ik ga welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Tottenham-ManU, maar vrees dat dat een lastig verhaal wordt.
WHU-Arsenal, ook leuk
Kijk anders naar de lagere divisies? Of wil je wel graag goed voetbal zien? De sfeer is vaak veel beter en leuker.
En anders is er nog QPR-Crystal PalaceVoor de rest goeie tips, ga wel even op onderzoek uit.
![]()
26-12 Chelsea - West Ham
26-12 Arsenal - QPR
26-12 Crystal Palace - Southampton
28-12 Tottenham - Man Utd
28-12 QPR - Crystal Palace
28-12 West Ham - Arsenal
Eigenlijk allemaal wel leuke wedstrijden rond die tijd in Londen. Vier derby's en toch wel een redeijke topwedstrijd.
Ik heb een keer een ticket voor Schalke gekocht via via. Even op een forum aangemeld en rondvragen. Ging uiteindelijk wel makkelijk en was niet duur. Maar Engeland is misschien een ander verhaal.![]()
ik zag het, stuk beter dan dat gele vlakquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirtsponsor voor Ajax Cape Town.![]()
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 12:41:03De vertrouwde achterblijver op trainingsveld #Ajax: Van Rhijn. Ditmaal penalty's oefenen, met Cillessen http://t.co/oCev5bwRu1 reageer retweet
![]()
Gaat ook wel in Nederland komen. Ziet er best goed uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirtsponsor voor Ajax Cape Town.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Van Rhijn en Cillessenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 12:41:03De vertrouwde achterblijver op trainingsveld #Ajax: Van Rhijn. Ditmaal penalty's oefenen, met Cillessen http://t.co/oCev5bwRu1 reageer retweet
![]()
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:25:10Boilesen is met de auto op weg naar Amsterdam, zegt De Boer. Zijn vader is chauffeur. De geblesseerde Ajacied ondergaat morgen een test. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe shirtsponsor voor Ajax Cape Town.![]()
![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:26:58De Boer: 'Polen speelt een heel ander systeem. Ik kies voor de spelers die tijdens de wedstrijden en trainingen het meest brengen.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:27:57De Boer: 'Ik vind dat Sigthorsson en Milik allebei in goede vorm zijn. Kolbeinn zag er heel goed uit tegen Nederland. Ook op de training.' reageer retweet
![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:28:40De Boer: 'Kolbeinn voelt natuurlijk de druk. Ik vind dat Kolbeinn een stijgende lijn te pakken heeft en wil dat hij die lijn doortrekt.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:29:06De Boer: 'Ik wil Kolbeinn daar niet in remmen. Hij is echt stappen aan het maken.' reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goddomme Frank, wat ben je aan het doen dit jaar?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Godverdomme, de Boer is echt krankzinnig geworden.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Onbegrip in Polen over De Boer: ‘Hij lijkt wel Adolf Hitler’
Arek Milik doet het uitstekend bij de nationale ploeg van Polen, maar vooralsnog is hij bij Ajax niet de eerste keuze. Daar snapt men in Polen helemaal niets van en er worden openlijk vraagtekens gezet bij het selectiebeleid van Ajax-trainer Frank de Boer. Jan de Zeeuw, teammanager van de nationale ploeg van Polen in de tijd van Leo Beenhakker, wordt opgevoerd door het medium Sport.
De Zeeuw wijst op de zes doelpunten die Milik in het bekertoernooi maakte tegen Jos/Watergraafsmeer. “En wat deed De Boer? Hij zei op televisie dat er straftraining volgde en dat Milik beter moest spelen. Op de training maakt hij zich enorm druk om iedere verkeerde pass, iedere foute bal. Hij lijkt wel Adolf Hitler!”, aldus De Zeeuw.
De van Bayer Leverkusen gehuurde Milik is de laatste weken uitstekend op dreef. Hij maakte er dus zes tegen Jos/Watergraafsmeer en daarvoor was hij ook tegen Heracles Almelo trefzeker. Daarnaast maakte hij met de nationale ploeg van Polen doelpunten tegen Duitsland en Schotland.![]()
Met Siggy in de spits dominerentwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:34:47De Boer: 'Uiteindelijk wil je als ploeg weer continu domineren, negentig minuten lang. Daar valt nog veel winst te halen.' reageer retweet
![]()
![]()
BAHHHHtwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:36:19De Boer: 'Ja, ik kies voor Sigthorsson in de spits.' reageer retweet
![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:37:06De Boer over Hitler-vergelijking Jan de Zeeuw: 'Daar luister ik niet naar. Ik vertrouw nu op Kolbeinn en dat vertrouwen schaadt hij niet.' reageer retweet
![]()
Nou ja, de vergelijking slaat nergens op maar Milik straftraining en Siggy mag week na week opzichtig falen?
Heb ook het idee dat frank een beetje doorgeslagen is....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
In topwedstrijden scoort hij meestal welquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
BAHHHHtwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:36:19De Boer: 'Ja, ik kies voor Sigthorsson in de spits.' reageer retweet
![]()
Dat was een grapje van De Boer, natuurlijk kreeg hij geen straftrainingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, de vergelijking slaat nergens op maar Milik straftraining en Siggy mag week na week opzichtig falen?
Heb ook het idee dat frank een beetje doorgeslagen is....![]()
Alsof dat straftraining serieus wasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Wat kost zo'n joego?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb het al opgegeven. Sightorsson speelt tot ie geblesseerd is..
Get woke, go broke!![]()
Boeiend. Hij slaat helemaal door. Ook nog met droge ogen durven beweren dat hij goed speelde tegen IJsland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In topwedstrijden scoort hij meestal wel![]()
Wat ik niet begrijp is dat Milik er na één wedstrijd (tegen Vitesse) meteen uitgedonderd werd, terwijl Sigthorsson wel wedstrijden achter elkaar de kans krijgt.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
Dan nog, belachelijk deze gang van zaken. Kost je weer punten tegen twente, kan niet anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof dat straftraining serieus wasA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij werkt hard op de training.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:39 schreef S15 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Milik er na één wedstrijd (tegen Vitesse) meteen uitgedonderd werd, terwijl Sigthorsson wel wedstrijden achter elkaar de kans krijgt.![]()
![]()
Zag laatst een plaatje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, belachelijk deze gang van zaken. Kost je weer punten tegen twente, kan niet anders.
Wedstrijden onder De Boer in oktober
2 winst 6 gelijk 1 verlies![]()
De Boer: 'Kolbeinn voelt natuurlijk de druk. Ik vind dat Kolbeinn een stijgende lijn te pakken heeft en wil dat hij die lijn doortrekt.'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is natuurlijk geen wetenschap, maar elke wedstrijd van de afgelopen weken heeft die dwaas kansen voor open doel gemist, voornamelijk door zelf naast of over te schieten, iedereen ziet toch dat Milik iig tussen de palen kan mikken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag laatst een plaatje.
Wedstrijden onder De Boer in oktober
2 winst 6 gelijk 1 verliesA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Op zich natuurlijk niets mis mee, kijk maar naar een Ronaldo. Maar ik heb toch liever dat er een spits in staat die er ook wel iets van kan. Ik heb het echt lang voor Sigthorsson opgenomen, maar op een keer is het natuurlijk wel klaar. Milik graag een wedstrijd of 10 laten staan. Daarna maar eens kijken hoe het gegaan is.quote:![]()
Wat het team nodig heeft is een speler die kan afwerken. Milik doet wat hij doet. Sigthorsson doet dat niet. Nog is het niet genoeg. Ik snap echt geen ene tyfus van zijn logica wat overeenkomt met ''stijgende lijn'' Het is eigenlijk best treurig dat hij iedere keer zo stug blijft volhouden tot de tweede seizoenshelft en dan al dan niet genoodzaakt moet wisselen. Zegt ook wel iets over de trainer himself.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is natuurlijk geen wetenschap, maar elke wedstrijd van de afgelopen weken heeft die dwaas kansen voor open doel gemist, voornamelijk door zelf naast of over te schieten, iedereen ziet toch dat Milik iig tussen de palen kan mikken?![]()
Hij kan eigenlijk gewoon niets, geen bal aannemen, geen fatsoenlijke pass, kaatsen mislukt, dribbelen en hij is de bal kwijt, schieten op goal is 90% van de tijd waardeloos.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat het team nodig heeft is een speler die kan afwerken. Milik doet wat hij doet. Sigthorsson doet dat niet. Nog is het niet genoeg. Ik snap echt geen ene tyfus van zijn logica wat overeenkomt met ''stijgende lijn'' Het is eigenlijk best treurig dat hij iedere keer zo stug blijft volhouden tot de tweede seizoenshelft en dan al dan niet genoodzaakt moet wisselen. Zegt ook wel iets over de trainer himself.
Zo heel af en toe legt hij er 1 in ja, maar daarvan had ik er ook zeker 50% van gemaakt.
Get woke, go broke!![]()
Het enige wat hij kan is hard werken met zijn fysiek en per toeval tegen een bal aanlopen die pardoes achter de keeper van de tegenstander het net in rolt. Zoiets als Epke Zonderland in de spits zetten en je krijgt een soort gelijk effect.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kan eigenlijk gewoon niets, geen bal aannemen, geen fatsoenlijke pass, kaatsen mislukt, dribbelen en hij is de bal kwijt, schieten op goal is 90% van de tijd waardeloos.
Zo heel af en toe legt hij er 1 in ja, maar daarvan had ik er ook zeker 50% van gemaakt.
![]()
Ja, en ik neem het hem dus ook niet kwalijk, hij verzaakt niet, hij werkt keihard, hij KAN het alleen niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is hard werken met zijn fysiek en per toeval tegen een bal aanlopen die pardoes achter de keeper van de tegenstander het net in rolt. Zoiets als Epke Zonderland in de spits zetten en je krijgt een soort gelijk effect.
Dus het is echt de schuld van de Boer, dat puntverlies van de afgelopen weken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het lang laten staan van een speler vind ik eigenlijk alleen terecht als sigthorsson een groot talent was geweest. Kishna of Fischer bijvoorbeeld mogen van mij wat langer aankloten dan een houthakker die waarschijnlijk niet veel beter wordt.
En wat is er mis mee om Milik ff 5 wedstrijden te laten spelen? Slechter kan het toch niet.![]()
Dan kan je je stiekem afvragen of Frank echt wel zo geweldig is als wordt beweerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Dus het is echt de schuld van de Boer, dat puntverlies van de afgelopen weken.![]()
Ik verwijs graag naar mijn eerdere opmerkingen over de torren van Frank. Man, man, man! Pas als hij écht niet kan, zal The Sig gewisseld worden. En ik heb dit nog nooit gezegd, maar het is dus hopen op een rode kaart voor hem of een blessure. Bah!![]()
Nou ja, deels wel natuurlijk, maar eigenlijk al sinds het begin is dit zijn zwakste plek, te lang spelers vertrouwen geven en anderen te snel afserveren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je je stiekem afvragen of Frank echt wel zo geweldig is als wordt beweerd.
Ik heb het idee dat (wat de hitlervergelijking deed vermoeden) echt heel erg strikt alles precies volgens zijn idee wil zien, ook op de training, geen ruimte voor individuele acties en spelers die creatief willen zijn.
Voordeel daarvan is natuurlijk dat als iedereen bij Ajax (elke leeftijd) zo speelt dat je altijd blind mensen kan vervangen. Maar je remt de "genieen" wel in hun spel natuurlijk.
Ik denk dus dat Milik gewoon niet in het keurslijf wil spelen, die is namelijk zo weer weg. Maar waarom haal je die jongen dan, die had ergens anders nu wel gewoon lekker kunnen ballen.
Dus ja, blunder van Frank dit.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
BESTUUR TEGEN DE MUUR.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:28:40De Boer: 'Kolbeinn voelt natuurlijk de druk. Ik vind dat Kolbeinn een stijgende lijn te pakken heeft en wil dat hij die lijn doortrekt.' reageer retweet
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:29:06De Boer: 'Ik wil Kolbeinn daar niet in remmen. Hij is echt stappen aan het maken.' reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Frank wil gewoon ontslagen worden, kan niet anders.![]()
Tottenham zal wel weer gebeld hebben ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
BESTUUR TEGEN DE MUUR.
Frank wil gewoon ontslagen worden, kan niet anders..
Get woke, go broke!![]()
quote:Frank de Boer heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de uitwedstrijd tegen FC Twente. In vergelijking met de selectie voor Ajax' laatste wedstrijd tegen PEC Zwolle keren Stefano Denswil, Jairo Riedewald en Queensy Menig terug in de wedstrijdselectie.![]()
Zelfs al worden we weer kampioen, de lol gaat er wel vanaf zo elke keer hoor. Je kijkt deels voor je plezier, niet om je wekelijks kapot te ergeren terwijl het onnodig is.
Nou is het al een kutselectie, maar stel iig de minst kutte spelers op.
Get woke, go broke!![]()
Ook niemand die daar in dat pershok blijkbaar een kritische vraag durft te stellen. Polen speelt inderdaad niet het 4-3-3 van Ajax, maar dat IJsland volledig op de counter speelt, maakt dan weer niet uit.twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op vrijdag 17-10-2014 om 13:26:58De Boer: 'Polen speelt een heel ander systeem. Ik kies voor de spelers die tijdens de wedstrijden en trainingen het meest brengen.' reageer retweet
![]()
![]()
Wat maakt het in godsnaam uit? Er zit al nauwelijks lijn in het spel dit jaar.
Get woke, go broke!![]()
Niet alleen dit jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Wat maakt het in godsnaam uit? Er zit al nauwelijks lijn in het spel dit jaar.
'Wish I was old and a little sentimental'
Tikkie breed, tikkie terug, tikke terug op de keeper, dat is eigenlijk de enige lijn die ik zie, de rest is "doe maar wat"quote:.
Get woke, go broke!![]()
Gvd, je gaat nog bijna terugverlangen naar Urzaiz. En die heeft uberhaupt geen doelpunt gemaakt voor Ajax.'Wish I was old and a little sentimental'
Frank zoekt gewoon overal excuses om Siggy op te stellen, het is niet te geloven... Hij geeft sommige spelers veel te veel vertrouwen... Als spits word je afgerekend op doelpunten, die maakt Siggy niet. Klaar ermee dus![]()
Frank had misschien niet in de gaten dat ze allemaal ....-son heettenWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik denk geflirt met Ronaldquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:46 schreef Tyron het volgende:
Je zou bijna toch denken dat Milik El Hamdaoui praktijken uitvoert oid
hardcoholic![]()
Of hij past niet in het profiel van een spits die Frank graag ziet. Die paniek weer in dit topicquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:46 schreef Tyron het volgende:
Je zou bijna toch denken dat Milik El Hamdaoui praktijken uitvoert oid![]()
![]()
Ach ja, waarom zou je geen scorende speler opstellen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of hij past niet in het profiel van een spits die Frank graag ziet. Die paniek weer in dit topic![]()
Waarom speelt die dan bij Ajax ?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of hij past niet in het profiel van een spits die Frank graag ziet. Die paniek weer in dit topicRED ONS HENNIEGOD![]()
Want dat weet je van elke speler voordat je hem aantrekt of wie weet speelt hij nu wel anders. Hoe moet ik dat weten ik ken de beste man verder niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom speelt die dan bij Ajax ?![]()
Deed Siggy ook tegen NAC je punt is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zou je geen scorende speler opstellen.![]()
Siggy past ook niet in het profiel maar speelt al 3 jaar bij Ajax, de treurnis...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want dat weet je van elke speler voordat je hem aantrekt of wie weet speelt hij nu wel anders. Hoe moet ik dat weten ik ken de beste man verder niet.Dat waren blunders van Ten Rouwelaar, elk ander keeper had het gestoptquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed Siggy ook tegen NAC je punt is?![]()
Tja scouting is toch vervangen door een roulettetafelquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want dat weet je van elke speler voordat je hem aantrekt of wie weet speelt hij nu wel anders. Hoe moet ik dat weten ik ken de beste man verder niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet elke andere keeper. elke andere spelerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Siggy past ook niet in het profiel maar speelt al 3 jaar bij Ajax, de treurnis...
[..]
Dat waren blunders van Ten Rouwelaar, elk ander keeper had het gestoptDan blunders waren wel echt heel slecht.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet elke andere keeper. elke andere spelerDan blunders waren wel echt heel slecht.
![]()
Je oma scoort nog tegen Ten Rouwelaar. Geen graadmeter dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed Siggy ook tegen NAC je punt is?'Wish I was old and a little sentimental'
Die 0-2 had niet iedereen gestopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Siggy past ook niet in het profiel maar speelt al 3 jaar bij Ajax, de treurnis...
[..]
Dat waren blunders van Ten Rouwelaar, elk ander keeper had het gestopt![]()
ben je nu serieus gewoon een troll of echt zo blind?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed Siggy ook tegen NAC je punt is?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Siggy scoorde namelijk ook tegen AZ, PSV, FC Groningen, Feyenoord en PEC Zwolle.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deed Siggy ook tegen NAC je punt is?
Groetjes van Duifmeneer.![]()
Wanneer scoorde Siggy tegen Zwolle?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoorde namelijk ook tegen AZ, PSV, FC Groningen, Feyenoord en PEC Zwolle.
Groetjes van Duifmeneer.'Wish I was old and a little sentimental'
Geef alleen aan dat het argument dat Siggy niet scoort onzin is thats all.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:18 schreef Seam het volgende:
[..]
ben je nu serieus gewoon een troll of echt zo blind?![]()
Als Frank Siggy een betere optie vindt dan Milik dan heb ik er vertrouwen in.
Geen niveau van wat Ajax zou moeten hebben lopen in de spits maar als er niet beter is op het moment dan is het niet anders.
Morgen de winnende maken en we lullen nergens meer over.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
milik heeft deze al...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
Milik pakt 1 van z'n dochters denk ik![]()
![]()
Wat een baasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
milik heeft deze al...
[ afbeelding ]![]()
Al kan ze nog wel hogerop. Genoeg top voetballers met minder knappe vrouwen.![]()
''als frank het zegt''quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Als Frank Siggy een betere optie vindt dan Milik dan heb ik er vertrouwen in.
Geen niveau van wat Ajax zou moeten hebben lopen in de spits maar als er niet beter is op het moment dan is het niet anders.
Morgen de winnende maken en we lullen nergens meer over.![]()
Yep, ik heb vertrouwen in Frank. Zouden meer Ajacieden moeten hebben.quote:
Ook al is het mijn spits niet.
Blijkbaar is Milik de nieuwe verlosser maar daar heb ik nog weinig van gezien. Als ie echt beter is (of wordt) dan komt zijn kans vanzelf wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hier iemand die een parkeerplaats weet bij duivendrecht station?
Even gratis svp.Groot fan van User Wotte![]()
Wordt vanavond Jong Ajax (uit bij Helmond Sport) nog uitgezonden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kom op zeg, het is natuurlijk niet zo als je Milik in de spits wil zien dat je geen vertrouwen in Frank hebt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, ik heb vertrouwen in Frank. Zouden meer Ajacieden moeten hebben.
Blijkbaar is Milik de nieuwe verlosser maar daar heb ik nog weinig van gezien. Als ie echt beter is (of wordt) dan komt zijn kans vanzelf wel.![]()
Snap ik ook wel maar soms is het wat vermoeiend als Milik als de verlosser wordt gezien omdat ie toevallig bij een matig Polen een leuke goal scoort.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is natuurlijk niet zo als je Milik in de spits wil zien dat je geen vertrouwen in Frank hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JongAjax:
Leeuwenburgh;
Ligeon, Van der Hoorn, Tete, Owusu;
Bazoer, Bakker, Duarte;
Acolatse, Zivkovic, Becker
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport. Niet live op FOX.![]()
Het is geloof ik niet zo dat iedereen Milik fantastisch vind, maar Sigthorsson kan er gewoon geen klote van en zorgt elke wedstrijd voor vliegende afstandsbedieningen. Dan wil je die eruit hebben, dus dan is de roep om Milik vrij logisch lijkt mequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar soms is het wat vermoeiend als Milik als de verlosser wordt gezien omdat ie toevallig bij een matig Polen een leuke goal scoort.![]()
Alleen bij Polen? Ook bij Ajax scoort hij gewoon?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap ik ook wel maar soms is het wat vermoeiend als Milik als de verlosser wordt gezien omdat ie toevallig bij een matig Polen een leuke goal scoort.![]()
ben ik wel met je eens verderquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, ik heb vertrouwen in Frank. Zouden meer Ajacieden moeten hebben.
Blijkbaar is Milik de nieuwe verlosser maar daar heb ik nog weinig van gezien. Als ie echt beter is (of wordt) dan komt zijn kans vanzelf wel.![]()
Milik legt ze er gewoon in. Sigthorsson doet er uren over om te scoren.
Frank doet onterecht positief over Sigthorsson
Dan is het heel gek dat mensen Milik willen zien inderdaad!!!!![]()
6 Goals tegen JOS, ik ben overtuigd idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik legt ze er gewoon in. Sigthorsson doet er uren over om te scoren.
Frank doet onterecht positief over Sigthorsson
Dan is het heel gek dat mensen Milik willen zien inderdaad!!!!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Siggy heeft dit jaar idd indrukwekkende statsquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
6 Goals tegen JOS, ik ben overtuigd idd..
Get woke, go broke!![]()
Nee, is ook geen Ajaxwaardige spits. Al kan ie wel beter dan dat ie nu laat zien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Siggy heeft dit jaar idd indrukwekkende stats.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
3 rechtsbacks en een rechter centrale verdediger achterin.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
JongAjax:
Leeuwenburgh;
Ligeon, Van der Hoorn, Tete, Owusu;
Bazoer, Bakker, Duarte;
Acolatse, Zivkovic, Becker
Straks om 20:00 tegen Helmond Sport. Niet live op FOX.![]()
![]()
Hopelijk dat Zivkovic zich snel ontwikkeld en na de winterstop kan aanhaken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ligeon mogen ze onderhand toch wel eens lozen aan een andere Eredivisieclub. Best een redelijke back voor de halve Eredivisie, maar Tete en Owusu zijn toch beter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 rechtsbacks en een rechter centrale verdediger achterin.![]()
Je bedoelt dat hij wat ervaring op kan doen, zoals een jaar eredivisie spelen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat Zivkovic zich snel ontwikkeld en na de winterstop kan aanhaken..
Ook echt heel raar hoe ze met hem omgaan, jochies van Ajax zelf debuteren als ze 12 zijn, maar hij mag wegrotten in de jupiler league.
Get woke, go broke!![]()
Becker wordt op links goed weggestuurd door Duarte en rondt feilloos af in de verre hoek. Mooie goal! 0-1 dus!
https://twitter.com/Ajaxshowtimecom live verslag![]()
Tegen Heracles scoort je oma nog wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen bij Polen? Ook bij Ajax scoort hij gewoon?![]()
Komt voetballend zwaar te kort en dat zijn ze er in aan het rammen. Is ook al duidelijk sinds hij heeft getekend dus niks raars aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wat ervaring op kan doen, zoals een jaar eredivisie spelen?.
Ook echt heel raar hoe ze met hem omgaan, jochies van Ajax zelf debuteren als ze 12 zijn, maar hij mag wegrotten in de jupiler league.
![]()
'Kwartje gevallen bij Zivkovic':quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij wat ervaring op kan doen, zoals een jaar eredivisie spelen?.
Kijk deze eens voor je verder zwetstHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sigthórsson nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Heracles scoort je oma nog wel.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
'Kwartje gevallen bij Zivkovic':
Kijk deze eens voor je verder zwetst.
"siggy is mijn spits"A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
weer eens een penal tegen bij jong Ajax, ditmaal slechts geel voor het neerhalen voor een doorgebroken speler: 1-1.![]()
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Hier iemand die een parkeerplaats weet bij duivendrecht station?
Even gratis svp.Groot fan van User Wotte![]()
Garages van flats Hakfort, Hogevecht, etc. Wel al je waardevolle spullen eruit halen en checken of er niet ergens een vervaagde blauwe zone streep is getrokken.quote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
Serero weer op cvm zie ik? Weet niet of dat zo verstandig is tegen Twente!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.![]()
Die zijn gratis? Thx.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:12 schreef Bugno het volgende:
[..]
Garages van flats Hakfort, Hogevecht, etc. Wel al je waardevolle spullen eruit halen en checken of er niet ergens een vervaagde blauwe zone streep is getrokken.
Ga je ook twente uit?Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Net serero.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kan eigenlijk gewoon niets, geen bal aannemen, geen fatsoenlijke pass, kaatsen mislukt, dribbelen en hij is de bal kwijt, schieten op goal is 90% van de tijd waardeloos.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Die vind ik eerder heel wisselvallig. Heeft ook vaak genoeg een prima wedstrijd gespeeld, hoewel scoren altijd een probleem is.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja en neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zijn gratis? Thx.
Ga je ook twente uit?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Wat is er de laatste tijd zo bijzonder aan ons?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon vertrouwen op frank!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
Maar even serieus, weet iemand wat er zou bijzonder is aan Twente? Ik zie het echt niet.![]()
Ajax Showtime is weer eens met een flutartikel komen aanzetten over dat Ajax miljoenen verspilt door VDH, Duarte, Zivkovic in JL te laten spelen.. Kan het niveau daar nog lager?![]()
Waarom zou je die miljoenen 'niet verspillen' als je ze nooit meer laat spelen? Je bent mooi klaar als Veltman straks in april een maand geblesseerd is en Van der Hoorn heeft dan al 8 maanden geen wedstrijd meer gespeeld.
Of je die spelers had moeten halen, daar kun je over twisten, maar dat is een andere discussie. Ik ben ervan overtuigd dat die brede selectie ons wel de titel heeft opgeleverd de afgelopen jaren.Gourmetten of steengrillen?![]()
Vaak genoeg? Die goede wedstrijden van Serero zijn makkelijk op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vind ik eerder heel wisselvallig. Heeft ook vaak genoeg een prima wedstrijd gespeeld, hoewel scoren altijd een probleem is.![]()
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
Serero weer op cvm zie ik? Weet niet of dat zo verstandig is tegen Twente
Nu moet er alleen nog een nieuwe spits in het elftal.![]()
En ik maar denken dat die Bart Sanders vermoeiend was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax Showtime is weer eens met een flutartikel komen aanzetten over dat Ajax miljoenen verspilt door VDH, Duarte, Zivkovic in JL te laten spelen.. Kan het niveau daar nog lager?![]()
Serero is een baas op cvm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:17 schreef Heeinz het volgende:
Serero weer op cvm zie ik? Weet niet of dat zo verstandig is tegen TwenteGroot fan van User Wotte![]()
Ajax showtime is dan ook echt pure aids.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax Showtime is weer eens met een flutartikel komen aanzetten over dat Ajax miljoenen verspilt door VDH, Duarte, Zivkovic in JL te laten spelen.. Kan het niveau daar nog lager?Groot fan van User Wotte![]()
Pleit voor Frank dat hij in dit soort lastige uitwedstrijden risicovolle beslissingen durft te nemen. Ben benieuwd of Serero zich verdedigend staande kan houden tegen Ziyech.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.
dat moet wel lukken, als hij het goed doet loopt Ziyech achter de feiten aanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Pleit voor Frank dat hij in dit soort lastige uitwedstrijden risicovolle beslissingen durft te nemen. Ben benieuwd of Serero zich verdedigend staande kan houden tegen Ziyech.![]()
Daar ben ik het zeker mee eens, maar wat Kopsterk ook zegt, hij moet zich verdedigend wel staande houden tegen een speler als Ziyechquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie keuze juist nu. Er is sneller voetbal van achteruit nodig, een middenvelder die in staat is gols en assists te geven en wat meer actie van de buitenspelers.
Ik vond de aankoop van Duarte vrij kansloos, verder snapte ik niet dat ze in Hoorn wel 3/4 miljoen wilden investeren en in iemand als Narsingh niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mocht Serero daarin slagen (en dat zie ik nog wel gebeuren), dan is dat werkelijk zijn enige meerwaarde in dit elftal. Op iedere andere positie zie ik (in plaats van Serero) liever een andere speler.
Dit wordt vanavond gewoon weer billenknijpen. Twente uit is gewoon ontzettend lastig. Ik vind het een uitgebalanceerd elftal en heel gevaarlijk in de omschakeling. Dodelijker dan wij, eerlijk gezegd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: