quote:RTL 4 komt in het najaar met een vaste late night talksow: 'RTL Late Night'. Humberto Tan ontvangt in dat programma elke werkdag tussen 22.30 en 23.30 uur gasten uit de wereld van entertainment, sport en politiek.
Erland Galjaard, programmadirecteur RTL Nederland: "RTL 4 heeft een aardige historie met late night talkshows, eerst natuurlijk met 'Barend & Van Dorp' en 'Villa BVD' en recent ook met titels zoals 'VI Oranje' en 'Wat Kiest Nederland?' rondom events. 'RTL Late Night' ligt in deze lijn, eveneens met een eigen aanpak en eigen perspectief. En met Humberto Tan als gastheer. Hij is adrem, sympathiek en heeft bewezen een zeer brede interesse te hebben, van sport tot showbizz en van politiek tot het bedrijfsleven. Soms mag het luchtig en is er ruimte voor een vrolijke noot, en ook dan is Humberto voor ons dé man."
'RTL Late Night' komt live vanuit de binnenstad van Amsterdam en wordt geproduceerd door Blue Circle.
Schijnt toch wel wat van je lichaam te vergen zie Tim Berglingquote:
twitter:nickyromero twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:56:29RTL Late night @MartinGarrix http://t.co/sUspyYaAHi reageer retweet
Deze is beter!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sky Falls Down, dat is al een tijd geleden
Armin remix nog beterquote:
Die is absoluut niet te versmaden inderdaad.quote:
Tim had ook wat alcoholproblemen. Dat is natuurlijk net abnormale reis en slaaptijden niet het meest handigequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Schijnt toch wel wat van je lichaam te vergen zie Tim Bergling
En erger ... Kansloos 'dansen'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Oja nu gaan ze een beetje kansloos aan knopjes draaien.
Had liever wat hardstyle dj'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:10 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme wat is dit beschamend zeg
Jammer dat je altijd deze aids dj's op tv of waar dan ook ziet. Maar ook wel logisch, omdat het de meest toegankelijke muziek isquote:
"Het is niet mijn smaak dus dan zijn het aids dj'squote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat je altijd deze aids dj's op tv of waar dan ook ziet. Maar ook wel logisch, omdat het de meest toegankelijke muziek is
Het is ergens gewoon jammer dan 90 % van Nederland nu alleen deze simpele meuk als "dance" ziet. Maar misschien is dat maar beter ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Het is niet mijn smaak dus dan zijn het aids dj's"
Mansj luistert die technoaidsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"Het is niet mijn smaak dus dan zijn het aids dj's"
Heb jij dat ze allemaal gevraagd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ergens gewoon jammer dan 90 % van Nederland nu alleen deze simpele meuk als "dance" ziet. Maar misschien is dat maar beter ook
Ah joh best te pruimen deze muziek. Een keertje hardwell 'concert' meegepakt. Was eens een leuke afwisseling van hardstylequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ergens gewoon jammer dan 90 % van Nederland nu alleen deze simpele meuk als "dance" ziet. Maar misschien is dat maar beter ook
quote:
Klein martktonderzoekje net gedaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij dat ze allemaal gevraagd?
MER doet ook marktonderzoekjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Klein martktonderzoekje net gedaan
Wat onbekende dj's die geen hardstyle draaienquote:
Aha, flopshow dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:29 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wat onbekende dj's die geen hardstyle draaien
Joh, dat is ook op een festival. Al die sets zijn al klaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Toch knap dat je je nieuwe mix voor het eerst laat horen en deze zogenaamd nog even droogjes live staat te mixenHele setje staat er voor de sier omdat TV
_!
Ja nou, das toch bullshit dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Joh, dat is ook op een festival. Al die sets zijn al klaar
Tsja zelfde als playbacken. Doen ook veel artiestenquote:
deze draaien tenminste echt aan de knoppenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja zelfde als playbacken. Doen ook veel artiesten
Ziet er leuk uit ja, tot je zelf weet hoe zo'n paneel werkt en dan ineens door hebt dat die draai knopjes en faders geen zak met mixen te maken hebben maar met volume en kanalenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
deze draaien tenminste echt aan de knoppen
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
deze draaien tenminste echt aan de knoppen
Is dat nou Hardcore of Hardstyle?quote:
Headhunterz op 40quote:
Raw is wel het beter werkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij maakt beide volgens mij. Het is sowieso Raw Hardstyle.
Die stond dat jaar daarvoor nog in de top 20, veel butthurt fanboys die hem in de steek laten omdat hij de mainstream dance kan opgaat.quote:
En terecht. Vond hem ook altijd wel goede setjes draaien maar die rotzooi wat die nu fabriceertquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond dat jaar daarvoor nog in de top 20, veel butthurt fanboys die hem in de steek laten omdat hij de mainstream dance kan opgaat.
http://instagram.com/p/sWb1gWw_-4/quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond dat jaar daarvoor nog in de top 20, veel butthurt fanboys die hem in de steek laten omdat hij de mainstream dance kan opgaat.
deze verwaterde hardstyle troepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/sWb1gWw_-4/
twitter:HARDWELL twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 23:59:17Live on dutch television! @RTLLateNight @HumbertoTan @MartinGarrix @nickyromero @feddelegrand @DashBerlin http://t.co/wMKRkjAUP6 reageer retweet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 02:19 schreef Poepz0r het volgende:
Dj's die hun armen in en uit strekken op de maat van de muziekSta gewoon stil debielen
Mja, dat ziet er ook vreemd uit.quote:
Goede lyrics.quote:
Jammer ik had Avicii gestemd.... en FLG en Erick Equote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef roos94 het volgende:
Heeft Peter R. een wekelijks abonnement op deze show ofzo..
Mijn man zei precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:56 schreef roos94 het volgende:
Heeft Peter R. een wekelijks abonnement op deze show ofzo..
Mag je het dan niet meer zien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk komt Nicole Buch niet als laatst.
Sryquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen, nergens voor nodig.
quote:
Met wat correcter woordgebruik had hij kunnen scorenquote:
Ieder normaal mens schiet wel eens uit zijn slof. Niemand hoeft zo'n onbeschofte kutopmerking te pikken, ook Frans Timmermans niet. Ik vond dat ie zich nog best netjes uitdrukte. Tis een wonder dat ie niet vaker zo reageert op alle zeikerds en azijnpissers.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met wat correcter woordgebruik had hij kunnen scoren
Hij hoort er boven te staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ieder normaal mens schiet wel eens uit zijn slof. Niemand hoeft zo'n onbeschofte kutopmerking te pikken, ook Frans Timmermans niet. Ik vond dat ie zich nog best netjes uitdrukte. Tis een wonder dat ie niet vaker zo reageert op alle zeikerds en azijnpissers.
Als politicus moet je daar altijd boven staan joh, kom op zeg.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ieder normaal mens schiet wel eens uit zijn slof. Niemand hoeft zo'n onbeschofte kutopmerking te pikken, ook Frans Timmermans niet. Ik vond dat ie zich nog best netjes uitdrukte. Tis een wonder dat ie niet vaker zo reageert op alle zeikerds en azijnpissers.
Maar godsamme, wat een tokkiereacties op die facebook van hemquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Met zoveel van dat soort reactie's moet je hem één vileine opmerking toch kunnen vergevenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar godsamme, wat een tokkiereacties op die facebook van hem
Alle onderbuik tokkies zitten daar te posten?
Als hij het woord bek had vermeden was het een prima reactiequote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Met zoveel van dat soort reactie's moet je hem één vileine opmerking toch kunnen vergeven
Puntige kin, ik zou haar niet doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat is er met de kin van Chantal gebeurd?
Hoiquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Puntige kin, ik zou haar niet doen.
Lang niet online geweest jij. Kut interland voetbalquote:
Klopt ja, druk. Maar je mag me altijd DMen als je me mist gyan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lang niet online geweest jij. Kut interland voetbal
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Met zoveel van dat soort reactie's moet je hem één vileine opmerking toch kunnen vergeven
Zal ik onthouden, Asamoahquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ja, druk. Maar je mag me altijd DMen als je me mist gyan.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Tangod maakt er weer een topshow van.
Hysterisch...ik houd ervanquote:
Dat is vaak met drukke mensenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk voor een half uurtje, maar daarna ben je hem wel echt zat volgens mij
Same here! Heerlijk die energie van die manquote:
Gewoon echt liefde voor zijn vak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Same here! Heerlijk die energie van die man
En hij moet over 5 uur weer opquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:17 schreef tompsv18 het volgende:
Jan kan zijn ogen bijna niet meer open houden
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij moet over 5 uur weer op
De man meer dan de muziek, maar ook dat is prima aan te horen hoor.quote:
Die is pas om 1 uur thuisquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hij moet over 5 uur weer op
Ik heb Guettas muziek altijd al tof gevonden, maar het is erg leuk om nu ook eens de echte persoon te zienquote:
Mmm heb totaal niks met hem. Vind hem wat overdreven en zijn muziek is ook niet om aan te gurenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
De man meer dan de muziek, maar ook dat is prima aan te horen hoor.
Ik ben echt wel een beetje jaloers op de passie die hij voor zijn werk heeft.
Toch denk ik dat het een act isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb Guettas muziek altijd al tof gevonden, maar het is erg leuk om nu ook eens de echte persoon te zien
Waar voor je geld krijgen natuurlijkquote:
Hij komt op mij niet gemaakt over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mmm heb totaal niks met hem. Vind hem wat overdreven en zijn muziek is ook niet om aan te guren
Bij Afrojack heb ik dat gevoel wel, bij David Guetta valt dat wel mee idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij komt op mij niet gemaakt over.
Afrojack vind ik dan wel geniaalquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Afrojack heb ik dat gevoel wel, bij David Guetta valt dat wel mee idd.
ah nog goed te pruimen hoor. alleen oud is beterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:22 schreef appelen het volgende:
Nieuwe showtek is kut ( vanaf cannonball)
Die probeert zo de "gewone" jongen uit te hangen, en dat is inderdaad niet heel overtuigend,quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij Afrojack heb ik dat gevoel wel, bij David Guetta valt dat wel mee idd.
Ik kende het niet, maar klinkt idd lekker.quote:
Dat nummer niet kennenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar klinkt idd lekker.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar klinkt idd lekker.
Nee, oude mensen luisteren dit niet hè.quote:
Ah joh zo oud ben je toch nog niet?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, oude mensen luisteren dit niet hè.
Wel om deze te missen of inmiddels weer vergeten te zijnquote:
Ik vind het niet eens vervelend om te horen ofzo, maar het maakt echt geen ene flikker uit wie het gemaakt heeft. Het is allemaal, beat, deuntje en een chatchy mokkel die wat blaatquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het blijft teringherrie natuurlijk
Als je er maar geanimeerd over kunt praten, zullen we maar zeggen
Inderdaad, enorm uitwisselbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens vervelend om te horen ofzo, maar het maakt echt geen ene flikker uit wie het gemaakt heeft. Het is allemaal, beat, deuntje en een chatchy mokkel die wat blaat.
Dit, alle gitaristen kunnen een bepaald nummer toch wel spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Inderdaad, enorm uitwisselbaar.
Maar dat kun je van elke muziekstijl zeggen
Nothing else mattersquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:29 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit, alle gitaristen kunnen een bepaald nummer toch wel spelen
Lekker nummerquote:
Misschien zei hij zwarte pietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:32 schreef Uccie het volgende:
Ik verstond negerzoenen,,,,dat zei hij zeker niet.
Nee, ik denk negen seizoenen, als ik er over nadenk.quote:
buys zoenenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik denk negen seizoenen, als ik er over nadenk.
Maar morgen wel even in de supermarkt kijken of ze die dingen hebben (hoe ze nu ook heten).
Ik wil helemaal geen buizen zoenenquote:
Lekker met je tong een buis inquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen buizen zoenen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
buizen, pijpen ... kleine stapjes
Ik wilde net zeggen jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:29 schreef DjinN het volgende:
Die blonde van Showtek is prima aan te zien
Het zijn ook altijd ouwe vellenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef Uccie het volgende:
Nee fijn, nudisten voor het slapen gaan
Ja, altijdquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd ouwe vellen
Die kijken wel uit om zo op tv te gaanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, altijdalsof er geen jonge naturisten zijn
Ik ken ook niemand in mijn omgeving, die zoiets doet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die kijken wel uit om zo op tv te gaan
Een swingers-naturistenresort geloof ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat voor een naturistencamping was die Guetta
http://www.capdagdefrance.co.uk/quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat voor een naturistennudistencamping was die Guetta
Met halsbanden en hardcore-onderkantjes ... tja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een swingers-naturistenresort geloof ik.
Thema avond?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Met halsbanden en hardcore-onderkantjes ... tja.
Ja precies, en verkleden gaat toch wat lastig als je verder niets aan mag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Variant op de bonte avond. Je moet iets natuurlijk
Cap d'Agde is erg bekend voor nudisten. Niks mis mee, al was ik jochie van 13 wat verbaasd toen we daar langskwamen met de zeilboot....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.capdagdefrance.co.uk/
Ieder z'n meug uiteraard. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik als klein mannetje ooit op een nudistenstrand terecht kwam op vakantie. We waren snel weer weg, maar het maakte wel indrukquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Cap d'Agde is erg bekend voor nudisten. Niks mis mee, al was ik jochie van 13 wat verbaasd toen we daar langskwamen met de zeilboot....
ondertussen maakt het me geen donder uit of iemand poedelnaakt rondloopt, maar 27 jaar geleden was het nog even wennenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ieder z'n meug uiteraard. Ik kan me ook nog goed herinneren dat ik als klein mannetje ooit op een nudistenstrand terecht kwam op vakantie. We waren snel weer weg, maar het maakte wel indruk
quote:John Cleese te gast bij RTL Late Night
De beroemde komiek John Cleese schuift woensdag aan bij RTL Late Night. Dat heeft RTL aangekondigd.
De 74-jarige Brit, vooral bekend van Monty Python en Fawlty Towers, is een uur lang te gast in de talkshow van presentator Humberto Tan. In het gesprek komen onder meer zijn passie voor comedy, de moeilijke relatie met zijn ouders en het verloop van zijn carrière aan bod. Ook staat Humberto stil bij het grappigste werk van John.
Komende week presenteert Cleese zijn boek Kortom... de autobiografie. Daarin vertelt hij over zijn jeugd en studententijd.
"Met Emmy's overladen Game of Thrones", zijn redactie mag wel iets beter research doen want als ze al Emmy's winnen is het in de technische categorieën, alle acteurs worden toch vrij standaard genegeerd, behalve Peter Dinklage en Lena Headyquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
game thrones acteur wil ik graag horen
Is dat niet bijna altijd zo?quote:
Volgens mij zijn alleen Dana International en Kelly erop vooruit gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |