Paintballquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Glow in the dark midget golf of poolen?
Volledig mee eens. Ik heb niet een paar honderd matches en complimenten over mijn kont nodig om te weten wat ik in huis heb. Maar dat heeft niet iedereen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees hier mee voor de leuke anekdotes, maar dat had ik er zo nog niet uitgehaald eigenlijk.
En Tinder is toch een geschikte plek om jezelf te overschatten, heb je hooguit jezelf mee, maar ook niet per se.
Bum(p)merquote:
Silk is camsletje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie foto's van elkaars reedten? Hebben jullie elkaar allemaal gedate of zo?
Aanrader !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Glow in the dark midget golf of poolen?
Niet? Jij hebt veel meer oppervlakte wat je kan raken. Ja voor hem niet zo dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is 1.90 en ik 1.49. Dat zijn dan geen leuke spelletjes.
Silk stuurt hem naar iedereen die interesse toont of even lief tegen haar doet. Probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Hoezo hebben jullie foto's van elkaars reedten? Hebben jullie elkaar allemaal gedate of zo?
Voordeel voor jou, hij kijkt zo over je heenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk als mensen hier komen posten, om de kont te delen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Lijkt me ideaal, jij gaat gewoon tussen zijn benen staan en schiet vanaf daar. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij je niet wil raken omdat hij dat al vaak genoeg doet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Orgie. Are you in?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Ja maar hij is 10x zo snel want lange benen enzoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet? Jij hebt veel meer oppervlakte wat je kan raken. Ja voor hem niet zo dan.
Paar mensen gemeet. De rest kent alleen de verhalen eroverquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:28 schreef Chai het volgende:
Hij kan zijn ballen zo laten vallen, hihahoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal, jij gaat gewoon tussen zijn benen staan en schiet vanaf daar. Succes gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij kan zijn ballen zo laten vallen, hihaho
Top advies. Dank.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij je niet wil raken omdat hij dat al vaak genoeg doet.
Oh referenties. Ah ok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Paar mensen gemeet. De rest kent alleen de verhalen erover
Blijkbaar boeiend genoeg om terugkerend onderwerp van gesprek te zijnquote:
Vorig jaar naar 2 van KLB geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens naar een meet hmmm?
Pics mogen in mijn DM. Dan stuur ik wel een paar van mijn pener kusjekroelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Paar mensen gemeet. De rest kent alleen de verhalen erover
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pics mogen in mijn DM. Dan stuur ik wel een paar van mijn pener kusjekroel
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ouderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.
De enige oude fiets die ik ken ligt hier in de grachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.
Hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.
Ze is afgeknapt op m'n autoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En baard. Maar krijg t er niet in bij silk, sorry fax
Mis je niets aan faxquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En baard. Maar krijg t er niet in bij silk, sorry fax
Vindt Straw dat wel goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af: Waarom niet?
Ik als man ben dat inmiddels al lang zat... dat de man altijd eerst moet openen.
Zeg gewoon 'Hoi Faxie, wil je met me daten?'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.
Daarom dus snel op date gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.quote:
Ik heb nu al ruim sinds half 5 een gesprek met een dame,.... door de openingszin : Zo... dus jij wil met superman vliegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja hoor leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.
Maar m'n veel tindermatches kom ik eigenlijk wel tegen in de kroeg/uni door instellingen, dus dan gaat dat mooi vanzelf
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij je niet wil raken omdat hij dat al vaak genoeg doet.
Soms vind ik het jammer dat ik niet meer studeer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.
Maar m'n veel tindermatches kom ik eigenlijk wel tegen in de kroeg/uni door instellingen, dus dan gaat dat mooi vanzelf
Door alleen te studeren fix je die dates nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik niet meer studeer.
En dat hoor ik nu pas?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Door alleen te studeren fix je die dates niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Is het al officieel dan?quote:
Beter fax je die datequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Door alleen te studeren fix je die dates niet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dat hoor ik nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
[..]
En dat hoor ik nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste fout van je leven.quote:![]()
![]()
[..]
En dat hoor ik nu pas?
Yats yats yatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Nee, die had ik bijna daarna gemaakt. Dit was de een na grootste fout.quote:
Zeg nou gewoon ja, en dan gaan we eens een drankje doen bij een leuk cafe of strandpaviljoentjequote:
Oké yats.quote:
Geloof je me nu nog steeds niet dat je per se moet reageren?quote:
Aawquote:
Haphap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof je me nu nog steeds niet dat je per se moet reageren?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik mis je wel een beetje hoor... veels te lang geleden weer![]()
Well that escalated quicklyquote:
Toevallig ook een blinddoek? Misschien kun je die op silk toepassen?quote:
Noem je me nu lelijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Toevallig ook een blinddoek? Misschien kun je die op silk toepassen?
Nee, die is voor jou.quote:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Miauw kssst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die had ik bijna daarna gemaakt. Dit was de een na grootste fout.
Probeer maar via tinderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon ja, en dan gaan we eens een drankje doen bij een leuk cafe of strandpaviljoentje
Ik vermaak me anders primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Kutmanager het volgende:
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he yats.
prrrtttquote:
Door bijna met haar getrouwd te zijn.quote:
Delft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik wel weten op hoeveel kilometer ik 'm moet instellen
Het hoeft maar 1 keer raak te zijn toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Dus succes met door de duizend miljoen gasten heenkomen.
Ow dat valt nog meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Alsof er zoveel gasten zijn in delft die tinderen, meeste zijn toch oerlelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Das ook niet aardig !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Alsof er zoveel gasten zijn in delft die tinderen, meeste zijn toch oerlelijk
KUTquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Kappen nou!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wed voor een euro dat dit Dima is.
Vorig jaar wel. Toen tinderde heel fucking delft. Toen vonden de burgers tinder en kapten basically alle studenten ermee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt. Ze tinderen nog steeds wel maar je moet je eerst door 30.000 gasten die geen student zijn heen swipenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vorig jaar wel. Toen tinderde heel fucking delft. Toen vonden de burgers tinder en kapten basically alle studenten ermee.
Val je op corpsballen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:17 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt. Ze tinderen nog steeds wel maar je moet je eerst door 30.000 gasten die geen student zijn heen swipen
Dit jaquote:
Sowieso wel een pré ja.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden foto, goeden bio
Whahaha wat een heldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden foto, goeden bio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |