Soms vind ik het jammer dat ik niet meer studeer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.
Maar m'n veel tindermatches kom ik eigenlijk wel tegen in de kroeg/uni door instellingen, dus dan gaat dat mooi vanzelf
Door alleen te studeren fix je die dates nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat ik niet meer studeer.
En dat hoor ik nu pas?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Door alleen te studeren fix je die dates niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Is het al officieel dan?quote:
Beter fax je die datequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:50 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Door alleen te studeren fix je die dates niet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
En dat hoor ik nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
[..]
En dat hoor ik nu pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste fout van je leven.quote:![]()
![]()
[..]
En dat hoor ik nu pas?
Yats yats yatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Nee, die had ik bijna daarna gemaakt. Dit was de een na grootste fout.quote:
Zeg nou gewoon ja, en dan gaan we eens een drankje doen bij een leuk cafe of strandpaviljoentjequote:
Oké yats.quote:
Geloof je me nu nog steeds niet dat je per se moet reageren?quote:
Aawquote:
Haphap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof je me nu nog steeds niet dat je per se moet reageren?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik mis je wel een beetje hoor... veels te lang geleden weer![]()
Well that escalated quicklyquote:
Toevallig ook een blinddoek? Misschien kun je die op silk toepassen?quote:
Noem je me nu lelijk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Toevallig ook een blinddoek? Misschien kun je die op silk toepassen?
Nee, die is voor jou.quote:
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Miauw kssst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |