quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hij kan zijn ballen zo laten vallen, hihaho
Top advies. Dank.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij je niet wil raken omdat hij dat al vaak genoeg doet.
Oh referenties. Ah ok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Paar mensen gemeet. De rest kent alleen de verhalen erover
Blijkbaar boeiend genoeg om terugkerend onderwerp van gesprek te zijnquote:
Vorig jaar naar 2 van KLB geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer kom jij eens naar een meet hmmm?
Pics mogen in mijn DM. Dan stuur ik wel een paar van mijn pener kusjekroelquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Paar mensen gemeet. De rest kent alleen de verhalen erover
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pics mogen in mijn DM. Dan stuur ik wel een paar van mijn pener kusjekroel
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben ouderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.
De enige oude fiets die ik ken ligt hier in de grachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hé silk, die oude fiets waar we het over hadden? Sluit Tinder maar af hier is ie hoor.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.
Hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij die al in een ander stopt, dus zie niet in wat ik daarmee te winnen heb.
Ze is afgeknapt op m'n autoquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En baard. Maar krijg t er niet in bij silk, sorry fax
Mis je niets aan faxquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En baard. Maar krijg t er niet in bij silk, sorry fax
Vindt Straw dat wel goed?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af: Waarom niet?
Ik als man ben dat inmiddels al lang zat... dat de man altijd eerst moet openen.
Zeg gewoon 'Hoi Faxie, wil je met me daten?'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.
Daarom dus snel op date gaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Omdat ik me god niet weet wat ik moet vertellen op tinder of whatsapp oid, dus dan zeg ik liever niets. Zwijgen > Dertien in een dozijn gesprekken.
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.quote:
Ik heb nu al ruim sinds half 5 een gesprek met een dame,.... door de openingszin : Zo... dus jij wil met superman vliegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ja hoor leuk!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:46 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Is een optie, maar daar moet wel een leuker gesprek dan 'hoi alles goed' voor plaats gevonden hebben en die komen dus niet van mij kant.
Maar m'n veel tindermatches kom ik eigenlijk wel tegen in de kroeg/uni door instellingen, dus dan gaat dat mooi vanzelf
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij je niet wil raken omdat hij dat al vaak genoeg doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |