Vertel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die had ik bijna daarna gemaakt. Dit was de een na grootste fout.
Probeer maar via tinderquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon ja, en dan gaan we eens een drankje doen bij een leuk cafe of strandpaviljoentje
Ik vermaak me anders primaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:04 schreef Kutmanager het volgende:
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk he yats.
prrrtttquote:
Door bijna met haar getrouwd te zijn.quote:
Delft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik wel weten op hoeveel kilometer ik 'm moet instellen
Het hoeft maar 1 keer raak te zijn toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Dus succes met door de duizend miljoen gasten heenkomen.
Ow dat valt nog meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Alsof er zoveel gasten zijn in delft die tinderen, meeste zijn toch oerlelijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Delft.
Das ook niet aardig !quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Alsof er zoveel gasten zijn in delft die tinderen, meeste zijn toch oerlelijk
KUTquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Kappen nou!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik wed voor een euro dat dit Dima is.
Vorig jaar wel. Toen tinderde heel fucking delft. Toen vonden de burgers tinder en kapten basically alle studenten ermee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt. Ze tinderen nog steeds wel maar je moet je eerst door 30.000 gasten die geen student zijn heen swipenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vorig jaar wel. Toen tinderde heel fucking delft. Toen vonden de burgers tinder en kapten basically alle studenten ermee.
Val je op corpsballen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:17 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Klopt. Ze tinderen nog steeds wel maar je moet je eerst door 30.000 gasten die geen student zijn heen swipen
Dit jaquote:
Sowieso wel een pré ja.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden foto, goeden bio
Whahaha wat een heldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden foto, goeden bio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |