Wat lief.quote:
Ik luister.quote:
Zei het kritische AVRO-lid.quote:
Het waren destijds 3 onvergetelijke minuten Heatwave.quote:
ja, jij komt daarna nooit meer op een meetingquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het waren destijds 3 onvergetelijke minuten Heatwave.
Ik stelde me nog voor als Henk.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, jij komt daarna nooit meer op een meeting.
En 1x per jaar is het zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:24 schreef MrSalazar het volgende:
hij is soms irritant, maar maar het is toch goed dat hij er is
De Nozems.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe heet dat kut bandje ook alweer?
Godsamme FANN....eerst binnenskamers even je klassiekers navragen.quote:
Nee dat is waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme FANN....eerst binnenskamers even je klassiekers navragen.
Ik zou je natuurlijk nooit en plein public voor lul zetten.
Hebben jullie in VBL niet nog ergens een pic rondzweven met Tong achter het doel in Duitsland '88?quote:
Alleen een foto van zijn kaartjequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben jullie in VBL niet nog ergens een pic rondzweven met Tong achter het doel in Duitsland '88?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet een muziekje op voor Tong
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat wijze woorden van Ria, Gerda, Annie en Bea:
Zeg het tegen Corné recht in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe heet dat kut bandje ook alweer?
Wat was ze blij dat ze met me op de foto mocht.quote:
Gelukkig verscheurde je niet de single.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dat is waar![]()
effe een plaatje draaien voor Tong...
Ze zeggen altijd dat ik achter het doel zat in de finale. Ik stond achter het doel in de halve finale.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben jullie in VBL niet nog ergens een pic rondzweven met Tong achter het doel in Duitsland '88?
Die gebruik ik niet meer. Alsof je te vaak een boterham met kaas hebt gegeten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
Dit is een leuker plaatje...
Nou ja leuk leuk.. wat is leuk
Voor de Koos Alberts Fan's dan
Kan hem niet meer terugvinden. Jij wel ?quote:
Wat "ze" zeggen is irrelevant, want "ze" hebben altijd ongelijk (zie mijn sig).quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:26 schreef tong80 het volgende:
Ze zeggen altijd dat ik achter het doel zat in de finale. Ik stond achter het doel in de halve finale.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zet een muziekje op voor Tong
W.F. Hermans : 'Ik heb altijd gelijk.'quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat "ze" zeggen is irrelevant, want "ze" hebben altijd ongelijk (zie mijn sig).
Wij weten beter.
En ga weer eens roken chagrijn.
Hoe gaat het met je prostaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben juist geen chagrijn. Ben een realist. Dat is soms pijnlijk voor anderen.
Tong, ruim je regelmatig je ouwe bestanden op en scan je op troep op je PC? Dat kan enorm vertragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan weer eens niet quoten. Net zoals ik chrome heb geinstalleerd en de traagste verbinding van Nederland blijf houden.
En met 'oud' worden de bestanden van vóór Windows 95 bedoeld...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tong, ruim je regelmatig je ouwe bestanden op en scan je op troep op je PC? Dat kan enorm vertragen.
Heeft er niks mee te maken. Ik heb ygeen bestanden en met behulp van Danny Google chrome geinstalleerd. Hij liep 2 uur lang als een tiet ni doet ie het nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tong, ruim je regelmatig je ouwe bestanden op en scan je op troep op je PC? Dat kan enorm vertragen.
Ik heb op het moment ook een raar probleem met YT hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Ik heb ygeen bestanden en met behulp van Danny Google chrome geinstalleerd. Hij liep 2 uur lang als een tiet ni doet ie het niet
Ik ken die dingen allemaal niet. Ik FOK! dat is voor mij het computergebruik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met 'oud' worden de bestanden van vóór Windows 95 bedoeld...
Hans van Zetten : 'Hij staat, en ik sta ook.'quote:
Lekker zeuren Disana....Is niks mis meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:02 schreef Disana het volgende:
Van harte tong, en dat we nog vele gezamenlijke Zomergasten mogen beleven.
Ik zie jou daar nooit zeuren. Je bent juist altijd positief.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker zeuren Disana....Is niks mis mee
Die 80 doet het hem hè ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:28 schreef anonymoussie het volgende:
Nou Tong, happy b- day!!!
Ik dacht dat je een jonkie was, ouwe rakker.
Ben ik op Facebook dan een kloon van de echte Tong80 aan het volgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die dingen allemaal niet. Ik FOK! dat is voor mij het computergebruik.
Ik zit er net 2 maanden op en al 60 felicitaties op FB.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben ik op Facebook dan een kloon van de echte Tong80 aan het volgen.
Geef je me geen jaren ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef Tem het volgende:
"Wat is een held? Iemand die straffeloos onvoorzichtig is geweest."
Van harte Tong80 en nog vele maanden.
Ik weet het Tong, ik weet het....vanaf het begin volg ik je dolle avonturen op FB al dat zit ingebakken in mijn dagelijkse standaardrondje, maar kom dan niet zeggen dat je je computer alleen voor FOK! gebruikt!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:36 schreef tong80 het volgende:
Ik zit er net 2 maanden op en al 60 felicitaties op FB.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:46 schreef tong80 het volgende:
En qua etentje. M'n opgewarmde macaroni was weer heerlijk.
Deze zal ik als verjaardagscadeautje voor je gaan posten in TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. Niet dat ik een grote, ijdele, egocincratischezelfbevlekkende, grote eigendunk heb. Maar een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Heldquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze zal ik als verjaardagscadeautje voor je gaan posten in TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #77
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ha, nu ben je weer ouder dan ik.
Gefeliciteerd!
Als je mij helpt herinneren dan doe ik dat volgend jaar voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:19 schreef tong80 het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk dat dit felicitatie-topic in 40+ staat.
Geen hond die daar post.
Mijn felicitatie-topic had gewoon in GC geopend moeten worden. een beetje FOK!er weet dat Tong meer is dan 40+
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:30 schreef FANN het volgende:
Maar je hebt gelijk, dit was niet hélemaal de juiste plek, volgend jaar beter Tong
of in die andere zooiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.
Best raar dat ze daar geen SC hebben, we zouden zó daar naar toe kunnen verhuizen ,quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
Bestaat nog.. Memory Lane
Herinneringen ophalen met Ome Tong
Heerrlijk de irino en sarcasmequote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mocht er een volgende keer komen, dan gewoon in OUD openen. Eens kijken of hij dan nog wat te miepen heeft.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
Geniale topics daar....
MLN / Zaterdagavond, patatjes, douchen, pyjama aan en langer op blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |