Sof je spoilert nogalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het einde vrij raar. Ze kan niet eens zwanger zijn van hem
welke woensdag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws, het zal hoogstwaarschijnlijk plaats vinden op woensdag
vind jammer voor jou man.quote:
Bedankt he jezus sofquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze hebben zich aan zwaar strafbare feiten schuldig gemaakt.quote:
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In Syrië trouwden ze. Mochten ze terugkomen dan zouden ze berecht moeten worden voor terrorisme en als volwassenen.
Ze vonden me eerst niet zo grappig maar toen vroeg ik of ze het zelf beter konden met zo'n slangetje in hun neus en daar konden ze dan wel weer om lachen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan neem ik mijn vorige post nog even terug.
Goed om te horen Tchock. Na het zien van jouw humoristische sketch show blijven ze wel op het rechte pad zolang hun terminale aandoening ze nog laat leven dan
Held
Ze kunnen uberhaubt niet terug.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?
Als jij mijn land haat dan haat ik jouw land ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind jammer voor jou man.
maar toch pauperland wat dat betreft
#genot
Als mijn kind zich aansluit bij een terroristische instantie zou ik 'm alleen terug willen om een tik tegen z'n achterhoofd te geven en dan aan justitie te overhandigen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.
Oh, ik dacht dat toch echt. Maar ja, het was idd wel een beetje wazig, verder wel een topfilm vond ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik deed het nog in een spoiler en Johannes niet meer en ik zit mobiel dus dacht ik ook van oké boeie ;squote:
nederland is ook mijn land zo lang ik die paspoort heb mattiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij mijn land haat dan haat ik jouw land ook.
Fuck Poland
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik deed het nog in een spoiler en Johannes niet meer en ik zit mobiel dus dacht ik ook van oké boeie ;s
hjb manquote:
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland is ook mijn land zo lang ik die paspoort heb mattie
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn kind zich aansluit bij een terroristische instantie zou ik 'm alleen terug willen om een tik tegen z'n achterhoofd te geven en dan aan justitie te overhandigen.
Pellegod gewoon gescoord voor Italiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
polen geeft gewoon duitsland pakkie klik klak
land haat mijn volk toch ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger is
1939 disagreesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
polen geeft gewoon duitsland pakkie klik klak
heeft ook helemaal NIKS net de film te maken maar okequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben het waarschijnlijk toch vergeten wanneer ik de film zie
Hij draait nu al anderhalve week ofzo dus de echte diehards hebben 'm al wel gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben het waarschijnlijk toch vergeten wanneer ik de film zie
Heb liever dat ze daar blijven. Geen meerwaarde dat ze hier zouden zijn. Kost alleen extra geld en dan zijn er ook nog eens twee kinderen zonder ouders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger is
Ik denk dat het vooral komt door slechte opvoeding dus als mijn kind bij ISIS ging zou ik me heel, heel diep schamen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
als mijn zoon/dochter bij isis ging zou ik nooit meer hoeven spreken hoor
is ie dood voor mij
Nee hoor we geven ze werk en onderdak.quote:
Je moet ook nog boos worden op mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Zet gewoon in spoiler dan boelerkind
uiteraard. gebeurt gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt door slechte opvoeding dus als mijn kind bij ISIS ging zou ik me heel, heel diep schamen.
Denk het niet. Die kattukers doen dan gewoon alsof de vissersboot op zee vergaan is en verwekken een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.
deed Johannes ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Zet gewoon in spoiler dan boelerkind
en hij heeft vies veel aanhangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor we geven ze werk en onderdak.
Niemand haat Polen behalve GW maar die is gek
Wat niet betekent dat dat ook beter is. Hoe oud ze ook zijn. Het is volgende de wet gewoon deelnemen aan terrorisme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.
Wat voor meerwaarde heeft jouw leven hier? Jij kost ook alleen maar geld in principe. Dus praten over meerwaarde vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Het gaat om mensenlevens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb liever dat ze daar blijven. Geen meerwaarde dat ze hier zouden zijn. Kost alleen extra geld en dan zijn er ook nog eens twee kinderen zonder ouders.
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatogquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteraard. gebeurt gelukkig niet
gedegen christenlijke opvoeding
is hij ook lid van de ergste terrorisctische organisatie ooit bijna?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Fera het volgende:
Wat voor meerwaarde heeft jouw leven hier? Jij kost ook alleen maar geld in principe. Dus praten over meerwaarde vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Het gaat om mensenlevens.
Ja, blijkbaar toch geen die-hard inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij draait nu al anderhalve week ofzo dus de echte diehards hebben 'm al wel gezien.
Maar goed, sorry voor de spoilers.
ja KKKquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatog
nee hoor ik haat niemandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt merendeel door de Marokkanen die haat je zelf ook
De IRA houdt zich redelijk koest toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatog
Ja, maar ze zijn nog wel heel erg jong. Ik vind dat een ander perspectief dan wel nodig is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat dat ook beter is. Hoe oud ze ook zijn. Het is volgende de wet gewoon deelnemen aan terrorisme.
Protestantse kerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaat het even niet om.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is hij ook lid van de ergste terrorisctische organisatie ooit bijna?
Op je 15e-16e kun je voor jezelf zorgen, dan ben je oud genoeg om zulke beslissingen te nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn nog wel heel erg jong. Ik vind dat een ander perspectief dan wel nodig is.
Als die visserszonen dan dood worden opgevist en ze kunnen niet meer identificeren wie het is wordt de begrafenis betaald door de waarde van de oorbel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Die kattukers doen dan gewoon alsof de vissersboot op zee vergaan is en verwekken een nieuwe
Maar niet betreffende mijn punt over meerwaarde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij cruciaal in dit verhaal namelijk.
Trusten soff xxquote:
Iedereen die niet bij een terroristische organisatie zit heeft al meer meerwaarde dan iemand die dat wel is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet betreffende mijn punt over meerwaarde.
Aha en ik maar denken dat marcodej stiekem van de verkeerde kant is!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die visserszonen dan dood worden opgevist en ze kunnen niet meer identificeren wie het is wordt de begrafenis betaald door de waarde van de oorbel.
Daarom hebben de kinderen (ook jongens) op jonge leeftijd oorbellen in dorpjes zoals Urk.
#leerzaam
Sinterklaas. Echt een teringhekel aan.quote:
Nee bij marcodej is het puur en alleen om zijn homofilie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha en ik maar denken dat marcodej stiekem van de verkeerde kant is!
Begrijpelijk vanuit jouw positiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinterklaas. Echt een teringhekel aan.
Dat zie ik meer als een soort negatieve meerwaarde, maar als we dat er bij gaan betrekken ligt het anders ja. Maar daar had ik het nu net niet over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die niet bij een terroristische organisatie zit heeft al meer meerwaarde dan iemand die dat wel is.
De doodstraf in de VS, afschaffen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
Beter gaan we ons bezighouden met belangrijkere kwesties dan IS.
Ebola.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
Beter gaan we ons bezighouden met belangrijkere kwesties dan IS.
Had ik ook man helemaal hyper in bed steedsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt heel slecht geslapen laatste 3 dagen.
Ben erg druk.
Snap niet hoe je dat niet kan inzien als je lid bent van een terrorischte organisatie die duizenden moslim en christenbroeders omlegt op gruwelijke wijzequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als een soort negatieve meerwaarde, maar als we dat er bij gaan betrekken ligt het anders ja. Maar daar had ik het nu net niet over.
Zwarte Pietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ebola.
De smog in Peking
Kim-Yong Un die ziek is![]()
Kies maar
Zijn er nog wel meer van hoor. In Afrika zijn van die leuke clubjes die iedereen onthoofden die moslim is. En vergeet de KKK niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
De IRA houdt zich redelijk koest toch?
Binnenkort mag de term 'de staf van Sinterklaas' ook niet meer, want eigenlijk zijn al die zwarte pieten daar natuurlijk op vrijwilligersbasis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk vanuit jouw positie
Al die verleidingen
Betogers in HKquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ebola.
De smog in Peking
Kim-Yong Un die ziek is![]()
Kies maar
kony2014quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er nog wel meer van hoor. In Afrika zijn van die leuke clubjes die iedereen onthoofden die moslim is. En vergeet de KKK niet.
jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De doodstraf in de VS, afschaffen?
Zeg het maar.
Sowieso. Mensen die teveel aan tradities blijven hangenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Sinterklaas is wel een konko feest.
Gelijk afschaffen.
Valt reuze mee als je het afzet tegen de daden van IS of moslimbroederschap.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er nog wel meer van hoor. In Afrika zijn van die leuke clubjes die iedereen onthoofden die moslim is. En vergeet de KKK niet.
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Zolang een rechtstaat niet onfeilbaar is (altijd dus), ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Dus? Omdat er iets ergers bestaat in de wereld doet dit er niet meer toe?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee als je het afzet tegen de daden van IS of moslimbroederschap.
Ohja die heb je ook nog.quote:
Dat is de reden dat ik niet in Texas wil wonenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg het maar.
Flikker op man je was toch ook ooit een klein joch die het geweldig vond.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Mensen die teveel aan tradities blijven hangen
En de misdaden van hitler.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja die heb je ook nog.
En de zelfverbrandingen van de Tibetanen
Nooit gevierd, vies racistisch feest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Flikker op man je was toch ook ooit een klein joch die het geweldig vond.
En nu wil je afpakken van de kinderen.
FUUUUUUUUUU
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Flikker op man je was toch ook ooit een klein joch die het geweldig vond.
En nu wil je afpakken van de kinderen.
FUUUUUUUUUU
En je wordt daar in elkaar geslagen als je kuiltjes in je wangen hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet in Texas wil wonen
Alleen met picsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil ook meer tinderstories doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |