Sof je spoilert nogalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het einde vrij raar. Ze kan niet eens zwanger zijn van hem
welke woensdag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed nieuws, het zal hoogstwaarschijnlijk plaats vinden op woensdag
vind jammer voor jou man.quote:
Bedankt he jezus sofquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze hebben zich aan zwaar strafbare feiten schuldig gemaakt.quote:
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In Syrië trouwden ze. Mochten ze terugkomen dan zouden ze berecht moeten worden voor terrorisme en als volwassenen.
Ze vonden me eerst niet zo grappig maar toen vroeg ik of ze het zelf beter konden met zo'n slangetje in hun neus en daar konden ze dan wel weer om lachen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dan neem ik mijn vorige post nog even terug.
Goed om te horen Tchock. Na het zien van jouw humoristische sketch show blijven ze wel op het rechte pad zolang hun terminale aandoening ze nog laat leven dan
Held
Ze kunnen uberhaubt niet terug.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?
Als jij mijn land haat dan haat ik jouw land ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind jammer voor jou man.
maar toch pauperland wat dat betreft
#genot
Als mijn kind zich aansluit bij een terroristische instantie zou ik 'm alleen terug willen om een tik tegen z'n achterhoofd te geven en dan aan justitie te overhandigen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Inderdaad, als het je kind zou zijn dan doe je er echt wel alles aan om die terug te krijgen.
Oh, ik dacht dat toch echt. Maar ja, het was idd wel een beetje wazig, verder wel een topfilm vond ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik deed het nog in een spoiler en Johannes niet meer en ik zit mobiel dus dacht ik ook van oké boeie ;squote:
nederland is ook mijn land zo lang ik die paspoort heb mattiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij mijn land haat dan haat ik jouw land ook.
Fuck Poland
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik deed het nog in een spoiler en Johannes niet meer en ik zit mobiel dus dacht ik ook van oké boeie ;s
hjb manquote:
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland is ook mijn land zo lang ik die paspoort heb mattie
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als mijn kind zich aansluit bij een terroristische instantie zou ik 'm alleen terug willen om een tik tegen z'n achterhoofd te geven en dan aan justitie te overhandigen.
Pellegod gewoon gescoord voor Italiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
polen geeft gewoon duitsland pakkie klik klak
land haat mijn volk toch ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger is
1939 disagreesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
polen geeft gewoon duitsland pakkie klik klak
heeft ook helemaal NIKS net de film te maken maar okequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben het waarschijnlijk toch vergeten wanneer ik de film zie
Hij draait nu al anderhalve week ofzo dus de echte diehards hebben 'm al wel gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ben het waarschijnlijk toch vergeten wanneer ik de film zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |