Heb liever dat ze daar blijven. Geen meerwaarde dat ze hier zouden zijn. Kost alleen extra geld en dan zijn er ook nog eens twee kinderen zonder ouders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Prima, dan maar wel als volwassenen. Als dat tenminste de wet is. Maar dan mogen ze toch wel terugkomen? Zichzelf aangeven wellicht?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een verrader ook goed. Weet niet wat erger is
Ik denk dat het vooral komt door slechte opvoeding dus als mijn kind bij ISIS ging zou ik me heel, heel diep schamen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
als mijn zoon/dochter bij isis ging zou ik nooit meer hoeven spreken hoor
is ie dood voor mij
Nee hoor we geven ze werk en onderdak.quote:
Je moet ook nog boos worden op mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Zet gewoon in spoiler dan boelerkind
uiteraard. gebeurt gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt door slechte opvoeding dus als mijn kind bij ISIS ging zou ik me heel, heel diep schamen.
Denk het niet. Die kattukers doen dan gewoon alsof de vissersboot op zee vergaan is en verwekken een nieuwequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.
deed Johannes ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Zet gewoon in spoiler dan boelerkind
en hij heeft vies veel aanhangquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor we geven ze werk en onderdak.
Niemand haat Polen behalve GW maar die is gek
Wat niet betekent dat dat ook beter is. Hoe oud ze ook zijn. Het is volgende de wet gewoon deelnemen aan terrorisme.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een cliché, maar ik denk dat je toch iets genuanceerder zal zijn als je eenmaal vader bent.
Wat voor meerwaarde heeft jouw leven hier? Jij kost ook alleen maar geld in principe. Dus praten over meerwaarde vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Het gaat om mensenlevens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb liever dat ze daar blijven. Geen meerwaarde dat ze hier zouden zijn. Kost alleen extra geld en dan zijn er ook nog eens twee kinderen zonder ouders.
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatogquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteraard. gebeurt gelukkig niet
gedegen christenlijke opvoeding
is hij ook lid van de ergste terrorisctische organisatie ooit bijna?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Fera het volgende:
Wat voor meerwaarde heeft jouw leven hier? Jij kost ook alleen maar geld in principe. Dus praten over meerwaarde vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Het gaat om mensenlevens.
Ja, blijkbaar toch geen die-hard inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij draait nu al anderhalve week ofzo dus de echte diehards hebben 'm al wel gezien.
Maar goed, sorry voor de spoilers.
ja KKKquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatog
nee hoor ik haat niemandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt maar dat komt merendeel door de Marokkanen die haat je zelf ook
De IRA houdt zich redelijk koest toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |