Ja, maar ze zijn nog wel heel erg jong. Ik vind dat een ander perspectief dan wel nodig is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat dat ook beter is. Hoe oud ze ook zijn. Het is volgende de wet gewoon deelnemen aan terrorisme.
Protestantse kerkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn gelukkig genoeg enge Christelijke organisaties waar ze voor kunnen gaan knokken jatog
Daar gaat het even niet om.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is hij ook lid van de ergste terrorisctische organisatie ooit bijna?
Op je 15e-16e kun je voor jezelf zorgen, dan ben je oud genoeg om zulke beslissingen te nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn nog wel heel erg jong. Ik vind dat een ander perspectief dan wel nodig is.
Als die visserszonen dan dood worden opgevist en ze kunnen niet meer identificeren wie het is wordt de begrafenis betaald door de waarde van de oorbel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Die kattukers doen dan gewoon alsof de vissersboot op zee vergaan is en verwekken een nieuwe
Maar niet betreffende mijn punt over meerwaarde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is vrij cruciaal in dit verhaal namelijk.
Trusten soff xxquote:
Iedereen die niet bij een terroristische organisatie zit heeft al meer meerwaarde dan iemand die dat wel is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet betreffende mijn punt over meerwaarde.
Aha en ik maar denken dat marcodej stiekem van de verkeerde kant is!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die visserszonen dan dood worden opgevist en ze kunnen niet meer identificeren wie het is wordt de begrafenis betaald door de waarde van de oorbel.
Daarom hebben de kinderen (ook jongens) op jonge leeftijd oorbellen in dorpjes zoals Urk.
#leerzaam
Sinterklaas. Echt een teringhekel aan.quote:
Nee bij marcodej is het puur en alleen om zijn homofilie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha en ik maar denken dat marcodej stiekem van de verkeerde kant is!
Begrijpelijk vanuit jouw positiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinterklaas. Echt een teringhekel aan.
Dat zie ik meer als een soort negatieve meerwaarde, maar als we dat er bij gaan betrekken ligt het anders ja. Maar daar had ik het nu net niet over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die niet bij een terroristische organisatie zit heeft al meer meerwaarde dan iemand die dat wel is.
De doodstraf in de VS, afschaffen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
Beter gaan we ons bezighouden met belangrijkere kwesties dan IS.
Ebola.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
Beter gaan we ons bezighouden met belangrijkere kwesties dan IS.
Had ik ook man helemaal hyper in bed steedsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt heel slecht geslapen laatste 3 dagen.
Ben erg druk.
Snap niet hoe je dat niet kan inzien als je lid bent van een terrorischte organisatie die duizenden moslim en christenbroeders omlegt op gruwelijke wijzequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zie ik meer als een soort negatieve meerwaarde, maar als we dat er bij gaan betrekken ligt het anders ja. Maar daar had ik het nu net niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |