Nee, toen postte ik hem 5x, en dat werd gecensureerd.quote:
Marrrrrtins Indiquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik baal ervan dat we naar het weerzinwekkende en tevens mensonterende stemgeluid van Jeroen Grueter moeten luisteren.
Blind is een LinksBuiten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis Blind op het middenveld.
Sneijder er ook bij, De jong 1 linie naar achterquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay-Huntelaar-Robben
Strootman-Afellay-de Jong
Dit zou ook wel erg sexy zijn.
GGMM is het eens.
Sinds wanneer is Stijn vies dik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo, ik kijk ook
Ondertussen eet ik slagroomtaart
#viesdikalsstinho
Wiziwigquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een stream voor iemand in het buitenland?
Dat al in de 3e minuut moeten toepassenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Enige manier om Robben te stoppen.
Beetje jammer dit van IJsland.
Ik zie z,on rare viking hem nog de moord in trappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Enige manier om Robben te stoppen.
Beetje jammer dit van IJsland.
Ze kunnen beter turven wat ie goed doet dan zijn ze sneller klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die nu turven wat Van Persie allemaal fout doet.
wat vind je van Luthersdottir?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |