Ik wou net posten over Groenlandquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groenland heet Groenland in een poging boeren te lokken. In werkelijkheid was het immers een leugen in grotendelen van het jaar.
Ik vergeet arrogant en narcistquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering tyfus kut kneusje van Perise. Vuile hond met zn accent![]()
.
Geen idee, hoe moet ik nou weten wat je collega's tegen jou zeggen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoorde vandaag een aantal collega's zeggen dat we deze wedstrijd moeten winnen om door te kwalificaties te komen, klopt dit?
Kijk jij eens domquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef JanCees het volgende:
Zeg nee tegen racisme, speel simpelweg zonder negers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, hoe moet ik nou weten wat je collega's tegen jou zeggen?
yep deze verliezen is geen deelname aan ekquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
Ik hoorde vandaag een aantal collega's zeggen dat we deze wedstrijd moeten winnen om door te kwalificaties te komen, klopt dit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kijk jij eens dom
Ja ho maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis Blind op het middenveld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay-Huntelaar-Robben
Strootman-Afellay-de Jong
Dit zou ook wel erg sexy zijn.
GGMM is het eens.
Strootman is geblesseerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay-Huntelaar-Robben
GGMM is het eens.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]Blume >>> Ottesen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Depay ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman is geblesseerd.
Verder wel eens ja.
v Persie staat er niet in, dus eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay-Huntelaar-Robben
GGMM is het eens.
Nee, toen postte ik hem 5x, en dat werd gecensureerd.quote:
Marrrrrtins Indiquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik baal ervan dat we naar het weerzinwekkende en tevens mensonterende stemgeluid van Jeroen Grueter moeten luisteren.
Blind is een LinksBuiten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis Blind op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |