Sneijder er ook bij, De jong 1 linie naar achterquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay-Huntelaar-Robben
Strootman-Afellay-de Jong
Dit zou ook wel erg sexy zijn.
GGMM is het eens.
Sinds wanneer is Stijn vies dik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Hallo, ik kijk ook
Ondertussen eet ik slagroomtaart
#viesdikalsstinho
Wiziwigquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een stream voor iemand in het buitenland?
Dat al in de 3e minuut moeten toepassenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Enige manier om Robben te stoppen.
Beetje jammer dit van IJsland.
Ik zie z,on rare viking hem nog de moord in trappenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Enige manier om Robben te stoppen.
Beetje jammer dit van IJsland.
Ze kunnen beter turven wat ie goed doet dan zijn ze sneller klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:47 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die nu turven wat Van Persie allemaal fout doet.
wat vind je van Luthersdottir?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze viking?quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie z,on rare viking hem nog de moord in trappen
Tsja, ik kan mij niet de laatste persoon herinneren die de bal van hem kon afpakken zonder een overtreding te makenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Davy, zou mooi zijn als die verdedigers die Robben moeten stoppen een gele kaart krijgenkrijgen we een topshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |