En die natuurdocu's van de BBC die de EO aankoopt, is dat ook kolder?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens met dit. Dat was echt de grootste kolder.
Dat lijkt mij nogal een verschil nietwaar? CC is een Nederlandse zender, met Nederlandse ondertiteling.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
En die natuurdocu's van de BBC die de EO aankoopt, is dat ook kolder?
Wat de EO er mee gedaan heeft is in iedergeval kolder te noemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Na het creationi...creatief hanteren van de schaar wel ja.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat zou bij de NPO ook verboden moeten worden inderdaad, dat je het originele commentaar vervangt door bullshit die past bij je geloofsovertuiging.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na het creationi...creatief hanteren van de schaar wel ja.
Een schandalig plan. Nederland wordt steeds rechtser.quote:
En verkapte reclame, misleiding.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
nee hoor nu is al ongeveer de helft van de zendtijd die ze hebben voor regulier nieuws
Hoezo is dat rechts? Eerlijk gezegd kijk ik nauwelijks meer tv, over 5 jaar kijken alleen ouderen nog tv.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een schandalig plan. Nederland wordt steeds rechtser.
Elke PO in Europa zendt entertainment uit.
En van de journalistieke onafhankelijkheid blijft echt niks meer over.
Dat het een pinautomaat wordt voor private sponsoren.quote:
Ik hoop dat ze een soort PBS van maken, plus een nieuwszender, en voor de rest sport wrs.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat het een pinautomaat wordt voor private sponsoren.
Wat kijk jij tegenwoordig?
Nee joh. Die zijn helemaal niet onafhankelijk en sterk afhankelijk van externe geldschieters.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een soort PBS van maken
Ik kijk wel PBS docu's via internet, en die zijn wel redelijk goed. Bijv. laatst die over Ford, die was zeker wel vrij objectief.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee joh. Die zijn helemaal niet onafhankelijk en sterk afhankelijk van externe geldschieters.
quote:Zelfs Fons van Westerloo erkent dat het hoge niveau van het RTL Nieuws grotendeels wordt bepaald door de kwaliteit van het NOS Journaal. Bertelsmann gaat echt geen miljoenen stoppen in een nieuwsvoorziening als dat niet nodig zou blijken.
Elke PO in Europa doet het, dus in Nederland moet het ook zo?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een schandalig plan. Nederland wordt steeds rechtser.
Elke PO in Europa zendt entertainment uit.
En van de journalistieke onafhankelijkheid blijft echt niks meer over.
Sws gaat er nog veel veranderen Klopkoek, want de jongere generatie van mijn dochter kijkt helemaal geen tv meer.quote:
Al in 2000 filosofeerde RTL over dit:quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Sws gaat er nog veel veranderen Klopkoek, want de jongere generatie van mijn dochter kijkt helemaal geen tv meer.
http://www.volkskrant.nl/(...)-ons-hebben~a556194/quote:Of de omvorming van het RTL Nieuws tot een aparte bv die nieuws levert aan iedereen die ervoor wil betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |