Alleen knoflook mattie, ik heb niks aan die soort rode mislukte ajvar.quote:
Nu Isral/Palestina volmakenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef Halcon het volgende:
Deel 192. Op gelijke hoogte met Israel/Palestina
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen knoflook mattie, ik heb niks aan die soort rode mislukte ajvar.
En zonder kaas... Maar gewoon alles gemixt jatoch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een echte man (afkomst irrelevant) eet zijn vlees zonder saus.
Syrische vlag en Koerdische vlag. Zo hoort hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
Bizar als je nagaat dat die mensen uit dat filmpje van die demonstratie uit Kobani vrijwel allemaal gevlucht zijn nu...
Die betalen veel he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaat niet zo hard meer. Wellicht nadat Hamas de centen uit Qatar heeft ontvangen...
Aan dat laatste twijfel ik erg, maar dat weet je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Syrische vlag en Koerdische vlag. Zo hoort het
Iedereen moet gewoon samen kunnen leven. Waarom snappen alleen Koerdische mensen dat in het MO
Ja, 800 mio. In totaal stonden ze op 4.3 miljard. Krankzinnig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die betalen veel he.
Beetje nutteloos dit geld...
Nog wel, gaat niet lang meer duren man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef UpsideDown het volgende:
Het oostfront is verloren, het westfront houdt de YPG nog goed buiten de stad.
Naar mijn idee hebben ze dat wel bewezen, maar snap je twijfel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aan dat laatste twijfel ik erg, maar dat weet je.
Ze hebben niks gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar in vorige topic vroeg of de Turken wat deden. Behalve over eten heb ik geen antwoord gehad...
Die kaart klopt niet helemaal, het zuidfront is nog aan de rand van de stad terwijl het oostfront ook in het noorden is gebroken. Het westfront ligt nog ver buiten de stad. ISIS heeft de helft van de stad nog niet in handen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog wel, gaat niet lang meer duren man.
Kijk gewoon naar die kaart, dan kun je niet anders dan concluderen dat Kobani van ISIS gaat worden.
Terecht. Beter gewoon zelf laten uitvechten die lui.quote:
De tanks uit het museum staan nog steeds tentoongesteld. En ze hebben wat journalisten opgepakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar in vorige topic vroeg of de Turken wat deden. Behalve over eten heb ik geen antwoord gehad...
Thee is geen eten, het is een drank lieve Yasmientje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben het tot nu toe bewezen, maar dat zegt niets.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn idee hebben ze dat wel bewezen, maar snap je twijfel.
Ja was iemand anders begon over dner.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Thee is geen eten, het is een drank lieve Yasmientje.
Nuttig...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De tanks uit het museum staan nog steeds tentoongesteld. En ze hebben wat journalisten opgepakt.
Oh ja, en ze hebben dit topic daar geblokkeerd.
Preciiiiieeeessssssssss, gewoon de ypg/pkk en IS elkaar laten uitroeien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht. Beter gewoon zelf laten uitvechten die lui.
Drinken ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij 2 flessen raki toch? (cadeauverpakking)quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Drinken ook.
Ik kreeg dit glas gratis bij een fles rakı, true story.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is natuurlijk Gaza top prioriteit voor Isral. Stel dat was rustig en verder niks aan de hand, had Isral zich dan actief hiermee bemoeit ?
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is natuurlijk Gaza top prioriteit voor Isral. Stel dat was rustig en verder niks aan de hand, had Isral zich dan actief hiermee bemoeit ?
Natuurlijk dat 'kan' allemaal. Kan ik ook niet voorspellen. Maar ik kijk naar nu. Zie Syri bijvoorbeeld. Wanneer Syrische rebbelen een stukken veroveren en aan de macht komen, moeten christen en anders denkenden vluchten. In Rojava hoeft dat niet. Dat laat de verschillen al goed zien en met wat voor intentie ze zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze hebben het tot nu toe bewezen, maar dat zegt niets.
Koerden zijn gewoon mensen en mensen met macht zijn vaak geen goede mensen. Ik betwijfel ten zeerste of de Koerden nog steeds zo'n lief volk zijn als ze veel macht krijgen in het Midden-Oosten.
Zou het zelfs nog wel begrijpen als ze wraak nemen op de Arabieren.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Turkey–;PKK_conflictquote:
Noh man in Duitsland bij de Rewe, was 1 fles 13,50 in een doos met een glas erbij (gratis).quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Bij 2 flessen raki toch? (cadeauverpakking)
Het "nu" bewijst juist niets, dat is het punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk dat 'kan' allemaal. Kan ik ook niet voorspellen. Maar ik kijk naar nu. Zie Syri bijvoorbeeld. Wanneer Syrische rebbelen een stukken veroveren en aan de macht komen, moeten christen en anders denkenden vluchten. In Rojava hoeft dat niet. Dat laat de verschillen al goed zien en met wat voor intentie ze zitten.
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Turkey–;PKK_conflict
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Noh man in Duitsland bij de Rewe, was 1 fles 13,50 in een doos met een glas erbij (gratis).
Fixed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze zo voor terreur zijn. Het IDF dat goed ontwikkeld heeft?
Hmm ja inderdaad op Constantinopel airport krijg je zulke dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.
Er zijn wel meer landen met een sterk leger tegen terreur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze zo tegen terreur zijn. Het IDF goed ontwikkeld is?
Waar is het fout gegaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het "nu" bewijst juist niets, dat is het punt.
Verder hebben Koerden ook al vaak genoeg gezegd dat ze Arabieren gingen vermoorden, omdat ze hen niet vertrouwen.
Zolang je er niet in pist.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?
Laat maar, je vindt het gewoon lastig om kritisch tegen je aan volk aan te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan?
Ja dat zeggen ook sommige Nederlanders over Marokkanen, maar vaak is het alleen emotie gebleken.
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad op Constantinopel airport krijg je zulke dingen.
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer landen met een sterk leger tegen terreur.
Isral heeft er niets aan om zich er actief mee te bemoeien en het zou de coalitie van de VS ook geen goed doen.
Godver, ik moest bijna mijn drinken uitspugen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.
Nee joh, ik ga elke maand naar de Griek.Krijg ik 2 glaasjes ouzo van de chef.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?
3 botte messen en een YouTube-account tegen een stel kernwapens?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?
1/10quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.
Nah als je Isral mag geloven dan hebben ze het echt zwaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 botte messen en een YouTube-account tegen een stel kernwapens?
IS is nu geen direct gevaar voor Isral. En waarom zou Isral iemand die hen bedreigt (Assad) helpen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?
Nee leg uit. Ik vind een kritische nooit echt wel goed. Als ik jouw visie niet weet, kan ik onmogelijk mijn horizon verbreden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat maar, je vindt het gewoon lastig om kritisch tegen je aan volk aan te kijken.
Geeft niet verder, begrijp het wel.
Ahh ja dat kinderachtige gedoe idd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
IS is nu geen direct gevaar voor Isral. En waarom zou Isral iemand die hen bedreigt (Assad) helpen?
Daarnaast vraag ik me af of Arabische landen nog meedoen aan de coalitie als Israel actief meedoet.
Nut en noodzaak ontbreken voor Isral en het is niet handig.
Ze kunnen er nog steeds ijsjes eten en naar de universiteit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als je Isral mag geloven dan hebben ze het echt zwaar.
Ik geloof gewoon niet dat een volk die zoveel verschikkingen heeft gemaakt lief gaat zijn als ze meer macht krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee leg uit. Ik vind een kritische nooit echt wel goed. Als ik jouw visie niet weet, kan ik onmogelijk mijn horizon verbreden.
Om het dan vervolgens weer plat te laten gooien..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze kunnen er nog steeds ijsjes eten en naar de universiteit.
Dat moeten wij nu voor 12 miljoen (2 x 6, hihi) weeeer gaan opbouwen...
+ nut/noodzaak voor Isral zelf.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ahh ja dat kinderachtige gedoe idd.
Dat geld gaat, via wat stroopstokken, naar Hamas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om het dan vervolgens weer plat te laten gooien..
Maar ja redelijk offtopic dit :p
Kunnen ze weer wat gangen graven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geld gaat, via wat stroopstokken, naar Hamas.
Yep en wapens kopen om in scholen op te slaan. En dan kan iedereen weer huilie gaan doen als IDF terecht die infrastructuren met de grond gelijk maakt.quote:
Ik snap je punt, maar je kan het ook anders zien. Je kan ook denken 'we hebben zoveel shit achter de rug en we willen nu gewoon rust'. Al kan het wel zo zijn dat het na een tijde wel fout kan gaan (zie Isral). Dus voor nu en 5 jaar denk ik nog niet, maar later misschien wel. Helemaal met steden waar veel Arabieren wonen (denk aan Kirkuk) kan het snel fout gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat een volk die zoveel verschikkingen heeft gemaakt lief gaat zijn als ze meer macht krijgen.
Dat wil wraak nemen. Zie nu ook Turkije, dat is echt niet alleen maar om Kobani hoor. Kobani is slechts de druppel, waar het echt omgaat is de onderlinge haat die nog steeds erg aanwezig is.
Ik hoop met je mee man, maar ik denk dat de Arabieren een hele nare tijd tegemoet gaan (want het moment van de Koerden gaat komen, hoe dan ook).quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar je kan het ook anders zien. Je kan ook denken 'we hebben zoveel shit achter de rug en we willen nu gewoon rust'. Al kan het wel zo zijn dat het na een tijde wel fout kan gaan (zie Isral). Dus voor nu en 5 jaar denk ik nog niet, maar later misschien wel. Helemaal met steden waar veel Arabieren wonen (denk aan Kirkuk) kan het snel fout gaan.
Aaight, ik ga ff eentje inschenken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga elke maand naar de Griek.Krijg ik 2 glaasjes ouzo van de chef.
quote:
Nah houden we tenminste wat om over te kibbelen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep en wapens kopen om in scholen op te slaan. En dan kan iedereen weer huilie gaan doen als IDF terecht die infrastructuren met de grond gelijk maakt.
Da's waar en het is een conflict dat vrij rechttoe rechtaan is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah houden we tenminste wat om over te kibbelen.
Haterquote:
quote:Resistance units protect the people against Daash in the area Koban 12/10/2014
Uitgeschoten met het waterquote:
Puur drinken, aaaaaaaiiiiiiggghhhttt!quote:
Dat is toch heiligschennis?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Puur drinken, aaaaaaaiiiiiiggghhhttt!
Als shotje drink ik het puur, maar tijdens een ouzo avond natuurlijk met water, ijs en hapjes.quote:
Deze Omiros is wel lekker zacht van smaak, anders dan dat pure vergif genaamd ouzo 12.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als shotje drink ik het puur, maar een ouzo avond natuurlijk met water, ijs en hapjes.
Tekirdag, stevig spul.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze Omiros is wel lekker zacht van smaak, anders dan dat pure vergif genaamd ouzo 12.
Moet nog een keer Plomari en Tekirdag proberen trouwens...
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je was me net voor, wilde hem net posten.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Kijk het twitteraccount van deze aap(apen)...
https://twitter.com/Umm_afiqah
quote:Mujahidah Wannabe....!! I
Kan ook heel goed iemand van YPG zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef Reki het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.
FSA vecht meequote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef Reki het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.
Ik dacht troll toen ik dat las, maar hij heeft wel gewoon zijn eigen foto....quote:
Je staat te lang droog, dan slaat je fantasie op hol.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:13 schreef theunderdog het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat die vrouwelijke ISIS-lovers in Boerka kapot lekker zijn?
Why!
True dat, maar ze hebben vaak wel een goed figuur (in hoeverre je dat kan zien natuurlijk).quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je staat te lang droog, dan slaat je fantasie op hol.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan ook heel goed iemand van YPG zijn.
Sletjes vallen op bad boys.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:13 schreef theunderdog het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat die vrouwelijke ISIS-lovers in Boerka kapot lekker zijn?
Why!
Ook geen one nighstand materiaal, hun poes is een woestijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sletjes vallen op bad boys.
Ze zijn niet echt relatie materiaal hoor.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook geen one nighstand materiaal, hun poes is een woestijn.
sws, na een stuk of 50 Tsjetsjeense jihadidicks te hebben ontvangen is er amper nog sprake van een spleet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe is even niet zo vulgair jongeman.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
sws, na een stuk of 50 Tsjetsjeense jihadidicks te hebben ontvangen is er amper nog sprake van een spleet.
Mijn welgemeende excuses, ik liet mij even gaan op dit late tijdstip.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Doe is even niet zo vulgair jongeman.
Juist niet broerquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het haar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Juist niet broerJe bent niet goed op de hoogte.
twitter:YPG_ARMY twitterde op maandag 13-10-2014 om 00:18:52#isis used chemical weapons In battles #Kobane PIC2 http://t.co/9LnQvJPsXz reageer retweet
Buit gemaakt op het Iraakse leger. De WMD's die de VS nooit heeft kunnen vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef .Exe het volgende:
Zou het?[ afbeelding ]twitter:YPG_ARMY twitterde op maandag 13-10-2014 om 00:18:52#isis used chemical weapons In battles #Kobane PIC2 http://t.co/9LnQvJPsXz reageer retweet
Lijkt mij sterk, heeft totaal geen nut namelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:40 schreef .Exe het volgende:
Zou het?[ afbeelding ]twitter:YPG_ARMY twitterde op maandag 13-10-2014 om 00:18:52#isis used chemical weapons In battles #Kobane PIC2 http://t.co/9LnQvJPsXz reageer retweet
Die is goed doorgesmeerd hoor, zo'n droge omgeving is het daar niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
No man, ik ben graag disrespectvol maar wel feitelijk. Deze dames hebben zelfcontrole van een zeer hoog niveau.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die is goed doorgesmeerd hoor, zo'n droge omgeving is het daar niet.
Geef dan maar aan de Arabieren... die zijn dol op de woeste woesteinquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Perzische dames...quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:19 schreef vigen98 het volgende:
Ik zou wel een Perzische chick willen2 jaar geleden had ik contact met een Perzische schoonheid, MSN tijden
Nu ben ik haar kwijt
OT: Hoe gaat het met Kobani nu? Las net dat ISIS niet verder komt.
Was ook een verkapte Zionisten grap, Goldstein etcquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
Woest --------- woestijn.......
oke
Dus het was nog slechter dan ik dacht?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was ook een verkapte Zionisten grap, Goldstein etc
Oh, hahahaha !quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was ook een verkapte Zionisten grap, Goldstein etc
Zo slecht als een Arabier in 24quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus het was nog slechter dan ik dacht?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo slecht als een Arabier in 24
Jaloers ja?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Arabieren, er is welhaast niks zo hatelijk als hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze faalhaasquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op een volk dat op ieder gebied faalt, waar zelfs Roemenen het beter doen?
Nein
lmao wat een fagquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk deze faalhaas
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
lmao wat een fagAlles goud?! Wat een vreselijke smaak
quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/BaniHillal/status/521436988608880641
Is in Irak, maar mijn god....![]()
![]()
When the Iraqi army tries to copy 50 cents :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwaar gemarteld. Zie die tanden en de tang in zijn hand :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Tjaa, risico van het vak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zwaar gemarteld. Zie die tanden en de tang in zijn hand :S
De zegening van olie onder je land en na al die jaren is het opleidingsniveau van je gemiddelde burger nog altijd zo triest dat men er zelfs in Roemenie om zou huilenquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk deze faalhaas
[ afbeelding ]
Haat meer, Golfarabieren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De zegening van olie onder je land en na al die jaren is het opleidingsniveau van je gemiddelde burger nog altijd zo triest dat men er zelfs in Roemenie om zou huilen
10.000 prinsen die een groot deel van de begroting verkwistenwat een volk
wat een land
Heb je wel gelijk inquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De zegening van olie onder je land en na al die jaren is het opleidingsniveau van je gemiddelde burger nog altijd zo triest dat men er zelfs in Roemenie om zou huilen![]()
10.000 prinsen die een groot deel van de begroting verkwistenwat een volk
wat een land
Het zit diep?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je dol bent op dommigheid wel
Arabieren zijn gewoon baas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is geen Arabier wat jij me liet zien, dat is zo'n kleine eilandprins uit Azi
Moet jij niet naar school morgen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is geen Arabier wat jij me liet zien, dat is zo'n kleine eilandprins uit Azi
Vakantie FTWquote:Op maandag 13 oktober 2014 01:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Moet jij niet naar school morgen?
Waarom zou iemand? Enige dat te bedenken is, is olie. En die zit daar niet dankzij Arabieren in de grond.quote:
Vrouwen sletjes noemen omdat ze net zo vaak seks hebben als een gezonde manquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sletjes vallen op bad boys.
Ze zijn niet echt relatie materiaal hoor.
twitter:HDNER twitterde op maandag 13-10-2014 om 08:29:32#US says #Turkey agreed use of bases against #ISIL militants http://t.co/67yOCLR3Rp http://t.co/9I99Lf8l8J reageer retweet
Behoorlijk falen ja, als je zulk decadent gedrag vertoont terwijl de rest van je volk zowat sterft van de honger ben je een enorme faalhaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kijk deze faalhaas
[ afbeelding ]
Dat niet vies vindenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen sletjes noemen omdat ze net zo vaak seks hebben als een gezonde man
YPGquote:Syrische Koerden heroveren stellingen IS in Kobani
Milities van Syrische Koerden hebben maandag stellingen van de terreurgroep Islamitische Staat (IS) in het zuiden van de Syrische grensplaats Kobani heroverd.
Daarbij zijn volgens de waarnemers van het Syrische Observatorium voor Mensenrechten (SOHR) zeker dertien IS-strijders gedood en zijn zware wapens buitgemaakt.
De Koerdische Volksbeschermingseenheden (YPG) worden in Kobani gesteund door luchtaanvallen van vooral de VS. Gevechtsvliegtuigen bestookten maandag vier posities van IS in Kobani en op een heuvel bij de plaats.
Kobani werd voor de Syrische burgeroorlog Ayn al-Arab genoemd. De plaats is sinds 2012 een Koerdisch bolwerk met een Koerdische naam.
Grondtroepen
Volgens de Syrisch-Koerdische leider Salih Muslim zijn grondtroepen niet noodzakelijk om te voorkomen dat Kobani in handen valt van IS. Antitankwapens zijn voldoende om de aanvallen van de extremisten op Kobani af te slaan.
Dat heeft hij gezegd in een maandag gepubliceerd interview met de Turkse krant Hrriyet.
Muslim staat aan het hoofd van de de PYD, de belangrijkste Koerdische groep die Kobani verdedigt. "Een grondoffensief zou de situatie alleen maar erger maken'', stelt Muslim.
Veel Koerden zijn woedend op de Turkse regering, omdat die niet helpt bij het verdedigen van Kobani tegen strijders van IS. In Koerdische kringen wordt Ankara zelfs beschuldigd van het steunen van de extremistische groep.
In het interview met Hrriyet zegt Muslim dat IS in Istanbul zetelt en daarom eerst in de Turkse miljoenenstad moet worden aangepakt.
Door: ANP
Vrouwen sletten vinden omdat ze vaak seks hebben met wisselende personen en dan mannen die hetzelfde doen 'bazen' vindenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:26 schreef De_Guidance het volgende:
Vrouwen sletten noemen omdat ze seks hebben
Long live the fightersquote:
Irak?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk best wel prutsers die Koerden, eisen dat het Westen je oorlog gaat vechten.
Verkoop je Mercedes en IPhone en doneer de opbrengst.
Of je gaat als Koerden zijnde zelf eens iets doen, er zijn zeker 1 miljoen jonge Koerden alleen al in Turkije met recente ervaring in het Turkse leger.
Komen zij bij Kobani de grens niet over dan is Irak ook nog een optie.
Als maar 5% die stap zet maakt IS weinig kans meer in Koerdistan.
Door in Irak te gaan vechten kun je de druk op Kobani neem ik aan verlichten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Irak?Vanuit Irak kan je er niet komen, en al zou je bij Syri de grens over geraken, zonder wapens kan je weinig beginnen.
Er zijn trouwens al duizenden Turkse Koerden de grens met Syri over gestoken om te helpen.
Door een nieuw front te openen wordt de druk elders niet direct verlicht, ISIS wordt al op tal van fronten bestreden. ISIS heeft per front een x-aantal strijders die het moeten verdedigen, als die falen verliezen ze op dat front gewoon terrein. Het gebied is te groot om vanuit Irak snel naar Kobane te verplaatsen. In Hasakah heeft de YPG trouwens al 2 jaar een vast front met ISIS wat amper verschuift.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Door in Irak te gaan vechten kun je de druk op Kobani neem ik aan verlichten.
Met genoeg geld koop je gewoon wapens op de zwarte markt.
Naar ik begrijp struikel je daar ook over de Rpg's.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Door een nieuw front te openen wordt de druk elders niet direct verlicht, ISIS wordt al op tal van fronten bestreden. ISIS heeft per front een x-aantal strijders die het moeten verdedigen, als die falen verliezen ze op dat front gewoon terrein. Het gebied is te groot om vanuit Irak snel naar Kobane te verplaatsen. In Hasakah heeft de YPG trouwens al 2 jaar een vast front met ISIS wat amper verschuift.
Wapens kan je in Irak wel kopen, maar de zwaarste die je als gewone burger kan krijgen zijn kalashnikov's, daar ga je geen tanks en Humvee's mee verslaan.
Er zijn nog duizenden YPG'ers in de stad aanwezig en het westfront is zelfs een paar kilometer naar voren geschoven vannacht, alles duidt er op dat ze nog wel even stand gaan houden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:01 schreef theunderdog het volgende:
De YPG bijt nog een laatste keer van zich af, het is gewoonweg wachten op de genadeslag van ISIS.
Dat zeg ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:04 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er zijn nog duizenden YPG'ers in de stad aanwezig en het westfront is zelfs een paar kilometer naar voren geschoven vannacht, alles duidt er op dat ze nog wel even stand gaan houden.
Als de VS straks aanvallen uitvoert vanaf Incirlik krijgt ISIS waarschijnlijk flinke klappen om zijn oren in Syri.quote:
Natuurlijk krijgen ze die, maar Kobani hebben ze hoe dan ook al in handen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als de VS straks aanvallen uitvoert vanaf Incirlik krijgt ISIS waarschijnlijk flinke klappen om zijn oren in Syri.
Als ISIS Kobane had willen innemen hadden ze het afgelopen week moeten doen, het gaat ze nu niet meer lukken denk ik. De meeste tanks zijn kapot gebombardeerd en de aanvoerlijnen zijn erg lang en erg vatbaar voor luchtaanvallen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze die, maar Kobani hebben ze hoe dan ook al in handen.
YPG doet nu slechts aan tijdrekken.
Als dat je een goed gevoel geeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als ISIS Kobane had willen innemen hadden ze het afgelopen week moeten doen, het gaat ze nu niet meer lukken denk ik. De meeste tanks zijn kapot gebombardeerd en de aanvoerlijnen zijn erg lang en erg vatbaar voor luchtaanvallen.
Het is slechts een analyse. Hoe vaak heeft ISIS wel niet een offensief gestart in Kobane de afgelopen week? Bijna dagelijks. Telkens werden ze afgeslagen en vielen slachtoffers aan hun kant. Tel daar bij op dat de VS in straks staat is de luchtaanvallen te intensiveren en ISIS bijna geen tanks meer heeft bij Kobane. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen om Kobane alsnog in handen te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als dat je een goed gevoel geeft.
Kobane is zo goed als ingesloten. Koerden kunnen weinig wapens en mankrachten aanvoeren. De tijd is een bondgenoot van IS.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als ISIS Kobane had willen innemen hadden ze het afgelopen week moeten doen, het gaat ze nu niet meer lukken denk ik. De meeste tanks zijn kapot gebombardeerd en de aanvoerlijnen zijn erg lang en erg vatbaar voor luchtaanvallen.
Repsect!quote:
1: Dat toont slechts aan dat de YPG alles geeft voor de stad Kobani, maar ISIS heeft veel meer manschappen en nog steeds betere wapens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:16 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het is slechts een analyse. Hoe vaak heeft ISIS wel niet een offensief gestart in Kobane de afgelopen week? Bijna dagelijks. Telkens werden ze afgeslagen en vielen slachtoffers aan hun kant. Tel daar bij op dat de VS in straks staat is de luchtaanvallen te intensiveren en ISIS bijna geen tanks meer heeft bij Kobane. Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen om Kobane alsnog in handen te krijgen.
Kobane is al ruim een jaar ingesloten door ISIS, dat is het probleem niet. Het verschil in wapens was het grote probleem, de YPG was niet in staat de opmars van de tanks te stuiten. Een deel van hun wapens nemen ze nu van ISIS over als ze hun stellingen innemen, plus dat er gesmokkeld wordt. ISIS zal meer versterking moeten sturen om Kobane nog te willen innemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kobane is zo goed als ingesloten. Koerden kunnen weinig wapens en mankrachten aanvoeren. De tijd is een bondgenoot van IS.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
Als de VS vanuit luchtmachtbases in Turkije aanvallen kan gaan uitvoeren, dan is het niet ondenkbaar dat er op enig moment Apaches of zelfs een AC-130 Spectre Gunship ingezet kan gaan worden.
En daar zijn de Daesh debielen niet tegen bestand.
Waarom deze reactie?quote:
Als de VS daadwerkelijk interesse had in Kobane en ISIS veel pijn zou willen doen, dan hadden ze dat al gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom deze reactie?
Van het weekend heeft de VS nog Apaches ingezet tegen IS.
Dat zal echt wel loslopen, let maar op en helikopters gaan de VS zeker niet gebruiken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
Als de VS vanuit luchtmachtbases in Turkije aanvallen kan gaan uitvoeren, dan is het niet ondenkbaar dat er op enig moment Apaches of zelfs een AC-130 Spectre Gunship ingezet kan gaan worden.
En daar zijn de Daesh debielen niet tegen bestand.
twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:23:57#Breaking - #US & coalition forces have bombed 2 more #ISIS positions in #Kobani moments ago as the #YPG& #FSA battle ISIS. #Airdrop2Kobane reageer retweet
twitter:RNB1212 twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:21:51#Breaking Coalition Air Strikes further pounds #ISIS terrorists wanting to push against #YPG positions #TwitterKurds reageer retweet
Vandaar dat de luchtaanvallen de laatste week flink gentensiveerd zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als de VS daadwerkelijk interesse had in Kobane en ISIS veel pijn zou willen doen, dan hadden ze dat al gedaan.
De feiten zijn alleen dat iedereen (ook de VS) de Koerden keihard hebben laten stikken.
Dan heb ik wat gemist...bron?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom deze reactie?
Van het weekend heeft de VS nog Apaches ingezet tegen IS in Irak.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Vandaar dat de luchtaanvallen de laatste week flink gentensiveerd zijn, natuurlijk.
Gast, je kunt hier nu wel de feiten gaan lopen ontkennen, dat moet je helemaal zelf weten. Maar neemt niet weg dat er nu meer bommen op en rond Kobane vallen dan dat een week geleden het geval was.quote:
Ik had het eerlijk gezegd ook iet verwacht omdat de kans op Amerikaanse doden dan groot is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Noodgedwongen he, arme Amerikanen.....![]()
Dus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gast, je kunt hier nu wel de feiten gaan lopen ontkennen, dat moet je helemaal zelf weten. Maar neemt niet weg dat er nu meer bommen op en rond Kobane vallen dan dat een week geleden het geval was.
Als ISIS de kans krijgt Bagdad binnen te gaan, is de ramp niet te overzien. Plus dat ze hun eigen personeel daar moeten beschermen. Ze willen voorkomen dat ISIS een soort troepenmacht of stronghold op kan bouwen aan de rand van de stad.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd ook iet verwacht omdat de kans op Amerikaanse doden dan groot is.
Maar is Kobane zo belangrijk als Baghdat.....quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als ISIS de kans krijgt Bagdad binnen te gaan, is de ramp niet te overzien. Plus dat ze hun eigen personeel daar moeten beschermen. Ze willen voorkomen dat ISIS een soort troepenmacht of stronghold op kan bouwen aan de rand van de stad.
+ de VS knapt nu het werk op dat eigenlijk Iran zou moeten doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als ISIS de kans krijgt Bagdad binnen te gaan, is de ramp niet te overzien. Plus dat ze hun eigen personeel daar moeten beschermen. Ze willen voorkomen dat ISIS een soort troepenmacht of stronghold op kan bouwen aan de rand van de stad.
Nee, daar hebben ze weinig belangen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar is Kobane zo belangrijk als Baghdat.....
Strategisch niet. Maar als symbool absoluut.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Maar is Kobane zo belangrijk als Baghdat.....
SPOILER: waarschuwing: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:39 schreef UpsideDown het volgende:
Dode ISIS aapjes:13.........SPOILER: waarschuwing: kan schokkend zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Zo werkt het dus niet met chanteren, 'help ons anders krijgen jullie aanslagen etc'. Staten gaan zitten afpersen zeker haha.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:35 schreef DustPuppy het volgende:
Nog los van het feit dat als Kobane valt, Turkije 15 miljoen boze Koerden op zijn dak krijgt toont het meteen het failliet van het huidige beleid van de VS aan.
Als Kobani valt (wat het gaat doen uiteraard), dan zullen ze zich richten op Turkije hoe dan ook.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet met chanteren, 'help ons anders krijgen jullie aanslagen etc'. Staten gaan zitten afpersen zeker haha.
Kobane gaat zowiezo vallen, Koerden moeten zich richten op Noord Irak en Noord oost Syri.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet blij doen om deze Koerdische-propaganda.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IS rukt steeds verder op. Nu er meer wordt gebombardeerd is die opmars gestopt. Het is aan de Amerikanen wat ermee gaat gebeuren, niet aan de Koerden. Helaas.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Kobane is al ruim een jaar ingesloten door ISIS, dat is het probleem niet. Het verschil in wapens was het grote probleem, de YPG was niet in staat de opmars van de tanks te stuiten. Een deel van hun wapens nemen ze nu van ISIS over als ze hun stellingen innemen, plus dat er gesmokkeld wordt. ISIS zal meer versterking moeten sturen om Kobane nog te willen innemen.
quote:"Koerden winnen terrein in Kobani"
Toegevoegd: maandag 13 okt 2014, 11:41
In de Syrische grensplaats Kobani hebben Koerdische milities wijken heroverd op terreurorganisatie IS. Dat zegt een woordvoerder van de YPG, de Koerdische strijdgroep in Noord-Syri.
In de afgelopen nacht zijn wijken in het noordoosten en zuidwesten van Kobani ingenomen, zegt Idris Nassan tegen het Duitse persbureau DPA. Nassan zegt dat er zware gevechten zijn geweest.
Vanochtend zou de Verenigde Staten weer luchtaanvallen hebben uitgevoerd op stellingen van IS. Onder meer een strategisch gelegen heuvel bij Kobani, die in handen is van IS, zou doelwit zijn geweest.
quote:Muslim benadrukt in het gesprek ook dat de Koerden zich niet voor het karretje laten spannen van Turkije, maar voor zichzelf vechten tegen het leger van de Syrische president Assad. "Wij zijn gemarteld in de kelders van de veiligheidsdiensten terwijl jullie met ze dineerden in Aleppo, Damascus en Ankara."
Mag het Turks leger ook weer lekker trainen, laat ze maar komen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als Kobani valt (wat het gaat doen uiteraard), dan zullen ze zich richten op Turkije hoe dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mag het Turks leger ook weer lekker trainen, laat ze maar komen.
IS snijdt hun koppen eraf en dan gaan ze wraak nemen op Turkije, hihi.Wat ga je mijn moeder erbij halen a mongool !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee je hebt gelijk man.
;-)quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat ga je mijn moeder erbij halen a mongool !
Nee je hebt gelijk man.
Eerst zien, dan geloven. Kobane is nog niet gered of het gaat alweer over Assad uit zijn stoel schieten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Assad fanboys gaan dit niet geloven.
Inderdaad, Assad zou zoiets nooit doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Kobane is nog niet gered of het gaat alweer over Assad uit zijn stoel schieten.
twitter:RudawEnglish twitterde op maandag 13-10-2014 om 11:36:03Fighting is ongoing between #YPG & #ISIS in #Kobani — US-led coalition targets ISIS positions, forcing the extremist group into withdrawal. reageer retweet
twitter:PetoLucem twitterde op maandag 13-10-2014 om 12:14:49Loy.s.: #SAA took control of a hill near #Kafr_Dulbah, located SE of #Salma. #Lattakia #Syria http://t.co/7ImnRtw5KX reageer retweet
twitter:PetoLucem twitterde op maandag 13-10-2014 om 12:12:22Loy.s.: #SAA forces are attacking at #Kafr_Shams and are advancing in the area. #Daraa #Syria http://t.co/gbsQbsLXjc reageer retweet
Was al lang bekend voor zij die hun ideologie kennen. Oorlogsbuit valt niet alleen militaire wapens onder maar ook buitgemaakte vrouwen bijv. Die worden dan net als wapens onder de strijders verdeelt als oorlogsbuit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:17 schreef De_Guidance het volgende:
Daesh zegt nu zelf dat ze Yezidi dames als slaaf gebruiken.
Hoe komt het dat je assad zo leuk vind? Er zijn al talloze onderzoeken geweest over de misdaden van de assad regime.quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Kobane is nog niet gered of het gaat alweer over Assad uit zijn stoel schieten.
quote:Turkije stelt legerbases open voor strijd tegen IS
De internationale coalitie tegen de terreurgroep Islamitische Staat (IS) mag gebruik gaan maken van militaire bases in Turkije. Dat hebben woordvoerders van het Amerikaanse leger gisteravond laat laten weten.
Trouw
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:47 schreef Aloulou het volgende:
Turkije is weer lief en bondgenoot van het Westen![]()
![]()
![]()
[..]
Bron?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:59 schreef firefly3 het volgende:
De FSA heeft vooruitgang geboekt in Aleppo stad.
Behalve Assadquote:
Dat plaatjetwitter:Umm_afiqah twitterde op zondag 12-10-2014 om 17:47:51@Hawsar_Said do u know her??she wore your s right?? N please give her back hers skirt @kh_khana @BadriaArvi http://t.co/yplgdXdW72" reageer retweet
Gechopt hoofd lijkt breder te zijn. Ik snap de tekst trouwens niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
Wat misselijkmakend dit zegDat plaatjetwitter:Umm_afiqah twitterde op zondag 12-10-2014 om 17:47:51@Hawsar_Said do u know her??she wore your s right?? N please give her back hers skirt @kh_khana @BadriaArvi http://t.co/yplgdXdW72" reageer retweet
wat een volk zeg.
twitter:markito0171 twitterde op maandag 13-10-2014 om 13:35:33#Syria #YPG claim seized some booty fron #IS in #Kobane https://t.co/ZHpOHnD9yO reageer retweet
Dit is haar niet, maar nog steeds super erg. Hoop dat ISIS leden die gevangen zijn niet gelijk doodgeschoten worden maar eens super hard gemarteld worden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
Wat misselijkmakend dit zegDat plaatjetwitter:Umm_afiqah twitterde op zondag 12-10-2014 om 17:47:51@Hawsar_Said do u know her??she wore your s right?? N please give her back hers skirt @kh_khana @BadriaArvi http://t.co/yplgdXdW72" reageer retweet
wat een volk zeg.
Nee, nee. Daar moet je gewoon praktisch naar kijken.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit is haar niet, maar nog steeds super erg. Hoop dat ISIS leden die gevangen zijn niet gelijk doodgeschoten worden maar eens super hard gemarteld worden.
Meh je kan je beter gewoon niet verlagen tot hun niveau en ook nog eens extra tijd verspillen daardoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit is haar niet, maar nog steeds super erg. Hoop dat ISIS leden die gevangen zijn niet gelijk doodgeschoten worden maar eens super hard gemarteld worden.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, nee. Daar moet je gewoon praktisch naar kijken.
Wraak heb je niks aan.
Gewoon meteen standrechtelijk executeren. Klaar.
Dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Meh je kan je beter gewoon niet verlagen tot hun niveau en ook nog eens extra tijd verspillen daardoor.
Headshot en klaar, op naar de volgende.
Altijd het risico dat je een onschuldige doodmartelt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar ook echt met verkrachtingen? zijn al die strijders al getrouwd dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:34 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Was al lang bekend voor zij die hun ideologie kennen. Oorlogsbuit valt niet alleen militaire wapens onder maar ook buitgemaakte vrouwen bijv. Die worden dan net als wapens onder de strijders verdeelt als oorlogsbuit.
Wel even het kogeltje in wat varkensbloed dopen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Meh je kan je beter gewoon niet verlagen tot hun niveau en ook nog eens extra tijd verspillen daardoor.
Onder IS gevangenen zitten niet echt onschuldigen lijkt me zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Altijd het risico dat je een onschuldige doodmartelt.
Dat risico moet je niet willen nemen. Dan ben je geen haar beter dan die beesten namelijk.
Die smile van die ISIS barbaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
wat een volk zeg.
En kan je bedenken dat die knettergekke lui van Groenlinks dit soort mensen wilden begeleiden als ze terugkomenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die smile van die ISIS barbaar.
Dat eerste argument is een argument van niets, dat tweede is daarentegen rationeel gezien wel juist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
IK zie de humor niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die smile van die ISIS barbaar.
Niet even beestachtig worden als de beesten die je bestrijdt is een argument van niets?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat eerste argument is een argument van niets, dat tweede is daarentegen rationeel gezien wel juist.
Maar je kan best hier en daar eens een uitzondering maken zonder dat dat echt tijd verspillen is hoor.
Ja, aan dat moralistische geneuzel heb je niets. Het is typisch iets wat komt vanuit het veilige westen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet even beestachtig worden als de beesten die je bestrijdt is een argument van niets?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef De_Guidance het volgende:
Zelfs in rechtyssytemen met checks en balances worden onschuldige mensen ter dood veroordeeld.
Op een gegeven moment dat je begint aan 'doodmartelen' is het hek van de dan. De kans is enorm dat je een keer een onschuldige hebt.
Dat leidt daarna alleen maar tot meer geweld en beestachtig. Want zo'n onschuldig persoon heeft familie en geliefden die op wraak uit zullen zijn.
Kom nou.
Klopt. Door mensen die denken als jij komt het Midden-Oosten nooit uit die shit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, aan dat moralistische geneuzel heb je niets. Het is typisch iets wat komt vanuit het veilige westen.
Als je dierbare zijn afgeslacht door die ISIS ratten praat je wel anders.
Ja !quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt. Door mensen die denken als jij komt het Midden-Oosten nooit uit die shit.
Maar goed, jij lijkt de genieten van die beestachtige beelden dus ja. Wellicht wil je meer foto's en filmpjes zien?
Jij denkt dat er een waterdicht rechtssysteem komt die gaat bepalen wie er doodgemarteld gaat worden?quote:
Even met wat varkenskoppen bekogelen en executeren met in varkensbloed gedoopte kogels en weer verder. Meer tijd moet je er niet aan besteden. Als jij net zoals zij wordt hebben ze in principe pok gewonnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, aan dat moralistische geneuzel heb je niets. Het is typisch iets wat komt vanuit het veilige westen.
Als je dierbare zijn afgeslacht door die ISIS ratten praat je wel anders.
Er hoeft geen waterdicht systeem te komen. Syri is in oorlog kind.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een waterdicht rechtssysteem komt die gaat bepalen wie er doodgemarteld wil worden?
Of kan je alleen nog maar smileys typen?
Onder IS gevangenen zitten geen onschuldigen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij denkt dat er een waterdicht rechtssysteem komt die gaat bepalen wie er doodgemarteld gaat worden?
Of kan je alleen nog maar smileys typen?
Het lijkt mij gewoon lekker om zo,n ISIS figuur ernstig te pijnigen, meer niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Even met wat varkenskoppen bekogelen en executeren met in varkensbloed gedoopte kogels en weer verder. Meer tijd moet je er niet aan besteden. Als jij net zoals zij wordt hebben ze in principe pok gewonnen.
Ja als die net 3 makkers van je in de strijd heeft afgeknald breek je het liefst al zijn vingers en snijd je zijn ballen eraf. Maar is er tijd voor daar in Kobane?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon lekker om zo,n ISIS figuur ernstig te pijnigen, meer niet.
Dat snap ik ook niet, maar kan me voorstellen dat je hoofd opzwelt na zoiets.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gechopt hoofd lijkt breder te zijn. Ik snap de tekst trouwens niet?
Daarom zeg ik ook: het kan geen kwaad om eens iemand apart te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja als die net 3 makkers van je in de strijd heeft afgeknald breek je het liefst al zijn vingers en snijd je zijn ballen eraf. Maar is er tijd voor daar in Kobane?
O en ik maar denken dat ze vrouwen en kinderen ontvoeren enzo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onder IS gevangenen zitten geen onschuldigen.
O toch niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: het kan geen kwaad om eens iemand apart te nemen.
Maar je kan geen massa martelingen uitvoeren nee.
Vrouwen onschuldig???quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O en ik maar denken dat ze vrouwen en kinderen ontvoeren enzo.
Turkijetwitter:BBCBreaking twitterde op maandag 13-10-2014 om 14:22:59Turkey denies deal to allow US to use Incirlik air base to launch strikes on IS militants in Iraq and Syria http://t.co/SuQ6OOg7q3 reageer retweet
Waarom die haat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:28 schreef UpsideDown het volgende:
Turkijetwitter:BBCBreaking twitterde op maandag 13-10-2014 om 14:22:59Turkey denies deal to allow US to use Incirlik air base to launch strikes on IS militants in Iraq and Syria http://t.co/SuQ6OOg7q3 reageer retweet
De pokerende Erdogan is doodsbang dat IS zich tegen hem keert.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:28 schreef UpsideDown het volgende:
Wat heb je nou aan zo'n land als NAVO, Turkije moet juist extreem betrokken zijn bij deze situatie. Het gaat om hun veiligheid en toekomst, in hun achtertuin wordt een terreurstaat opgezet.quote:
twitter:Brown_Moses twitterde op maandag 13-10-2014 om 13:46:33Islamic State suicide bomber detonates truck near Syria-Turkey border http://t.co/X7HXugQVBJ via @reuters reageer retweet
Dagelijkse vbied's om de verdediging van de YPG te breken zo te zien.twitter:jenanmoussa twitterde op maandag 13-10-2014 om 12:54:31Source in #Kobane: "Two days ago ISIS sent towards us 2 car bombs, yesterday 1, today again 1." > @akhbar reageer retweet
Wat jij doet is speculatie. Je gaat er vanuit dat Turkije deze zaken allemaal heeft gedaan zonder toestemming/medewerking van de rest van de NAVO.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n land als NAVO, Turkije moet juist extreem betrokken zijn bij deze situatie. Het gaat om hun veiligheid en toekomst, in hun achtertuin wordt een terreurstaat opgezet.
Leuk op korte termijn dat gedoogbeleid jegens ISIS, maar op langer termijn lijkt ISIS me zeer onwenselijk als buurman.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat jij doet is speculatie. Je gaat er vanuit dat Turkije deze zaken allemaal heeft gedaan zonder toestemming/medewerking van de rest van de NAVO.
Dat vind Turkije ook, dat zie je nu.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Leuk op korte termijn dat gedoogbeleid jegens ISIS, maar op langer termijn lijkt ISIS me zeer onwenselijk als buurman.
ISIS moet kapot.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat vind Turkije ook, dat zie je nu.
Dus je punt?
Ik hoop dat de Yankee's nu flippen.twitter:Mewaqarkhan twitterde op maandag 13-10-2014 om 14:36:16Turkey clears that he has not allowed US to use its land for anti IS attacks #Kobane reageer retweet
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:38 schreef UpsideDown het volgende:
Ik hoop dat de Yankee's nu flippen.twitter:Mewaqarkhan twitterde op maandag 13-10-2014 om 14:36:16Turkey clears that he has not allowed US to use its land for anti IS attacks #Kobane reageer retweet
Bommentapijtje op Ankara?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:38 schreef UpsideDown het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Erdo in 2 weken presidentschap al meer zijn bek opengedaan dan Gul in 8 jaar ? Moet die Davutoglu niet over dit soort zaken spreken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:40 schreef De_Guidance het volgende:
Erdoğan praat weer.
Oppositie stelt voor om kijkwijzer 18+ in te voeren bij zijn speeches
Ja en jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft Erdo in 2 weken presidentschap al meer zijn bek opengedaan dan Gul in 8 jaar ? Moet die Davutoglu niet over dit soort zaken spreken?
Leg uit? Dit is juist niet erg slim wat ie doet.quote:
De sultan is de baas natuurlijk, die andere peasants hebben niks te zeggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:41 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft Erdo in 2 weken presidentschap al meer zijn bek opengedaan dan Gul in 8 jaar ? Moet die Davutoglu niet over dit soort zaken spreken?
YPG vormt een gevaar voor Turkije en hij laat er gewoon mee zien dat hij schijt heeft.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Leg uit? Dit is juist niet erg slim wat ie doet.
Tenzij hij zich natuurlijk wil profileren als onbetrouwbaar in de internationale betrekkingen.
Is dat zijn doel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |