Alleen knoflook mattie, ik heb niks aan die soort rode mislukte ajvar.quote:
Nu Isral/Palestina volmakenquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:27 schreef Halcon het volgende:
Deel 192. Op gelijke hoogte met Israel/Palestina
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen knoflook mattie, ik heb niks aan die soort rode mislukte ajvar.
En zonder kaas... Maar gewoon alles gemixt jatoch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een echte man (afkomst irrelevant) eet zijn vlees zonder saus.
Syrische vlag en Koerdische vlag. Zo hoort hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:28 schreef theunderdog het volgende:
Bizar als je nagaat dat die mensen uit dat filmpje van die demonstratie uit Kobani vrijwel allemaal gevlucht zijn nu...
Die betalen veel he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die gaat niet zo hard meer. Wellicht nadat Hamas de centen uit Qatar heeft ontvangen...
Aan dat laatste twijfel ik erg, maar dat weet je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Syrische vlag en Koerdische vlag. Zo hoort het
Iedereen moet gewoon samen kunnen leven. Waarom snappen alleen Koerdische mensen dat in het MO
Ja, 800 mio. In totaal stonden ze op 4.3 miljard. Krankzinnig.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die betalen veel he.
Beetje nutteloos dit geld...
Nog wel, gaat niet lang meer duren man.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef UpsideDown het volgende:
Het oostfront is verloren, het westfront houdt de YPG nog goed buiten de stad.
Naar mijn idee hebben ze dat wel bewezen, maar snap je twijfel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aan dat laatste twijfel ik erg, maar dat weet je.
Ze hebben niks gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar in vorige topic vroeg of de Turken wat deden. Behalve over eten heb ik geen antwoord gehad...
Die kaart klopt niet helemaal, het zuidfront is nog aan de rand van de stad terwijl het oostfront ook in het noorden is gebroken. Het westfront ligt nog ver buiten de stad. ISIS heeft de helft van de stad nog niet in handen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nog wel, gaat niet lang meer duren man.
Kijk gewoon naar die kaart, dan kun je niet anders dan concluderen dat Kobani van ISIS gaat worden.
Terecht. Beter gewoon zelf laten uitvechten die lui.quote:
De tanks uit het museum staan nog steeds tentoongesteld. En ze hebben wat journalisten opgepakt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar in vorige topic vroeg of de Turken wat deden. Behalve over eten heb ik geen antwoord gehad...
Thee is geen eten, het is een drank lieve Yasmientje.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze hebben het tot nu toe bewezen, maar dat zegt niets.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naar mijn idee hebben ze dat wel bewezen, maar snap je twijfel.
Ja was iemand anders begon over dner.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Thee is geen eten, het is een drank lieve Yasmientje.
Nuttig...quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De tanks uit het museum staan nog steeds tentoongesteld. En ze hebben wat journalisten opgepakt.
Oh ja, en ze hebben dit topic daar geblokkeerd.
Preciiiiieeeessssssssss, gewoon de ypg/pkk en IS elkaar laten uitroeien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terecht. Beter gewoon zelf laten uitvechten die lui.
Drinken ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij 2 flessen raki toch? (cadeauverpakking)quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:36 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Drinken ook.
Ik kreeg dit glas gratis bij een fles rakı, true story.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is natuurlijk Gaza top prioriteit voor Isral. Stel dat was rustig en verder niks aan de hand, had Isral zich dan actief hiermee bemoeit ?
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu is natuurlijk Gaza top prioriteit voor Isral. Stel dat was rustig en verder niks aan de hand, had Isral zich dan actief hiermee bemoeit ?
Natuurlijk dat 'kan' allemaal. Kan ik ook niet voorspellen. Maar ik kijk naar nu. Zie Syri bijvoorbeeld. Wanneer Syrische rebbelen een stukken veroveren en aan de macht komen, moeten christen en anders denkenden vluchten. In Rojava hoeft dat niet. Dat laat de verschillen al goed zien en met wat voor intentie ze zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze hebben het tot nu toe bewezen, maar dat zegt niets.
Koerden zijn gewoon mensen en mensen met macht zijn vaak geen goede mensen. Ik betwijfel ten zeerste of de Koerden nog steeds zo'n lief volk zijn als ze veel macht krijgen in het Midden-Oosten.
Zou het zelfs nog wel begrijpen als ze wraak nemen op de Arabieren.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Turkey–;PKK_conflictquote:
Noh man in Duitsland bij de Rewe, was 1 fles 13,50 in een doos met een glas erbij (gratis).quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Bij 2 flessen raki toch? (cadeauverpakking)
Het "nu" bewijst juist niets, dat is het punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk dat 'kan' allemaal. Kan ik ook niet voorspellen. Maar ik kijk naar nu. Zie Syri bijvoorbeeld. Wanneer Syrische rebbelen een stukken veroveren en aan de macht komen, moeten christen en anders denkenden vluchten. In Rojava hoeft dat niet. Dat laat de verschillen al goed zien en met wat voor intentie ze zitten.
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Turkey–;PKK_conflict
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Noh man in Duitsland bij de Rewe, was 1 fles 13,50 in een doos met een glas erbij (gratis).
Fixed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze zo voor terreur zijn. Het IDF dat goed ontwikkeld heeft?
Hmm ja inderdaad op Constantinopel airport krijg je zulke dingen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aha, op Istanbul airport kreeg ik het bij 2 fleskes.
Er zijn wel meer landen met een sterk leger tegen terreur.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ze zo tegen terreur zijn. Het IDF goed ontwikkeld is?
Waar is het fout gegaan?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het "nu" bewijst juist niets, dat is het punt.
Verder hebben Koerden ook al vaak genoeg gezegd dat ze Arabieren gingen vermoorden, omdat ze hen niet vertrouwen.
Zolang je er niet in pist.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?
Laat maar, je vindt het gewoon lastig om kritisch tegen je aan volk aan te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar is het fout gegaan?
Ja dat zeggen ook sommige Nederlanders over Marokkanen, maar vaak is het alleen emotie gebleken.
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hmm ja inderdaad op Constantinopel airport krijg je zulke dingen.
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn wel meer landen met een sterk leger tegen terreur.
Isral heeft er niets aan om zich er actief mee te bemoeien en het zou de coalitie van de VS ook geen goed doen.
Godver, ik moest bijna mijn drinken uitspugen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.
Nee joh, ik ga elke maand naar de Griek.Krijg ik 2 glaasjes ouzo van de chef.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik gebruik het glas nu voor spotgoedkope ouzo. Haat je mij nu?
3 botte messen en een YouTube-account tegen een stel kernwapens?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?
1/10quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Op erbil airport krijg je een geit erbij.Wel moeilijk als handbagage.
Nah als je Isral mag geloven dan hebben ze het echt zwaar.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 botte messen en een YouTube-account tegen een stel kernwapens?
IS is nu geen direct gevaar voor Isral. En waarom zou Isral iemand die hen bedreigt (Assad) helpen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja vermoed dat ik er te weinig van weet maar het is toch een bondgenoot ? Isral is er toch bij gebaat om mee te strijden tegen moslim terrorisme aangezien zij toch elk moment van de aardbodem weg gevaagd kunnen worden ?
Nee leg uit. Ik vind een kritische nooit echt wel goed. Als ik jouw visie niet weet, kan ik onmogelijk mijn horizon verbreden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat maar, je vindt het gewoon lastig om kritisch tegen je aan volk aan te kijken.
Geeft niet verder, begrijp het wel.
Ahh ja dat kinderachtige gedoe idd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
IS is nu geen direct gevaar voor Isral. En waarom zou Isral iemand die hen bedreigt (Assad) helpen?
Daarnaast vraag ik me af of Arabische landen nog meedoen aan de coalitie als Israel actief meedoet.
Nut en noodzaak ontbreken voor Isral en het is niet handig.
Ze kunnen er nog steeds ijsjes eten en naar de universiteit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah als je Isral mag geloven dan hebben ze het echt zwaar.
Ik geloof gewoon niet dat een volk die zoveel verschikkingen heeft gemaakt lief gaat zijn als ze meer macht krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee leg uit. Ik vind een kritische nooit echt wel goed. Als ik jouw visie niet weet, kan ik onmogelijk mijn horizon verbreden.
Om het dan vervolgens weer plat te laten gooien..quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze kunnen er nog steeds ijsjes eten en naar de universiteit.
Dat moeten wij nu voor 12 miljoen (2 x 6, hihi) weeeer gaan opbouwen...
+ nut/noodzaak voor Isral zelf.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ahh ja dat kinderachtige gedoe idd.
Dat geld gaat, via wat stroopstokken, naar Hamas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om het dan vervolgens weer plat te laten gooien..
Maar ja redelijk offtopic dit :p
Kunnen ze weer wat gangen graven.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geld gaat, via wat stroopstokken, naar Hamas.
Yep en wapens kopen om in scholen op te slaan. En dan kan iedereen weer huilie gaan doen als IDF terecht die infrastructuren met de grond gelijk maakt.quote:
Ik snap je punt, maar je kan het ook anders zien. Je kan ook denken 'we hebben zoveel shit achter de rug en we willen nu gewoon rust'. Al kan het wel zo zijn dat het na een tijde wel fout kan gaan (zie Isral). Dus voor nu en 5 jaar denk ik nog niet, maar later misschien wel. Helemaal met steden waar veel Arabieren wonen (denk aan Kirkuk) kan het snel fout gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat een volk die zoveel verschikkingen heeft gemaakt lief gaat zijn als ze meer macht krijgen.
Dat wil wraak nemen. Zie nu ook Turkije, dat is echt niet alleen maar om Kobani hoor. Kobani is slechts de druppel, waar het echt omgaat is de onderlinge haat die nog steeds erg aanwezig is.
Ik hoop met je mee man, maar ik denk dat de Arabieren een hele nare tijd tegemoet gaan (want het moment van de Koerden gaat komen, hoe dan ook).quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar je kan het ook anders zien. Je kan ook denken 'we hebben zoveel shit achter de rug en we willen nu gewoon rust'. Al kan het wel zo zijn dat het na een tijde wel fout kan gaan (zie Isral). Dus voor nu en 5 jaar denk ik nog niet, maar later misschien wel. Helemaal met steden waar veel Arabieren wonen (denk aan Kirkuk) kan het snel fout gaan.
Aaight, ik ga ff eentje inschenken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga elke maand naar de Griek.Krijg ik 2 glaasjes ouzo van de chef.
quote:
Nah houden we tenminste wat om over te kibbelen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep en wapens kopen om in scholen op te slaan. En dan kan iedereen weer huilie gaan doen als IDF terecht die infrastructuren met de grond gelijk maakt.
Da's waar en het is een conflict dat vrij rechttoe rechtaan is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah houden we tenminste wat om over te kibbelen.
Haterquote:
quote:Resistance units protect the people against Daash in the area Koban 12/10/2014
Uitgeschoten met het waterquote:
Puur drinken, aaaaaaaiiiiiiggghhhttt!quote:
Dat is toch heiligschennis?quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Puur drinken, aaaaaaaiiiiiiggghhhttt!
Als shotje drink ik het puur, maar tijdens een ouzo avond natuurlijk met water, ijs en hapjes.quote:
Deze Omiros is wel lekker zacht van smaak, anders dan dat pure vergif genaamd ouzo 12.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Als shotje drink ik het puur, maar een ouzo avond natuurlijk met water, ijs en hapjes.
Tekirdag, stevig spul.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Deze Omiros is wel lekker zacht van smaak, anders dan dat pure vergif genaamd ouzo 12.
Moet nog een keer Plomari en Tekirdag proberen trouwens...
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je was me net voor, wilde hem net posten.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
Kijk het twitteraccount van deze aap(apen)...
https://twitter.com/Umm_afiqah
quote:Mujahidah Wannabe....!! I
Kan ook heel goed iemand van YPG zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef Reki het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.
FSA vecht meequote:Op maandag 13 oktober 2014 00:07 schreef Reki het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje, ze hebben die tank in het vizier, maar kunnen er niks tegen doen omdat ze alleen maar lichte wapens hebben... trouwens op 3:22 hoor je iemand Allah Akbar roepen, ik vraag me af of dat de YPG is of ISIS aan de overkant.
Ik dacht troll toen ik dat las, maar hij heeft wel gewoon zijn eigen foto....quote:
Je staat te lang droog, dan slaat je fantasie op hol.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:13 schreef theunderdog het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat die vrouwelijke ISIS-lovers in Boerka kapot lekker zijn?
Why!
True dat, maar ze hebben vaak wel een goed figuur (in hoeverre je dat kan zien natuurlijk).quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je staat te lang droog, dan slaat je fantasie op hol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |