Gelukkig ben ik capabel genoeg om zelf een mening te vormen over mensen, en hoef ik geen onzin te horen om die mening te vormen, ik kan namelijk heel goed begrijpend lezen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook...
Een kopje (is) kleiner.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een kopje (is) kleiner.
En als je dan toch gaat halen, neem dan ook een mok voor mij mee, is weer leeg.
Kijk, daar heb je wat aanquote:
quote:
Whehehe ik check!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:13 schreef d4v1d het volgende:
* d4v1d trapt ToT hierheen: ONZ / [PAINT] Bejaarde batman
Even mn eigen topic spammen
Doequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Je had nogal weinig luisteraars gisteravond he?
Niet laten ontmoedigen, soms zijn er gewoon van dat soort avonden!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doewas omdat het vroeg is en ik liever nog slaap
Op n gegeven moment had ik toch 7-9 luisteraars. Die 3 aan het begin ontmoedigde niet hoor
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef d4v1d het volgende:
homo/wijf gespot [ afbeelding ]
heb je ook 20 paar schoenen?
Whehehe ja had ik vroeger nodig voor het werk. Nu bewaar ik ze nog voor speciale gelegenheden, maar ik denk dat een aantal me sowieso niet meer passen!quote:
Ik weet niet eens wat het zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja had ik vroeger nodig voor het werk. Nu bewaar ik ze nog voor speciale gelegenheden, maar ik denk dat een aantal me sowieso niet meer passen!
(Hihihi, ToT is een fatso!)
Nee, ik was vroeger gewoon echt heel tenger gebouwd,
Hetwas een leuke avond en nacht met veel bier en minder slaap lol.. Jawel alles lekker en hier dan?quote:
Poesjesquote:
Oh die dingen jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?
Ja nee van die nette dingen die samen met een colbertje, overhemd en stropdas gaan!
[ afbeelding ]
Whehehe dat zijn de betere nachten!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hetwas een leuke avond en nacht met veel bier en minder slaap lol.. Jawel alles lekker en hier dan?
Whehehe!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh die dingen ja
Ik kom niet verder dan een spijkerbroek.
#echtemanjwzbaardalles
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik capabel genoeg om zelf een mening te vormen over mensen, en hoef ik geen onzin te horen om die mening te vormen, ik kan namelijk heel goed begrijpend lezen.
De reden dat ik gestopt bent heeft dan ook niks te maken met het feit dat iemand mij zou bestoken met onzin over anderen, maar alles met bepaalde uitspraken die een bepaald persoon in mijn DM deed. Dat ging voor mij namelijk alle perken te buiten. Dat was zo laag op de man spelen, daar wil ik niks mee te maken hebben.
En dan zeg je later tyf op als je wat te huilen hebt, dat is precies wat ik doe toch? Niet omdat ik moet huilen om een vrijetijdsbesteding hoor, ik heb zat andere dingen om me mee bezig te houden, mijn leven draait niet om R49, maar wel omdat ik gewoon helemaal klaar ben met het eeuwige gezeik en gezeur. Als er niks aan de hand is wordt er wel wat gecreëerd, je moet er maar de energie voor willen opbrengen. Ik dus niet!!
Volgens mij moet je ze ook wel hebben eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ach als ik zo'n pantalon 1x per jaar draag is het al veel hoor.
Laatste keer was op de uitvaart van mijn vader.
Middag!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou iets doen maar ik weet niet meer wat
En dat heb je zeker helemaaaaaaaaaaaal niet zo laten gebeuren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]Fuck no!
Op dit moment heb ik een veel te wijde oude gebleekte spijkerbroek aan waarbij de onderkant van de broekspijpen helemaal gerafeld zijn omdat het steeds onder mijn schoenen kwam!
Jah voor trouw en rouw vooral, en eventueel sollicitatiegesprekken, hoewel dat tegenwoordig ook erg weinig meer gedaan wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze ook wel hebben eigenlijk
Koffie drinken. Dàt wilde je eigenlijk best doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou iets doen maar ik weet niet meer wat
Neuh, I just didn't give a fuck!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En dat heb je zeker helemaaaaaaaaaaaal niet zo laten gebeuren?
Ah, vandaar dat ik nooit een baan kan vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah voor trouw en rouw vooral, en eventueel sollicitatiegesprekken, hoewel dat tegenwoordig ook erg weinig meer gedaan wordt.
Ik heb serieus een keer een baan gekregen doordat ik netjes in pak kwam!
Het ging tussen mij en 1 andere kandidaat, en ik was netjes strak in pak gekomen en de ander niet. Ze hebben dat toen maar de doorslaggevende factor laten zijn, aangezien ons opleidingsniveau en onze ervaring vergelijkbaar waren.
zwerverquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nooit een baan kan vinden.
Mijn kleding
Ach het ligt heel sterk aan op wat voor functie je solliciteert natuurlijk, maar dat soort nette kleding wordt volgens mij steeds minder belangrijk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik nooit een baan kan vinden.
Mijn kleding
Ik wil mijn DAC, maar de fabrikant zit nog op een onderdeel te wachten!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil mijn oneplus maar die shipping schiet niet op
Ik zit me te bedenken hoe tof het zou zijn als mijn koffiezetapparaat zélf koffie voor me zou gaan zetten, en het langs zou brengen.quote:
Whehehe!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]! Waar was je gister tot, ik miste je aanwezigheid gewoon
Gisteravond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest van het huis ziet er ook erg tof uit!quote:
Dat kind kan geeneens binnen de lijntjes smerenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
De rest van het huis ziet er ook erg tof uit!Is als het goed is wel op Youtube te zien.
Oh nee wacht, da's een andere volgens mij!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat kind kan geeneens binnen de lijntjes smeren![]()
![]()
![]()
Zoiets als dat heb ik gehad. Maar dan met boter,een oudere CRT tv en een vriendin die even een kleine storing in haar bovenkamer kreeg.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zoiets als file heb ik gehad. Maar dan met boter,een oudere CRT tv en een vriendin die even een kleine storing in haar bovenkamer kreeg.
Alhoewel het met Sudocreme op een LCD TV een tandje erger wordt
Die lieve (over het algemeen dan) Congolese..quote:
picsquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die lieve (over het algemeen dan) Congolese..
Ah!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die lieve (over het algemeen dan) Congolese..
Uhuhquote:
quote:
racistquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel meer zoiets van "Zoek de neger".
Oooooooh wacht ff danquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel meer zoiets van "Zoek de neger".
Die laatste is sowieso niet vrouwelijk (die 2e denk ik ook niet, maar da's moeilijk te zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dader is held?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
Goffer.. Heb ik een tijdje terug een fiets voor een vriend bewaard, is ie uit mijn berging gestolen. Wel is die fiets nog gezien. Blijk ik de waarschijnlijke dader is held ook nog gezien te hebben en hem verzocht weg te gaan. Niet gerealiseerd dat mijn deur open stond.
Nee is ie duidelijk niet. Geval Damn You Autocorrect.quote:
Zag er niet zo uit maar ja. 1200 euro.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
Goffer.. Heb ik een tijdje terug een fiets voor een vriend bewaard, is ie uit mijn berging gestolen. Wel is die fiets nog gezien. Blijk ik de waarschijnlijke dader ook nog gezien te hebben en hem verzocht weg te gaan. Niet gerealiseerd dat mijn deur open stond.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:23 schreef knokkels het volgende:
Kinderfiets van 1200 euro. Waarom! Duh
Tja daarom heb ik zelf een tijd geleden een goede mountainbike online gekocht voor iets van 300 euro of zo. Bekende merken in fietsenwinkel zijn achterlijk duur ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso de prijzen van fietsen gaan echt nergens over, helemaal los van de realiteit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |