Gelukkig ben ik capabel genoeg om zelf een mening te vormen over mensen, en hoef ik geen onzin te horen om die mening te vormen, ik kan namelijk heel goed begrijpend lezen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 04:48 schreef Outpost76 het volgende:
Loop ik dan tegen Kally en Uccie onzin te verkondigen wat ze ook nog geloven ook...
Een kopje (is) kleiner.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een kopje (is) kleiner.
En als je dan toch gaat halen, neem dan ook een mok voor mij mee, is weer leeg.
Kijk, daar heb je wat aanquote:
quote:
Whehehe ik check!quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:13 schreef d4v1d het volgende:
* d4v1d trapt ToT hierheen: ONZ / [PAINT] Bejaarde batman
Even mn eigen topic spammen
Doequote:Op zondag 12 oktober 2014 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Je had nogal weinig luisteraars gisteravond he?
Niet laten ontmoedigen, soms zijn er gewoon van dat soort avonden!
quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doewas omdat het vroeg is en ik liever nog slaap
Op n gegeven moment had ik toch 7-9 luisteraars. Die 3 aan het begin ontmoedigde niet hoor
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef d4v1d het volgende:
homo/wijf gespot [ afbeelding ]
heb je ook 20 paar schoenen?
Whehehe ja had ik vroeger nodig voor het werk. Nu bewaar ik ze nog voor speciale gelegenheden, maar ik denk dat een aantal me sowieso niet meer passen!quote:
Ik weet niet eens wat het zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja had ik vroeger nodig voor het werk. Nu bewaar ik ze nog voor speciale gelegenheden, maar ik denk dat een aantal me sowieso niet meer passen!
(Hihihi, ToT is een fatso!)
Nee, ik was vroeger gewoon echt heel tenger gebouwd,
Hetwas een leuke avond en nacht met veel bier en minder slaap lol.. Jawel alles lekker en hier dan?quote:
Poesjesquote:
Oh die dingen jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?
Ja nee van die nette dingen die samen met een colbertje, overhemd en stropdas gaan!
[ afbeelding ]
Whehehe dat zijn de betere nachten!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hetwas een leuke avond en nacht met veel bier en minder slaap lol.. Jawel alles lekker en hier dan?
Whehehe!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh die dingen ja
Ik kom niet verder dan een spijkerbroek.
#echtemanjwzbaardalles
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik capabel genoeg om zelf een mening te vormen over mensen, en hoef ik geen onzin te horen om die mening te vormen, ik kan namelijk heel goed begrijpend lezen.
De reden dat ik gestopt bent heeft dan ook niks te maken met het feit dat iemand mij zou bestoken met onzin over anderen, maar alles met bepaalde uitspraken die een bepaald persoon in mijn DM deed. Dat ging voor mij namelijk alle perken te buiten. Dat was zo laag op de man spelen, daar wil ik niks mee te maken hebben.
En dan zeg je later tyf op als je wat te huilen hebt, dat is precies wat ik doe toch? Niet omdat ik moet huilen om een vrijetijdsbesteding hoor, ik heb zat andere dingen om me mee bezig te houden, mijn leven draait niet om R49, maar wel omdat ik gewoon helemaal klaar ben met het eeuwige gezeik en gezeur. Als er niks aan de hand is wordt er wel wat gecreëerd, je moet er maar de energie voor willen opbrengen. Ik dus niet!!
Volgens mij moet je ze ook wel hebben eigenlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ach als ik zo'n pantalon 1x per jaar draag is het al veel hoor.
Laatste keer was op de uitvaart van mijn vader.
Middag!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou iets doen maar ik weet niet meer wat
En dat heb je zeker helemaaaaaaaaaaaal niet zo laten gebeuren?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]Fuck no!
Op dit moment heb ik een veel te wijde oude gebleekte spijkerbroek aan waarbij de onderkant van de broekspijpen helemaal gerafeld zijn omdat het steeds onder mijn schoenen kwam!
Jah voor trouw en rouw vooral, en eventueel sollicitatiegesprekken, hoewel dat tegenwoordig ook erg weinig meer gedaan wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ze ook wel hebben eigenlijk
Koffie drinken. Dàt wilde je eigenlijk best doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik wou iets doen maar ik weet niet meer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |