racistquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel meer zoiets van "Zoek de neger".
Oooooooh wacht ff danquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel meer zoiets van "Zoek de neger".
Die laatste is sowieso niet vrouwelijk (die 2e denk ik ook niet, maar da's moeilijk te zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dader is held?quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
Goffer.. Heb ik een tijdje terug een fiets voor een vriend bewaard, is ie uit mijn berging gestolen. Wel is die fiets nog gezien. Blijk ik de waarschijnlijke dader is held ook nog gezien te hebben en hem verzocht weg te gaan. Niet gerealiseerd dat mijn deur open stond.
Nee is ie duidelijk niet. Geval Damn You Autocorrect.quote:
Zag er niet zo uit maar ja. 1200 euro.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
Goffer.. Heb ik een tijdje terug een fiets voor een vriend bewaard, is ie uit mijn berging gestolen. Wel is die fiets nog gezien. Blijk ik de waarschijnlijke dader ook nog gezien te hebben en hem verzocht weg te gaan. Niet gerealiseerd dat mijn deur open stond.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:23 schreef knokkels het volgende:
Kinderfiets van 1200 euro. Waarom! Duh
Tja daarom heb ik zelf een tijd geleden een goede mountainbike online gekocht voor iets van 300 euro of zo. Bekende merken in fietsenwinkel zijn achterlijk duur ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso de prijzen van fietsen gaan echt nergens over, helemaal los van de realiteit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |