bij WK 1998 in Valkenburg moest je ook betalen om op de Cauberg te staan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan nog vraag ik me af of veel mensen dat gaan betalen. Meen dat ze dat bij het NK eens hebben geprobeerd.
Het ziet er helemaal zwart uit zo te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spannend zeg, ik houd het niet meer.
vast met een paar ballen aan de voorkantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:29 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het ziet er helemaal zwart uit zo te zien.
En ''Hallo Jumbo!''.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vast met een paar ballen aan de voorkant
bron: 1limburg.nlquote:Nieuw parcours Volta Limburg Classic
Het parcours van de Volta Limburg Classic wielerwedstrijd ondergaat opnieuw een grote verandering.
De Gulperberg en Camerig zijn weer opgenomen in het parcours dat volgend jaar april voor het eerst wordt verreden. Ook zijn er meer beklimmingen, met name naar de finish toe. In de laatste 20 km moeten de renners vier hellingen bedwingen waar dit jaar de laatste beklimming op 30 km van de meet was.
Nieuw
Het nieuwe parcours, twee lussen van 90 km met de finale in Eijsden, moet de wielerwedstrijd attractiever en spannender maken. De Toerversie van de Volta Limburg Classic blijft nagenoeg hetzelfde.
De Volta Limburg Classic wordt volgend jaar verreden op Paaszaterdag 4 april.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-Voigt-aan.dhtmlquote:De Oostenrijker Matthias Brandle wil op 30 oktober op de wielerbaan in het Zwitserse Aigle een poging ondernemen om het werelduurrecord te verbeteren. Dat maakte zijn wielerploeg IAM Cycling vandaag bekend.
De 24-jarige Brandle is drievoudig Oostenrijks kampioen tijdrijden en won dit seizoen onder meer twee ritten in de Ronde van Groot-Brittannië.
Hij valt het werelduurrecord aan dat Jens Voigt op 18 september op de tabellen zette. De Duitser reed toen in de Vélodrome Suisse in Grenchen (Zwitserland) het negen jaar oude record van de Tsjech Ondrej Sosenka (49,700) aan flarden tot 51,115 km.
Ook de Brit Bradley Wiggins (Sky) heeft zijn zinnen gezet op het werelduurrecord. In juni 2015 wil 'Wiggo', de regerende wereldkampioen tijdrijden, een recordpoging ondernemen.
En de kaart van de nieuwe route.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:45 schreef Tommeke het volgende:
Klinkt goed idd. Ze zouden deze koers alleen een andere naam moeten geven, Hel van het Mergelland ofzo...
Hij is dan uiteindelijk toch 'gepakt'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:58 schreef Momo... het volgende:
Westra gaat sinds hij bij Astana, wel veel sneller rijden ook in de auto
Hier rijden ze bij je lokale amateurclub mee.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de weken rond de tour krijgen we natuurlijk een olijke jumbo reclame van onze jongens in een supermarkt in zuidlaren, laurens ten dam zoekend in het bierschap, gesink aan het fietsen op de lopende band, lachen gieren brullen jongens.
Leuk voor Jumbo al die wielrenners met de armen over elkaar.quote:
Herbert Dijkstra hoopt van wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of dit ook in de Tour mag
Gewoon roze maken dan. Is al eens eerder goed gegaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of dit ook in de Tour mag
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon roze maken dan. Is al eens eerder goed gegaan.
Hoe had jij het dan gedaan pik?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Ericr het volgende:
Ontworpen door Vincent Bijlo? Kleurstelling is kut maar die opdruk op de shirts is helemaal afgrijselijk. Wel herkenbaar maar echt totaal fantasieloos. Gewoon ook echt gewoon de merknamen er op geflikkerd alsof de drie merken geen enkele concessie hebben willen doen aan hoe groot ze afgebeeld staan op de kleding.
twitter:Sander_Slager twitterde op donderdag 23-10-2014 om 15:49:40In de Tour zal LottoNL-Jumbo met een ander shirt rijden, vanwege overwegend geel design. reageer retweet
Saxo Tinkoff heeft nou ook niet het mooiste shirt maar dat is qua design wel een stuk beter. Iets soortgelijks is er echt wel van te maken.quote:
ik mis nog een vleugje Bianchi in de trui, had er uitstekend bijgepastquote:
Wil wel weten hoe de fietsen er uit gaan zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis nog een vleugje Bianchi in de trui, had er uitstekend bijgepast
Hopelijk in de Tour Bianchi-groen ipv geel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mis nog een vleugje Bianchi in de trui, had er uitstekend bijgepast
Laat de ballen maar... vallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Meh, jammer van die ballen op het shirt
Nieuwe tijdritfiets wordt 1 dag voor de ploegentijdrit geleverd, succes verzekerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wil wel weten hoe de fietsen er uit gaan zien.
ZEKER!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:19 schreef 4-elements het volgende:
Wees nou eens blij dat twee bedrijven het lef hebben om in het wielrennen te stappen, waardoor de ploeg kan blijven voortbestaan.
Of gewoon in het oranjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk in de Tour Bianchi-groen ipv geel.
Ploeg richt zich puur op Nederland dus je zou zeggen dat dat commercieel het interessantste is.quote:
quote:Gesink: ‘Kasseienkoers geen slecht idee’
Van onze speciale verslaggever
Robert Gesink overweegt in het voorjaar deel te nemen aan een kasseien klassieker. Dit met het oog op de vierde etappe in de Tour de France, waarin het peloton over zeven kasseistroken gestuurd wordt.
,,Het is misschien niet zo’n slecht idee om in het voorjaar zo’n koers te rijden om het gevoel te krijgen”, aldus de 28-jarige Varssevelder, die met een knipoog wees naar Parijs-Roubaix.
,,Als Bradley Wiggins het kan, moet ik dat toch ook kunnen? Nee, dat lijkt me iets te heftig, maar een semi-klassieker als Dwars door Vlaanderen kan me wellicht wel helpen”, aldus de renner van de nieuwe LottoNL-Jumbo-ploeg, die in ieder geval zijn zinnen heeft gezet op de heuvelklassiekers en daarna de Tour de France.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |