Ja maar dat komt omdat Huntelaar dan speelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ach zometeen is het weer een topteam omdat het 3 goals maakt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Zou wel lachen zijn als Oranje zich niet weet te kwalificeren in deze groep
nee met affelay en robben (ex psvers) gaat het goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zonder Stroot en Memphis is het wel veel minder idd.
idd, hoezo lopen ze niet door 10 verdedigers heen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Groby het volgende:
Wat een mentaliteit weer. 0-1 achter en lekker op het middenveld over gaan tikken.
Omdat v Persie dan op de bank zit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef eenjongen... het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op Huntelaar?
Oranje heeft geluk dat er 24 landen naar het ek gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
Zou wel lachen zijn als Oranje zich niet weet te kwalificeren in deze groep
Ja, het ligt idd aan hunquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee met affelay en robben (ex psvers) gaat het goed!
doe die psv bril af joh gekke
uh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
psv feyenoord 10-0
het doet nog steeds pijn he?
Ja maar Siggygod gaat ze komende week afslachten. Hij is in vorm zei hij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Oranje heeft geluk dat er 24 landen naar het ek gaan.
Gewoon Nigel de Jong en evt. Badr Hari en Sem Schilt opstellen en ze komen er zo doorheen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, hoezo lopen ze niet door 10 verdedigers heen.
Z'n gouden pik in Truus d'r mik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Dingflofbips het volgende:
Zou van gaal nu met een stijve lul op de bank zitten?
Denk niet dat ze gaan scoren..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ach zometeen is het weer een topteam omdat het 3 goals maakt
Strootgod > appelvlaaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee met affelay en robben (ex psvers) gaat het goed!![]()
doe die psv bril af joh gekke
Als Holland achter staat, dan zijn ze weer aanwezig jahquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah de domme belg is er ook weer, helaas
Het is de schuld van de NOSquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:09 schreef Evertjan het volgende:
NOS helemaal blij dat Oranje weer mogen uitzenden
Ey je kijkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oranje heeft niet het geluk wat die stinkneuzen wel hebben![]()
![]()
Robben die moet wachten omdat v Persie weer eens buitenspel looptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
Robben die hem niet met rechts kan geven
Robben moet gewoon egoistisch doen, is hij op zijn best. Naar links kappen en schieten. Gare voorzetjes met rechtsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
Robben kan sowieso geen assists geven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef hafcfan het volgende:
Nederland mag echt blij zijn dat de UEFA per se 24 landen op het EK wil hebben anders zouden ze het niet halen.
Had ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de eerste wedstrijd is afgelopen dus ik kwam even buurten.
pelle had inderdaad voor nederland moeten kiezen, ondankbare kutitaliaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt
Dit is zo triest, blijkt wel dat het Nederlands elftal niks voorstelt zonder Clasie, Janmaat en Pellè.
Ze hadden Pelle moeten naturaliseren toen het nog kon. Nu maakt hij zijn debuut bij Italië. Pelle>Van Persie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt
Dit is zo triest, blijkt wel dat het Nederlands elftal niks voorstelt zonder Clasie, Janmaat en Pellè.
Gast Pelle is geneutraliseerd dus kan gewoon voor Nederland spelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pelle had inderdaad voor nederland moeten kiezen, ondankbare kutitaliaan![]()
![]()
Wat is er volgend jaar dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heerlijk al die rust volgend jaar!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:12 schreef Groby het volgende:
Als zelfs Robben faalt, shit just got real
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoezo? Tour gaat gewoon door in 2015.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Rust, zegt ie toch.quote:
Weer een zomer lang op fok zitten zoals hij altijd doet.quote:
even wat random ajax-fans quoten voor een vurige discussiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Zipportal het volgende:
KNVB dat nog steeds de ArenA verkiest boven De Kuip. Aidsveld in de Arena.
#Geen sfeer
#1 blok beton
#Waardeloos voetbal
#Je verwacht het niet.
#Dat mensen hier nog intrappen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baggerpoging.
Ryan Babel in de basis aub. Heupschotje er tegenaan, pats boem soooowww goool atleti
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
Speelt Kazachstan nou met Slarotiemov?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:11 schreef S0nic het volgende:
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar ja, vreemde vogels heb je overal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd om dat in dit topic te posten.
Thuiswedstrijden in de kuip gaan niet altijd even lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Zipportal het volgende:
#Geen sfeer
#1 blok beton
#Waardeloos voetbal
#Je verwacht het niet.
Laatste keer dat Oranje in De Kuip speelde was de sfeer ook ver te zoeken. Ligt gewoon aan het publiek dat op Oranje afkomt. Kan je niks mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef Zipportal het volgende:
#Geen sfeer
#1 blok beton
#Waardeloos voetbal
#Je verwacht het niet.
Sinds wanneer ben ik voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
even wat random ajax-fans quoten voor een vurige discussie![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
#4x op rijquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
even wat random ajax-fans quoten voor een vurige discussie![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ga coke snuivenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Laatste keer dat Oranje in De Kuip speelde was de sfeer ook ver te zoeken. Ligt gewoon aan het publiek dat op Oranje afkomt. Kan je niks mee.
Ik, vriendin van me komt uit Kazachstan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef MakkieR het volgende:
zijn er ook luitjes hier die stiekem een beetje voor Kazachstan zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikke ook, alleen al omdat wij Hollanders arrogant zijn en ik het de tegenstander wel gunquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ik, vriendin van me komt uit Kazachstan.
Matige voetballer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor.
De baard van Roy Keane is verdwenen.
[ afbeelding ]
dOEI.
Die zijn toch geen Nederlanders man debielquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze hadden paul pogba en arturo vidal moeten neutraliseren toen het nog kon
oh echt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Die zijn toch geen Nederlanders man debiel
Je bent hilarisch vanavond.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh echt?............................
logisch geldige conclusie ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij de loting was ik al niet blij met Kazachstan.. geen ploeg die vaak met grote cijfers verliest dus je kan er alleen maar tegen afgaan
illuminatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Alle Oranje-elftallen verliezen vandaag
eerder lachenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:24 schreef MakkieR het volgende:
ik zal hier echt geen traantje om laten
Netjes. Doen ze snel.quote:
v Gaal zou het met 5 doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom spelen we met 4 verdedigers tegen 0 spitsen?
Omdat we een demente opa als coach hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef RijstNatie het volgende:
Gini voor BMIquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef RijstNatie het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zeg Zeefuik erin!
[ afbeelding ]
jammer, het begint net leuk te wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Had geen zin in deze wedstrijd.. paar uurtjes van tevoren begin je je er toch op te verheugen maar ik ben er alweer klaar mee. We zien de uitslag wel op teletekst.
Wat de hel, is dit recent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zeg Zeefuik erin!
[ afbeelding ]
Volgens mij had je al dik kunnen winnen alleen maar met Kazachstan op voorsprong bij rust.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Je zou maar op Kazachstan ingezet hebben. 50x inzet en nu nog maar 8.5x
Ja, de commentator moet met een trommel bij de microfoon zitten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Die commentator is ook zaaddodend.. emotie is ver te zoeken.
Terug naar 2 spitsen en 5 verdigerts!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef Tchock het volgende:
Het is zo pijnlijk om te zien dat Hiddink zijn tactiek niet omgooit terwijl er steeds drie spelers van Oranje tegen 10 Kazachstanen staan te ballen voorin
Mokin. Van Shakthar Karagandi.quote:
Ik hoop altijd dat een commentator eens eerlijk is en gewoon zegt dat het kut is.. maar dat mag niet van de KNVB.. alles moet positief blijven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de commentator moet met een trommel bij de microfoon zitten.
VAK410-taferelen in een commentatorhokje.
Laat je land maar in de steek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Ik ga film kijken.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ken geen 1 kazachstaanse speler
dat zeg genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Ik ga film kijken.
Homo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik ken geen 1 kazachstaanse speler
dat zeg genoeg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef DaMart het volgende:
Die terugkeer van Hiddink bij oranje is echt een doorslaand succes!moet je eens recht in zijn gezicht zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#inflowbrengentwitter:troostjohn twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 21:29:19Bijna rust Oranje.Het zit niet mee,bal valt net niet goed.Zal in de rust de spelers op afstand in FLOW brengen.Activatie geestelijke kracht reageer retweet
altijd ook hetzelfdequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
Robben weet ook niets te doen met een paar tegentanders he
toen hadden we nog van Gaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:29 schreef MakkieR het volgende:
ik zit net te denken, hoe kijken alle mexicanen naar deze wedstrijd
Wat moet ik hier zien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
altijd ook hetzelfde:
^** /
^*/
^Oxxx
O = bal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet je eens recht in zijn gezicht zeggen
Cillesen is ook van de mannen.quote:
door hem staan we ook niet voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, want door Van Persie staat Oranje achter.
Probleem van Nederland is:quote:
Hij heeft twee grote kansen gemist...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, want door Van Persie staat Oranje achter.
Onzin. Nederland heeft méér dan genoeg kwaliteit om van zulke teams te winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van Nederland is:
- spelers die over hun top zijn en alles al eens hebben meegemaakt
- spelers die er niet al teveel van kunnen
Dan krijg je dus dit..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
phieuw, ik was even bang dat azerbeidszjan iets ging forcerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, lekker duidelijk joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het altijd indraaien en schieten van robben
Ik heb dit overwogen maar toen ik nadacht over Kazachstan toch maar niet gedaan. Baalde net wel eventjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Je zou maar op Kazachstan ingezet hebben. 50x inzet en nu nog maar 8.5x
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Gênant natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die gaat lekker in de PL.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die van Gaal heeft inmiddels buikpijn van het lachen![]()
Kazachstan heeft betere verdedigers dan Oranjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Nederland heeft méér dan genoeg kwaliteit om van zulke teams te winnen.
ach jongen, die 2 hebben een geschiedenis samen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wil je als Hiddink vriendjes politiek uitvoert door Afellay op te stelen.
Aids centrum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet de mentaliteit.. het heilige vuur ontbreekt bij dit kut Oranje, zelfde zie je bij dat droevige Jong Oranje.. zielloos gekut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Noem er eens ééntje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kazachstan heeft betere verdedigers dan Oranje
ook wel wat makkelijker met zijn tienenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kazachstan heeft betere verdedigers dan Oranje
Precies. Het is instelling en tactiek, niet "over de top zijn".quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet de mentaliteit.. het heilige vuur ontbreekt bij dit kut Oranje, zelfde zie je bij dat droevige Jong Oranje.. zielloos gekut.
Vreemd dat je een speler eruit pakt die het minst slecht is vandaag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat wil je als Hiddink vriendjes politiek uitvoert door Afellay op te stelen.
Het selecteren en opstellen van Afellay laat gelijk zien hoe ongeschikt Hiddink is als bondscoach.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ach jongen, die 2 hebben een geschiedenis samen.
jij zou toch ook je matties selecteren als je coach was of nie dan
Dit dus. Qua spel is het helemaal niet slecht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef BB-King het volgende:
Er wordt goed gespeeld.
Lullig dat je dan net bij die ene corner die je weggeeft zo'n goal tegen krijgt.
Vreemd dat je een speler eruit pakt die het minst slecht is vandaag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het selecteren en opstellen van Afellay laat gelijk zien hoe ongeschikt Hiddink is als bondscoach.
NL stond ook met zijn tienen te "schijn"verdedigen bij die tegengoal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook wel wat makkelijker met zijn tienen
Who cares. Weet niet eens waar die gasten van NL spelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij welke club speelt de beste kerel?
faalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Who cares. Weet niet eens waar die gasten van NL spelen
Als ze dit niet kunnen omdraaien en alsnog winnen, lijkt het me einde oefening voor opa Hiddink, tenzij de KNVB zich gewoonweg niet wil kwalificeren voor het EK.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef kalinhos het volgende:
Dit kan toch niet225 minuten bondscoach en nog geen seconde voor gestaan.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
als dit een verlies wordt en tegen ijsland ook, dan is het zo goed als zeker #ExitNederland
het land gaat dan in vuur en vlam![]()
nederland zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
Alsof Oranje ook maar iets op een EK te zoeken heeft. Remember 2012?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
als dit een verlies wordt en tegen ijsland ook, dan is het zo goed als zeker #ExitNederland
het land gaat dan in vuur en vlam
Lul dan niet over wie er beter is, prutser.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Who cares. Weet niet eens waar die gasten van NL spelen
Nou, misschien zou dat niet eens zo slecht zijn.. dan gaat er misschien iets veranderen in de jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Foppe.quote:
Ik zie het toch nu. BMI en de Vrij genoeg zien spelen bij Oranje en Feyenoord. Die gasten van Kazachstan, hoe ze ook heten en waar ze ook spelen, dekken echt kort op de man, scherp in de duels, etc. etc. Oke, ze staan met wat meer spelers, maar ze weten wel wat verdedigen is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lul dan niet over wie er beter is, prutser.
Altijd lastig. Spelen vanuit een hechte defensie en op de counter. Dit hebben jullie tegen Twente allemaal kunnen zien. Hun topclubs hebben extreem veel kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
phieuw, ik was even bang dat azerbeidszjan iets ging forceren
Dat zou toch eigenlijk wel briljant zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dat was eigenlijk toch al duidelijk voordat hij begon?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:39 schreef byah het volgende:
Ons gehandicapte bejaarde coach die teert op successen van jaren geleden is passé.
Hier kan Hiddink toch geen reet aan doen.. Vorige wedstrijd kon je hem aanrekenen door zijn getwijfel, dit is gewoon een individuele fout.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:39 schreef byah het volgende:
Ons gehandicapte bejaarde coach die teert op successen van jaren geleden is passé.
Dat is de arrogantie die weer eens spreekt 4-1 hahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
4-1
Je mag blij zijn als je überhaupt wint van dit vervelende elftal
ach dat zegt niks. Het gebeurt best vaak dat teams instorten na een hoge klassering 2 jaar eerder. Duitsland in 2004, Frankrijk in 2002, Spanje in 2014, etc.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Alsof Oranje ook maar iets op een EK te zoeken heeft. Remember 2012?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |