#inflowbrengentwitter:troostjohn twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 21:29:19Bijna rust Oranje.Het zit niet mee,bal valt net niet goed.Zal in de rust de spelers op afstand in FLOW brengen.Activatie geestelijke kracht reageer retweet
altijd ook hetzelfdequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef PicoMMP het volgende:
Robben weet ook niets te doen met een paar tegentanders he
toen hadden we nog van Gaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:29 schreef MakkieR het volgende:
ik zit net te denken, hoe kijken alle mexicanen naar deze wedstrijd
Wat moet ik hier zien?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
altijd ook hetzelfde:
^** /
^*/
^Oxxx
O = bal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
moet je eens recht in zijn gezicht zeggen
Cillesen is ook van de mannen.quote:
door hem staan we ook niet voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, want door Van Persie staat Oranje achter.
Probleem van Nederland is:quote:
Hij heeft twee grote kansen gemist...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, want door Van Persie staat Oranje achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin. Nederland heeft méér dan genoeg kwaliteit om van zulke teams te winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van Nederland is:
- spelers die over hun top zijn en alles al eens hebben meegemaakt
- spelers die er niet al teveel van kunnen
Dan krijg je dus dit..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
phieuw, ik was even bang dat azerbeidszjan iets ging forcerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, lekker duidelijk joh.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het altijd indraaien en schieten van robben
Ik heb dit overwogen maar toen ik nadacht over Kazachstan toch maar niet gedaan. Baalde net wel eventjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
Je zou maar op Kazachstan ingezet hebben. 50x inzet en nu nog maar 8.5x
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Gênant natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |