Haha ja, ik vroeg me af of je wilde hosten maar Firefox was je voor!quote:
Farid al weer te gastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt zo'n Wilibrord Frequin figuur
Morgen weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja, ik vroeg me af of je wilde hosten maar Firefox was je voor!
Tijd voor pizza met melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er van alles wordt geupdate achter de schermen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zitten er tegenwoordig geen witregels meer boven en onder de '[..]'?![]()
Echte natuur. Met paarden in hun niet-natuurlijke habitat, laat staan land...Schijtmaakbare natuur hier...kijk eens bij de Oosterburen....
![]()
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
Echte natuur. Met paarden in hun niet-natuurlijke habitat, laat staan land...Schijtmaakbare natuur hier...kijk eens bij de Oosterburen....
![]()
Gast, heb je weer teveel gezopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef waxmask het volgende:
Damn wat is Sylvana Simons dik geworden, en dat rood geverfde pruikje is ook niks...
hier verderknow'm sayin?
word? word.![]()
Ook een leuke woordspeling...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
Dan zou hij wel zelfkennis hebben.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ow ja gezopen....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.
hier verderIk zit hier bij Pauw HAHAHA
![]()
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja gezopen....Ik zit hier bij Pauw HAHAHA
know'm sayin?
word? word.![]()
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]Dan zou hij wel zelfkennis hebben.
![]()
![]()
De gasten vooral.... en de thema's.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.![]()
Leuk, hoe heet je hond?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook een trouwe metgezelknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb Sylvana Simons helemaal niet gezien, zit Wendy van Dijk in dat pak?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?![]()
Ik zou van geen enkele man aan tafel een auto kopen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mensen die SGP stemmen zijn nog enger.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:39 schreef Webschip het volgende:
Best eng. Mensen die besmet met ebola kunnen zijn.![]()
Zelfs als er een medicijn is, gebruiken die gekke SGP'ers het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die SGP stemmen zijn nog enger.![]()
Mooie bazen datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die SGP stemmen zijn nog enger.SGP
Bassie van der Vlies
Van der Staaij
![]()
![]()
CU dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die SGP stemmen zijn nog enger.![]()
Dit is echt het meest onboeiende onderwerp ooit"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik doe het vooral voor de lekker geile chickies...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie bazen datSGP
Bassie van der Vlies
Van der Staaij
![]()
![]()
![]()
Elbert Dijkgraaf is een topper.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie bazen datSGP
Bassie van der Vlies
Van der Staaij
![]()
SGP chicks zijn wel leuk hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor de lekker geile chickies...
[ afbeelding ]De eckte dan.
![]()
Dat zijn sport onderwerpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
Dit is echt het meest onboeiende onderwerp ooit![]()
Droom Kabinet....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SGP chicks zijn wel leuk hoorDe eckte dan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Martin Buitenhuis kan ook heel slecht zingen. Toch doet ie het."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Volgens mij hervormdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs Rutte is een christen he![]()
![]()
godverdomme was dat gejank bij dwdd laatst nou nog niet genoeg?!Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Man man man. Echt. Man man man."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waar?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zaten Balkie, Bos en Rutte aan de bijbel![]()
twitter:rachelfranse twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:22:49hoe ongelyk is nederland? vanavond in #pauw een debat tussen @MStellinga en @jesseklaver reageer retweet
@obktwitter:rachelfranse twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 16:27:07en @obk is ook gast in #pauw. over de gevolgen van 'the slip of the tongue' van frans #timmermans #mh17 reageer retweet
![]()
![]()
In de oven ermee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Specularium het volgende:
Blijkbaar gaat er ook iemand zitten soppen op Malala.![]()
Wat een lulkoek...iedereen in Nederland kan een studiefinanciering krijgen. Dat hangt echt niet af van hoe rijk je ouders zijn.![]()
Je hebt er nu wel meteen een forse schuld bij, en je moet maar hopen dat je later werk vindt om dat af te betalen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een lulkoek...iedereen in Nederland kan een studiefinanciering krijgen. Dat hangt echt niet af van hoe rijk je ouders zijn.
Ik denk dat het hier overigens meer gaat over laagopgeleiden. Niet iedereen kan studeren. En laagopgeleid werk gaat in de toekomst meer en meer geautomatiseerd worden.know'm sayin?
word? word.![]()
Schakel net pas in, weet niet precies wat er is gezegd, maar studiefinanciering is voor 4 jaar, wil je daarna doorstuderen dan moet je het zelf betalen, dan zijn rijke ouders wel handig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een lulkoek...iedereen in Nederland kan een studiefinanciering krijgen. Dat hangt echt niet af van hoe rijk je ouders zijn.★★★![]()
Met 4 jaar studiefinanciering heb je een HBO-diploma in the pocket. Daarna verdien je genoeg geld om een eventueel opgebouwde studieschuld te kunnen afbetalen. Ik heb 15k studieschuld opgebouwd; met een (relatief) goede baan is dat makkelijk af te lossen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schakel net pas in, weet niet precies wat er is gezegd, maar studiefinanciering is voor 4 jaar, wil je daarna doorstuderen dan moet je het zelf betalen, dan zijn rijke ouders wel handig.![]()
Nog meer belasting, ach waarom ook niet.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Voelt zich te goed voor de mensen. Met z'n dikke reet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Waar is die sjembek eigenlijk? Met zijn kermishorloge.![]()
Als je een baan vindt ja.. Is in veel sectoren helemaal niet zo eenvoudig natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 4 jaar studiefinanciering heb je een HBO-diploma in the pocket. Daarna verdien je genoeg geld om een eventueel opgebouwde studieschuld te kunnen afbetalen. Ik heb 15k studieschuld opgebouwd; met een (relatief) goede baan is dat makkelijk af te lossen.But while the earth sinks to its grave
Belasting op spaarcentjes echt dikke onzin ja."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gewoon voor de goede sector kiezenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je een baan vindt ja.. Is in veel sectoren helemaal niet zo eenvoudig natuurlijk.![]()
Techniek(ja FOK! autist
)
![]()
Jesse Klaver weet er minder vanaf, maar heeft wel het hoogste woord. Of wij het beter krijgen in de toekomst dan de ouderen van nu? Denk het niet, maar we weten het niet. Alsof je zo ver in de toekomst kan kijken. Ook onderbouwt hij niet wie die rijkste groep is, dan heeft hij het over miljonairs en topmannen.![]()
Zo gemakkelijk is dat natuurlijk niet als je 16/17/18 bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon voor de goede sector kiezen
Techniek(ja FOK! autist
)
Maar wat je zegt is leuk, maar biedt alsnog geen oplossing voor MBO'ers wiens werk door robots of computersystemen wordt overgenomen. Er verdwijnen in de toekomst gewoon heel erg veel banen. En er zullen ook wel weer nieuwe banen ontstaan, maar je kunt je afvragen op welk niveau dat is.know'm sayin?
word? word.![]()
Het afbetalen van (4 jaar) studieschuld zie ik niet als een probleem, maar een 'arm' iemand wordt wel beperkt in de mogelijkheden om door te studeren, twee jaar extra studeren voor je master is onbetaalbaar geworden. Verschil tussen rijk en arm wordt op deze manier alleen maar groter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 4 jaar studiefinanciering heb je een HBO-diploma in the pocket. Daarna verdien je genoeg geld om een eventueel opgebouwde studieschuld te kunnen afbetalen. Ik heb 15k studieschuld opgebouwd; met een (relatief) goede baan is dat makkelijk af te lossen.★★★![]()
Vooral de Excel-kloppers zullen worden getroffen idd. Als je een echt vak leert (lassen, automonteur etc) zijn er genoeg mogelijkheden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk is dat natuurlijk niet als je 16/17/18 bent.
Maar wat je zegt is leuk, maar biedt alsnog geen oplossing voor MBO'ers wiens werk door robots of computersystemen wordt overgenomen. Er verdwijnen in de toekomst gewoon heel erg veel banen. En er zullen ook wel weer nieuwe banen ontstaan, maar je kunt je afvragen op welk niveau dat is.![]()
Met alleen HBO hoef je ook niet op een houtje te bijten. Het is de vraag of de overheid voor zo'n dure Master opleiding moet opdraaien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het afbetalen van (4 jaar) studieschuld zie ik niet als een probleem, maar een 'arm' iemand wordt wel beperkt in de mogelijkheden om door te studeren, twee jaar extra studeren voor je master is onbetaalbaar geworden. Verschil tussen rijk en arm wordt op deze manier alleen maar groter.![]()
Die man met zijn eBay verzameling
But while the earth sinks to its grave
Zo zonde dat de Plantage er niet meer isquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Ik mis Hanneke Groenteman wel een beetje in deze setting.![]()
![]()
Ligt er een beetje aan met wie je gaat vind ik, maar het is best leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:46 schreef alors het volgende:
Ik vind schilderijen en musea best wel boeiend eigenlijk
Van Gogh Museum staat nog op mijn lijstje.★★★![]()
Die is gister met zelfmoordneigingen van het podium gestapt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat is dit voor gare zin?quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind het een links onderwerp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:46 schreef alors het volgende:
Ik vind schilderijen en musea best wel boeiend eigenlijk![]()
Zou jammer zijn als het uithangbord van de FEBO zou wegvallenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is gister met zelfmoordneigingen van het podium gestapt.![]()
![]()
Ja klopt, misschien moeten we eens samen gaan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met wie je gaat vind ik, maar het is best leuk inderdaad.
Van Gogh Museum staat nog op mijn lijstje.know'm sayin?
word? word.![]()
Ze vallen allemaal in het niet bij Pytquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef Webschip het volgende:
De weerman van vanavond is niet vierkant, maar praat wel raar.![]()
Die is ook niet vierkant en praat soms dialect. Dat is ook raar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze vallen allemaal in het niet bij Pyt![]()
Ik ben niet zo van de FOK! meets, dus ik weet nog niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt, misschien moeten we eens samen gaan?
Maar ik zal je wel even een berichtje sturen als ik van gedachte verander.
★★★![]()
Nee hij praat met een accent. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die is ook niet vierkant en praat soms dialect. Dat is ook raar.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de FOK! meets, dus ik weet nog niet.
Maar ik zal je wel even een berichtje sturen als ik van gedachte verander.![]()
![]()
Wil je ook mee Tem? Ik meet eigenlijk principieel niet, maarja je moet alles een keer proberen he.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Tuurlijk. Museum is altijd leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Wil je ook mee Tem? Ik meet eigenlijk principieel niet, maarja je moet alles een keer proberen he.![]()
Ons Pyt spreekt prima ABN. Vreemd dat iedereen met deze baas lacht.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij praat met een accent. Dat is wat anders.![]()
![]()
oant moarn....Is toch Fries voor 'tot morgen' ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hij praat met een accent. Dat is wat anders.
[ Bericht 3% gewijzigd door Webschip op 11-10-2014 00:05:50 ]![]()
'Alorsgodin' is of een dikke negerin, of een man. Dus nee, ik hoef haar niet te meeten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je Alorsgodin ontmoeten doe je het niet...
Maar ik wens jullie heel veel plezier.★★★![]()
Zo'n idee had ik al. Slobfan zeker?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het laatste partijhok waar ik ingestopt kan worden.![]()
![]()
In ZW-Friesland wonen er geen dikke negerinnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Tem het volgende:
Snap niet wat er mis is met een dikke negerin.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
inb4 dikke negerin gif. Ik ben haar alweer kwijt.
know'm sayin?
word? word.![]()
Slob is wel goed, zuiver en integer; de club richt zich wel erg op gezinnen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al. Slobfan zeker?![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:01 schreef Tem het volgende:
Snap niet wat er mis is met een dikke negerin.
★★★![]()
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Slob is wel goed, zuiver en integer; de club richt zich wel erg op gezinnen.![]()
![]()
De christelijke partijen zijn groot fan van dit soort stenen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gezin is de hoeksteen van de samenleving ja![]()
Niks mis met een natte maandagquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 00:12 schreef Webschip het volgende:
De weerman heeft het over een natte maandag.![]()
![]()
Vergelijkend onderzoek laat zien dat in Nederland het kunnen studeren wel degelijk af hangt van het vermogen van je ouders, meer dan in andere landen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 4 jaar studiefinanciering heb je een HBO-diploma in the pocket. Daarna verdien je genoeg geld om een eventueel opgebouwde studieschuld te kunnen afbetalen. Ik heb 15k studieschuld opgebouwd; met een (relatief) goede baan is dat makkelijk af te lossen.
Het is ook slechter in het bevorderen van sociale verheffing.
Zie ook
http://www.wrr.nl/fileadm(...)et_ec_ong_EN-web.pdfDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
![]()
Exact een jaar geleden begon de Zwarte Pietendiscussie met Quincy Gario, die vond dat Zwarte Piet niet meer van deze tijd was. Nu is het debat actueler dan ooit. Ondanks dat Albert Heijn anders beweert, zijn veel mensen van mening dat de supermarktketen Zwarte Piet boycot door een wit jongetje af te beelden in de rol van Zwarte Piet. Vandaag publiceerde Albert Heijn een gedicht waarin het liet weten dat zwarte piet nog volop in de schappen ligt en dus niet verbannen is uit de supermarkten. Vanavond blikken Quincy Gario en Sunny Bergman, tegenstanders van Zwarte Piet, terug op de discussie. Later deze week doet de Raad van State uitspraak over de toekomst van Zwarte Piet.
![]()
![]()
Vrijdag werd er op een middelbare school in Voorburg een vijftienjarige jongen uit Den Haag doodgestoken. Wat doet zo’n tragedie met een school? Ton Senf is oud-directeur van het Technisch College in Amsterdam waar in 2007 een zestienjarige jongen werd neergestoken na een ruzie om een pen. Ahmed Khottoul gaf Wiskunde aan de twee betrokken leerlingen. Hoe ga je verder als school? Volgens Senf blijven de gevolgen nog lang voelbaar.![]()
Hoezo blikken alleen Quinsy Gario en Sunny Bergman terug op deze discussie? Heeft Pauw geen voorstander van Zwarte Piet uitgenodigd? Je kan denken aan Henk Westbroek of de jongens van Pietitie. Ik hoop niet dat het weer een discussie wordt waarin vooral één kant belicht wordt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Exact een jaar geleden begon de Zwarte Pietendiscussie met Quincy Gario, die vond dat Zwarte Piet niet meer van deze tijd was. Nu is het debat actueler dan ooit. Ondanks dat Albert Heijn anders beweert, zijn veel mensen van mening dat de supermarktketen Zwarte Piet boycot door een wit jongetje af te beelden in de rol van Zwarte Piet. Vandaag publiceerde Albert Heijn een gedicht waarin het liet weten dat zwarte piet nog volop in de schappen ligt en dus niet verbannen is uit de supermarkten. Vanavond blikken Quincy Gario en Sunny Bergman, tegenstanders van Zwarte Piet, terug op de discussie. Later deze week doet de Raad van State uitspraak over de toekomst van Zwarte Piet.![]()
quote:Jeroen Pauw houdt beste tv-interview van 2014
Presentator Jeroen Pauw heeft de prijs voor het beste tv-interview, de Sonja Barend Award 2014, in de wacht gesleept. Hij kreeg de prijs voor het gesprek dat hij had met PVV-Kamerlid Fleur Agema in het programma 5 jaar later (NTR).
★★★![]()
Eens.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het een potentiële topshow waardige tafel.![]()
Waarom geven ze deze mongool zendtijd? Dit geldt ook voor Quincy trouwens.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De man die het in de kamer had over het uit het land knikkeren van Marokkaans tuig vond het minder, minder, minder-gedoe te ver gaan ja. Hypocriete gast.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom geven ze deze mongool zendtijd? Dit geldt ook voor Quincy trouwens.![]()
Zou kunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:57 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat deze aflevering de moeite waard is.![]()
Heel de dag alweer dat gemekker over de publieke omroep. Trek gewoon die stekker uit heel dat NPO man.![]()
Die PVV'er zit er tochquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo blikken alleen Quinsy Gario en Sunny Bergman terug op deze discussie? Heeft Pauw geen voorstander van Zwarte Piet uitgenodigd? Je kan denken aan Henk Westbroek of de jongens van Pietitie. Ik hoop niet dat het weer een discussie wordt waarin vooral één kant belicht wordt.Hoe meer pro wil je het hebben?
know'm sayin?
word? word.![]()
Pauw is in een goed humeur, die heeft net de oma van de VARA alle hoeken van de Megalomaan laten zien.![]()
Het is geen PVV'er meer. En als ze slim zijn, zetten ze die wel bij die twee anti-pieten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Die PVV'er zit er tochHoe meer pro wil je het hebben?
![]()
Er kijkt geen hond naar Pauw, gelukkig krijgt hij wel loftuitingen uit zijn eigen kringetje.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:04 schreef Latert het volgende:
Pauw is in een goed humeur, die heeft net de oma van de VARA alle hoeken van de Megalomaan laten zien.![]()
Partij voor Nederland? Is dat een afsplitsing van de PVV ofzo?But while the earth sinks to its grave
Ja, na de komende verkiezingen horen we daar dus nooit meer wat van en mag hij lekker nog een paar jaar teren op het wachtgeld waar hij ongetwijfeld heel populistisch tegen heeft geageerd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Partij voor Nederland? Is dat een afsplitsing van de PVV ofzo?know'm sayin?
word? word.![]()
Een combinatie van fok en Inholland.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:10 schreef Be-Smart het volgende:
Ik geloof direct dat van Klaveren zijn educatie op het internet gevolgd heeft.![]()
Aha okee, was te voorspellen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, na de komende verkiezingen horen we daar dus nooit meer wat van en mag hij lekker nog een paar jaar teren op het wachtgeld waar hij ongetwijfeld heel populistisch tegen heeft geageerd.But while the earth sinks to its grave
Ohhh... nee. Voetbal met reclames en beroerd commentaar......... Ik wil dat gewoon bij de publieken!![]()
Gewoon een punt maken zonder oeverloos geschreeuw van wanargumenten is op zich weinig mis mee. Neemt niet weg dat je de andere kant deze tijd ook moet gunnen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoezo blikken alleen Quinsy Gario en Sunny Bergman terug op deze discussie? Heeft Pauw geen voorstander van Zwarte Piet uitgenodigd? Je kan denken aan Henk Westbroek of de jongens van Pietitie. Ik hoop niet dat het weer een discussie wordt waarin vooral één kant belicht wordt.
Henk Westbroek heeft nog nooit een constructieve bijdrage gehad aan iets anders dan wat liedjes. Die jongens van de Pietitie hebben ook geen inhoudelijke argumenten aangebracht of anderszins actief deelgenomen aan de discussie. Dus die zijn ook niet interessant. Maar ze zijn heus wel te vinden.
Publieke Omroep moet er natuurlijk zijn. Internet is daar geen vervanging voor. Mensen zoeken al te veel gericht naar bevestiging van eigen ideeën. Een documentaire op de commerciëlen ben ik volgens mij nog nooit tegengekomen. Een stukje aan informatievoorziening en educatie hebben we gewoon nodig, net als wat culturele programma's. Anders houden we naast wat nieuwsprogramma's alleen maar wat talentenshows en onzin als Geer en Goor en koffietijd-achtige programma's over.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Sander verneukt het bruggetje."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waarom zou je gasten uitnodigen over een oude zaak? Het is weliswaar vergelijkbaar, maar toch een heel andere situatie.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Die jongens van Pietitie hebben ook een standpunt, meer dan 2 miljoen likes. Die kunnen ook terugblikken op hun jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gewoon een punt maken zonder oeverloos geschreeuw van wanargumenten is op zich weinig mis mee. Neemt niet weg dat je de andere kant deze tijd ook moet gunnen.
Henk Westbroek heeft nog nooit een constructieve bijdrage gehad aan iets anders dan wat liedjes. Die jongens van de Pietitie hebben ook geen inhoudelijke argumenten aangebracht of anderszins actief deelgenomen aan de discussie. Dus die zijn ook niet interessant. Maar ze zijn heus wel te vinden.
Alsof Quinsy inhoudelijk is, met dat zijn moeder is uitgescholden voor Zwarte Piet. Vorige keer ook met zijn vraag aan Westbroek: 'Bent u voor of tegen pesten?'.![]()
Deze man denkt iets te lang na over z'n antwoordenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Henk Westbroek op Twitter:
@Jan_Slagter 2 lege stoelen? Ik ging niet omdat ik er genoeg van heb als racistje weggezet te worden omdat ik geen anti Zwarte Pieter ben.anonieme razernist![]()
Zielig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Hen Westbroek op Twitter:
@Jan_Slagter 2 lege stoelen? Ik ging niet omdat ik er genoeg van heb als racistje weggezet te worden omdat ik geen anti Zwarte Pieter ben.![]()
Wat een kneusquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:23 schreef NoCigar het volgende:
Henk Westbroek op Twitter:
@Jan_Slagter 2 lege stoelen? Ik ging niet omdat ik er genoeg van heb als racistje weggezet te worden omdat ik geen anti Zwarte Pieter ben.
know'm sayin?
word? word.![]()
Die directeur kan echt niet normaal praten/vertellen, en dat is dan docent.But while the earth sinks to its grave
Het is altijd beter om twee gasten uit te nodigen die het met elkaar eens zijn. Ze gaan ook klagen over de nare reacties denk ik. Of, zoals de dichter Quinsy Gario het formuleerde: 'Ik wordt bedreigd.'quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die jongens van Pietitie hebben ook een standpunt, meer dan 2 miljoen likes. Die kunnen ook terugblikken op hun jaar.
Alsof Quinsy inhoudelijk is, met dat zijn moeder is uitgescholden voor Zwarte Piet. Vorige keer ook met zijn vraag aan Westbroek: 'Bent u voor of tegen pesten?'.
[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 13-10-2014 23:35:44 (c=s) ]anonieme razernist![]()
Die Marokkaan er naast is ook docent? Vind ik ook niet overtuigend overkomen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Die directeur kan echt niet normaal praten/vertellen, en dat is dan docent.![]()
Ik wordtquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is altijd beter om twee gasten uit te nodigen die het met elkaar eens zijn. Ze gaan ook klagen over de nare reacties den ik. Of, zoals de dichter Quincy Gario het formuleerde: 'Ik wordt bedreigd.'
know'm sayin?
word? word.![]()
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Marokkaan er naast is ook docent? Vind ik ook niet overtuigend overkomen.But while the earth sinks to its grave
Je overschat docenten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Marokkaan er naast is ook docent? Vind ik ook niet overtuigend overkomen.![]()
Precies... steeds meer van zijn leerlingen groeien een baard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.![]()
![]()
Ze hebben allebei geen mediatraining gehad en het is ern nogal gevoelig onderwerp waarbij je op moet passen om niet per ongeluk iets lomps te zeggen. Denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.anonieme razernist![]()
Een standpunt hebben ze wel, maar het is beperkt tot die steunbetuigingen. Puur kwantitatief. Een verhaal hebben ze nooit gehouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die jongens van Pietitie hebben ook een standpunt, meer dan 2 miljoen likes. Die kunnen ook terugblikken op hun jaar.Dat was een vraag die in een bredere context gesteld werd. Al was ik het daar ook niet mee eens omdat het niet moet gaat over dat mensen door zwarte piet gepest worden. Het is echter wel een gegeven dat het gebruikt wordt om domme grappen te maken. Maar een dergelijke aanleiding is niet genoeg. Maar goed hij krijgt dadelijk weer een kans. Maar Henk Westbroek was wat doelloos aan het schreeuwen, kwam met een niet kloppend verhaal over het woord allochtoon waar weerstand tegen was, een kwestie die hier helemaal niets mee te maken heeft. Zat mensen die met een beetje reden erover kunnen praten. Die moeten leidend zijn voor de discussie. Westbroek is meer van het domme geroep. Al is hij kennelijk wel uitgenodigd. De manier waarop hij op twitter reageert is overigens ook net zo zwak. Het typische 'ik ben voor zwarte piet, en nu zeggen ze dat ik een racist ben'-gehuil...quote:Alsof Quinsy inhoudelijk is, met dat zijn moeder is uitgescholden voor Zwarte Piet. Vorige keer ook met zijn vraag aan Westbroek: 'Bent u voor of tegen pesten?'.
Ik geloof er overigens niet veel van dat Van Klaveren (mede) om deze reden vertrokken is. Ik denk eerder dat hij zijn kans schoon zag om te vertrekken met een reden.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Westbroek was hartstikke goed in die discussie met die racist."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Westbroek was hartstikke goed in die discussie met die racist.![]()
![]()
Westbroek zei dat mensen ook uitgescholden worden voor allochtoon. Quinsy meende dat het woord allochtoon beledigend is. Westbroek legde het uit. Quinsy was juist diegene die kwam met dat niet kloppende verhaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een standpunt hebben ze wel, maar het is beperkt tot die steunbetuigingen. Puur kwantitatief. Een verhaal hebben ze nooit gehouden.
[..]
Dat was een vraag die in een bredere context gesteld werd. Al was ik het daar ook niet mee eens omdat het niet moet gaat over dat mensen door zwarte piet gepest worden. Het is echter wel een gegeven dat het gebruikt wordt om domme grappen te maken. Maar een dergelijke aanleiding is niet genoeg. Maar goed hij krijgt dadelijk weer een kans. Maar Henk Westbroek was wat doelloos aan het schreeuwen, kwam met een niet kloppend verhaal over het woord allochtoon waar weerstand tegen was, een kwestie die hier helemaal niets mee te maken heeft. Zat mensen die met een beetje reden erover kunnen praten. Die moeten leidend zijn voor de discussie. Westbroek is meer van het domme geroep. Al is hij kennelijk wel uitgenodigd. De manier waarop hij op twitter reageert is overigens ook net zo zwak. Het typische 'ik ben voor zwarte piet, en nu zeggen ze dat ik een racist ben'-gehuil...![]()
Er was geen enkel inhoudelijk argument dat steek hield. Hij kwam met irrelevante punten die hij ook nog eens verkeerd aan het uitleggen was. Jij vond hem sterk omdat hij ergens tegenin schreeuwde waar jij ook tegen bent. That's it. Maar goed, dat je spreekt van een racist zegt in deze ook genoeg over jou. Is ook het typische dat het de ene kant wel allerlei onzin gezegd mag worden, maar de andere kant op niet. Ondanks dat je wel de nodige opmerkingen van die aard uit van die zijde ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Westbroek was hartstikke goed in die discussie met die racist.
Bij KvdB hebben ze later iemand gehad, die meer to the point was. Al ging het ook bij hem niet verder dan de behoud van een traditie die hij herkenbaar wilde houden. Iets wat overigens het enige legitieme argument is voor zwarte piet. Westbroek raakte dit punt niet eens aan.Je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel het brein achter het vergaren van die aanhang. Maar het zegt wel het nodige over de oprechtheid van de PVV.quote:WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Westbroek was hartstikke goed in die discussie met die racist.Wat hij allemaal aan 'argumenten' uitsloeg, dat ging nergens over.
Ik ben het in principe eens met Quinsy, maar ook hij is echt geen goede woordvoerder voor zijn zaak.know'm sayin?
word? word.![]()
Leg die argumenten van Quinsy dan eens uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtWat hij allemaal aan 'argumenten' uitsloeg, dat ging nergens over.
Ik ben het in principe eens met Quinsy, maar hij is echt geen goede woordvoerder voor zijn zaak.![]()
Dit lijkt me volledig wederkerig,quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er was geen enkel inhoudelijk argument dat steek hield. Hij kwam met irrelevante punten die hij ook nog eens verkeerd aan het uitleggen was. Jij vond hem sterk omdat hij ergens tegenin schreeuwde waar jij ook tegen bent. That's it.anonieme razernist![]()
Heb ik al eens gedaan, nu geen zin meer in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leg die argumenten van Quinsy dan eens uit.know'm sayin?
word? word.![]()
Nope. Wat hij riep over allochtonen wat irrelevant en de definitie die hij van dat woord gaf klopte niet eens. Hij wist dus totaal niet waar hij het over had. Quincy maakte gewoon een punt over waarom hij tegen zwarte piet was. Hij vertelde niet eens waarom iedereen tegen zwarte piet moest zijn.quote:
Maar goed, zo meteen mag je weer aanhoren wat hij te vertellen heeft.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Klopt, en toch was hij beter dan Quinsy. Schreeuwen tegen zo'n mafkees is het beste wat je kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtWat hij allemaal aan 'argumenten' uitsloeg, dat ging nergens over.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Van mij mag die hele ZP nu afgeschaft worden, maar zo'n Gario heeft zichzelf al lang gediskwalificeerd. Hij is zelf inderdaad ook een racist. Met zijn HM117-tweet.anonieme razernist![]()
Waarom krijgt deze mafklapper een podium?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er werd mij verteld dat Quincy vandaag aanwezig is tijdens Pauw dus hier ben ik om hem af te kraken.graag op anoniem![]()
Dit is niet hoe je een discussie voert. Tenminste niet als je redelijkheid in acht wil nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, en toch was hij beter dan Quinsy. Schreeuwen tegen zo'n mafkees is het beste wat je kan doen.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef alors het volgende:
Dat Zwarte Piet verdwijnt is overigens gewoon een kwestie van tijd hoor
[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Redelijkheid tegen racisme werkt niet. Dat moet je uitroeien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is niet hoe je een discussie voert. Tenminste niet als je redelijkheid in acht wil nemen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kijk het maar terug, Westbroek gaf juist een betere uitleg van het woord allochtoon. Quinsy deed alsof het woord allochtoon beledigend is. Dat is het in de kern juist niet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nope. Wat hij riep over allochtonen wat irrelevant en de definitie die hij van dat woord gaf klopte niet eens. Hij wist dus totaal niet waar hij het over had. Quincy maakte gewoon een punt over waarom hij tegen zwarte piet was. Hij vertelde niet eens waarom iedereen tegen zwarte piet moest zijn.
Maar goed, zo meteen mag je weer aanhoren wat hij te vertellen heeft.![]()
Gefeliciteerd ermee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef alors het volgende:
Dat Zwarte Piet verdwijnt is overigens gewoon een kwestie van tijd hoor
[ afbeelding ]"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leg eens uit waarom anti-Piet zijn racisme is?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Redelijkheid tegen racisme werkt niet. Dat moet je uitroeien.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Ik denk dat jij het maar eens moet terugkijken dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk het maar terug, Westbroek gaf juist een betere uitleg van het woord allochtoon. Quinsy deed alsof het woord allochtoon beledigend is. Dat is het in de kern juist niet.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA![]()
Quinsy is racistisch.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom anti-Piet zijn racisme is?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |