Haha ja, ik vroeg me af of je wilde hosten maar Firefox was je voor!quote:
Farid al weer te gastquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is echt zo'n Wilibrord Frequin figuur
Morgen weerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha ja, ik vroeg me af of je wilde hosten maar Firefox was je voor!
Tijd voor pizza met melkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat er van alles wordt geupdate achter de schermen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zitten er tegenwoordig geen witregels meer boven en onder de '[..]'?![]()
Echte natuur. Met paarden in hun niet-natuurlijke habitat, laat staan land...Schijtmaakbare natuur hier...kijk eens bij de Oosterburen....
![]()
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
Echte natuur. Met paarden in hun niet-natuurlijke habitat, laat staan land...Schijtmaakbare natuur hier...kijk eens bij de Oosterburen....
![]()
Gast, heb je weer teveel gezopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef waxmask het volgende:
Damn wat is Sylvana Simons dik geworden, en dat rood geverfde pruikje is ook niks...
hier verderknow'm sayin?
word? word.![]()
Ook een leuke woordspeling...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
Dan zou hij wel zelfkennis hebben.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ow ja gezopen....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.
hier verderIk zit hier bij Pauw HAHAHA
![]()
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja gezopen....Ik zit hier bij Pauw HAHAHA
know'm sayin?
word? word.![]()
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]Dan zou hij wel zelfkennis hebben.
![]()
![]()
De gasten vooral.... en de thema's.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.![]()
Leuk, hoe heet je hond?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook een trouwe metgezelknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik heb Sylvana Simons helemaal niet gezien, zit Wendy van Dijk in dat pak?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?![]()
Ik zou van geen enkele man aan tafel een auto kopen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |