Gast, heb je weer teveel gezopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:28 schreef waxmask het volgende:
Echte natuur. Met paarden in hun niet-natuurlijke habitat, laat staan land...Schijtmaakbare natuur hier...kijk eens bij de Oosterburen....
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef waxmask het volgende:
Damn wat is Sylvana Simons dik geworden, en dat rood geverfde pruikje is ook niks...
Ook een leuke woordspeling...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik wel, want ik dacht dat zijn naam 'Wansmaak' was![]()
Ow ja gezopen....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
TV / [RTL4] RTL Late Night #15 Die zien we nooit meer, terug.
hier verder
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja gezopen....Ik zit hier bij Pauw HAHAHA
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]Dan zou hij wel zelfkennis hebben.
De gasten vooral.... en de thema's.....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ach ja, ze lijken ook allemaal zo op elkaar he, die presentatoren.
Leuk, hoe heet je hond?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook een trouwe metgezel
Ik heb Sylvana Simons helemaal niet gezien, zit Wendy van Dijk in dat pak?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan ik nu nog wel die Sylvana grap daar maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |