Ik wordtquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:27 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is altijd beter om twee gasten uit te nodigen die het met elkaar eens zijn. Ze gaan ook klagen over de nare reacties den ik. Of, zoals de dichter Quincy Gario het formuleerde: 'Ik wordt bedreigd.'
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Marokkaan er naast is ook docent? Vind ik ook niet overtuigend overkomen.
Je overschat docenten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Marokkaan er naast is ook docent? Vind ik ook niet overtuigend overkomen.
Precies... steeds meer van zijn leerlingen groeien een baard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.
Ze hebben allebei geen mediatraining gehad en het is ern nogal gevoelig onderwerp waarbij je op moet passen om niet per ongeluk iets lomps te zeggen. Denk ik.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maarja wie weet is hij super met die leerlingen.
Een standpunt hebben ze wel, maar het is beperkt tot die steunbetuigingen. Puur kwantitatief. Een verhaal hebben ze nooit gehouden.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die jongens van Pietitie hebben ook een standpunt, meer dan 2 miljoen likes. Die kunnen ook terugblikken op hun jaar.
Dat was een vraag die in een bredere context gesteld werd. Al was ik het daar ook niet mee eens omdat het niet moet gaat over dat mensen door zwarte piet gepest worden. Het is echter wel een gegeven dat het gebruikt wordt om domme grappen te maken. Maar een dergelijke aanleiding is niet genoeg. Maar goed hij krijgt dadelijk weer een kans. Maar Henk Westbroek was wat doelloos aan het schreeuwen, kwam met een niet kloppend verhaal over het woord allochtoon waar weerstand tegen was, een kwestie die hier helemaal niets mee te maken heeft. Zat mensen die met een beetje reden erover kunnen praten. Die moeten leidend zijn voor de discussie. Westbroek is meer van het domme geroep. Al is hij kennelijk wel uitgenodigd. De manier waarop hij op twitter reageert is overigens ook net zo zwak. Het typische 'ik ben voor zwarte piet, en nu zeggen ze dat ik een racist ben'-gehuil...quote:Alsof Quinsy inhoudelijk is, met dat zijn moeder is uitgescholden voor Zwarte Piet. Vorige keer ook met zijn vraag aan Westbroek: 'Bent u voor of tegen pesten?'.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Westbroek was hartstikke goed in die discussie met die racist.
Westbroek zei dat mensen ook uitgescholden worden voor allochtoon. Quinsy meende dat het woord allochtoon beledigend is. Westbroek legde het uit. Quinsy was juist diegene die kwam met dat niet kloppende verhaal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Een standpunt hebben ze wel, maar het is beperkt tot die steunbetuigingen. Puur kwantitatief. Een verhaal hebben ze nooit gehouden.
[..]
Dat was een vraag die in een bredere context gesteld werd. Al was ik het daar ook niet mee eens omdat het niet moet gaat over dat mensen door zwarte piet gepest worden. Het is echter wel een gegeven dat het gebruikt wordt om domme grappen te maken. Maar een dergelijke aanleiding is niet genoeg. Maar goed hij krijgt dadelijk weer een kans. Maar Henk Westbroek was wat doelloos aan het schreeuwen, kwam met een niet kloppend verhaal over het woord allochtoon waar weerstand tegen was, een kwestie die hier helemaal niets mee te maken heeft. Zat mensen die met een beetje reden erover kunnen praten. Die moeten leidend zijn voor de discussie. Westbroek is meer van het domme geroep. Al is hij kennelijk wel uitgenodigd. De manier waarop hij op twitter reageert is overigens ook net zo zwak. Het typische 'ik ben voor zwarte piet, en nu zeggen ze dat ik een racist ben'-gehuil...
Er was geen enkel inhoudelijk argument dat steek hield. Hij kwam met irrelevante punten die hij ook nog eens verkeerd aan het uitleggen was. Jij vond hem sterk omdat hij ergens tegenin schreeuwde waar jij ook tegen bent. That's it. Maar goed, dat je spreekt van een racist zegt in deze ook genoeg over jou. Is ook het typische dat het de ene kant wel allerlei onzin gezegd mag worden, maar de andere kant op niet. Ondanks dat je wel de nodige opmerkingen van die aard uit van die zijde ziet.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar hij is wel het brein achter het vergaren van die aanhang. Maar het zegt wel het nodige over de oprechtheid van de PVV.quote:
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Leg die argumenten van Quinsy dan eens uit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtWat hij allemaal aan 'argumenten' uitsloeg, dat ging nergens over.
Ik ben het in principe eens met Quinsy, maar hij is echt geen goede woordvoerder voor zijn zaak.
Dit lijkt me volledig wederkerig,quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Er was geen enkel inhoudelijk argument dat steek hield. Hij kwam met irrelevante punten die hij ook nog eens verkeerd aan het uitleggen was. Jij vond hem sterk omdat hij ergens tegenin schreeuwde waar jij ook tegen bent. That's it.
Heb ik al eens gedaan, nu geen zin meer in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leg die argumenten van Quinsy dan eens uit.
Nope. Wat hij riep over allochtonen wat irrelevant en de definitie die hij van dat woord gaf klopte niet eens. Hij wist dus totaal niet waar hij het over had. Quincy maakte gewoon een punt over waarom hij tegen zwarte piet was. Hij vertelde niet eens waarom iedereen tegen zwarte piet moest zijn.quote:
Klopt, en toch was hij beter dan Quinsy. Schreeuwen tegen zo'n mafkees is het beste wat je kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, je vond hem goed omdat hij jouw standpunt verkondigtWat hij allemaal aan 'argumenten' uitsloeg, dat ging nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |