abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:42:02 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145371196

quote:
Grootwinkelbedrijven als HEMA, Bijenkorf, Albert Heijn (AH) en Bart Smit worstelen met de uitmonstering van Zwarte Piet en de winkelinrichting in de sinterklaasperiode.

De voorbereidingen voor de belangrijke verkoopperiode zijn begonnen en zijn voor vele winkelketens reden aanpassingen te doen. Wat die wijzigingen zijn, houden zij echter voor zich. AH en Bart Smit zeggen geen onderdeel te willen worden van het maatschappelijke debat over Zwarte Piet.

HEMA zegt de discussie rond Zwarte Piet op de voet te volgen. 'Vooruitlopend op welke uitkomst dan ook, hebben we besloten om voor dit jaar nog vast te houden aan Sint en Piet', aldus het concern. 'Wel zijn enkele aanpassingen gedaan aan verpakkingen'.

Claim actiecomité
Het bedrijf gaat niet in op een claim van het Actiecomité Malle Piet dat 'volgend jaar het hele assortiment Zwarte Piet-vrij zal zijn'. Initiatiefnemer Marc Nelissen stelt dat de verkoopdirecteur van HEMA dat in een e-mail aan hem zou hebben beloofd.

Volgens Nelissen, opsteller van het Malle Piet Manifest, zou HEMA positief staan tegenover zijn initiatief om de Pieten voortaan in allerhande kleuren te schminken. 'Ik ben lelieblank, maar terugblikkend besef ik dat sommige mensen zich gekwetst kunnen voelen door Zwarte Piet', verduidelijkt Nelissen zijn streven naar verandering.

Cadeaupapier
De middenstand is volgens fabrikanten van geschenkpapier nog niet zo ver om Zwarte Piet in de ban te doen. De bestellingen voor cadeaupapier met Sint én Zwarte Piet komen gewoon binnen, bevestigt directeur Dave Adriaans van Decoma Verpakkingen in Lieshout. 'We merken geen verandering in bestellingen van onze klanten.'

Bijenkorf zegt dat de klimpieten als vanouds de lichthal van de vestiging in Amsterdam zullen sieren. Het uiterlijk van Zwarte Piet wordt volgens de Bijenkorf aangepast in lijn met aanbevelingen van Nederlands Centrum voor Volkscultuur en Immaterieel Erfgoed. Hoe de pieten er uit moeten zien, blijft echter onduidelijk. Dat centrum pleit na onderzoek voor kleinschalige experimenten en aanpassingen, onder meer in Amsterdam.
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)an-Zwarte-Piet.dhtml

Nieuwste ontwikkelingen

Fisher-Price bant Zwarte Piet
Rechter Amsterdam: Zwarte Piet is een kwetsend figuur

Alle Sinterklaasliedjes herschreven

Zwarte Piet maakt het basisscholen moeilijk

Winkelbedrijven worstelen met Zwarte Piet

Hier verder!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145371319
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 17:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Feiten benoemen, doen weinigen hier.
Wilders gelukkig wel.
pi_145371341
Zijn er dan nog mensen die Wilders serieus nemen? Heus?
Ja doei.
pi_145371383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
D'uh. Als je het vooraf zou vragen dan zouden mensen gaan liegen (toneel spelen).
Gelul. Anders zouden mensen zich voor de camera niet als tegenstander tegen Zwarte Piet uitspreken.
pi_145371401
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Helaas wel.
pi_145371411
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom vroeg ik ook waar je woonde. Ik zoek ook nog een andere plek :P
pi_145371414
quote:
9s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Helaas wel.
Ik snap dat niet.
Ja doei.
pi_145371471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook waar je woonde. Ik zoek ook nog een andere plek :P
Overal in Europa heb je Wildersjes, ook hier. Wij krijgen ook de UKIP en BNP-flyers in de bus...
Ben niet verhuisd omdat ik zo graag weg wilde, maar omdat er zich hier kansen voordeden die ik in NL niet kreeg, en verder bevalt het wonen hier ook wel omdat het land zelf veel gelegenheid voor onze grootste hobbies biedt. Maar ergens weggaan omdat het je niet bevalt en verwacht dat het 'elders' beter is... Ik weet niet of dat werkt, ik denk het zelf niet, zeker niet als je vrij dicht bij huis blijft ;)
Ja doei.
pi_145371490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Gelukkig maar.
pi_145371545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Overal in Europa heb je Wildersjes, ook hier. Wij krijgen ook de UKIP en BNP-flyers in de bus...
Ben niet verhuisd omdat ik zo graag weg wilde, maar omdat er zich hier kansen voordeden die ik in NL niet kreeg, en verder bevalt het wonen hier ook wel omdat het land zelf veel gelegenheid voor onze grootste hobbies biedt. Maar ergens weggaan omdat het je niet bevalt en verwacht dat het 'elders' beter is... Ik weet niet of dat werkt, ik denk het zelf niet, zeker niet als je vrij dicht bij huis blijft ;)
Hmm ja daar heb je denk ik gelijk in.

Dan zoeken we verder buiten Europa :P
pi_145371569
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wilders gelukkig wel.
Yep.

Fijn dat je dat ook inziet, eindelijk, maar nooit te laat.
pi_145371607
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Yep.
Fijn dat je dat ook inziet, eindelijk, maar nooit te laat.
Wilders is wat dat betreft een uitstekende politicus. Problemen creëren die er niet zijn om vervolgens voor een oplossing te pleiten.
pi_145371641
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders is wat dat betreft een uitstekende politicus. Problemen creëren die er niet zijn om vervolgens voor een oplossing te pleiten.
Vooruitziende blik heeft die wel.
pi_145371716
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nu je eindelijk om bent, is het misschien verstandig om je even in te lezen, anders blijf je nog steeds dom overkomen, is jammer.
pi_145371741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nu je eindelijk om bent, is het misschien verstandig om je even in te lezen, anders blijf je nog steeds dom overkomen, is jammer.
Hoort dat niet bij het imago dan ?
pi_145371769
quote:
5s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoort dat niet bij het imago dan ?
We hebben het over Wilders, niet over jou.
pi_145371775
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
We hebben het over Wilders, niet over jou.
:D
pi_145371885
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nu ik PVV-aanhanger ben is dat natuurlijk juist de bedoeling.
pi_145371978
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nu ik PVV-aanhanger ben is dat natuurlijk juist de bedoeling.
Gehehe dat zei ik :P
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 19:21:08 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145372535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, hij sloot af met te vragen of dat deze redenatie ook voor ZP geldt, het antwoord was nee.
nee hij sloot af met 'jullie kwakoe, wij zwarte piet' aan 1 iemand

antwoord was idd nee en daarna werd het direct afgekapt, ik vraag me af waarom want normaal gesproken blijven ze doordrammen

ik vraag me af waarom want er moet hier echt wel wat sappigers te halen zijn (dat dametje met die gele hoed heeft er wel een leuke mening over gok ik) ...

daarnaast vraagt hij ze niet naar hun argumenten, maar voert hij ze zijn argumenten

shit is gewoon weer superslecht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_145372657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij sloot af met 'jullie kwakoe, wij zwarte piet' aan 1 iemand
antwoord was idd nee en daarna werd het direct afgekapt, ik vraag me af waarom want normaal gesproken blijven ze doordrammen
Niet te diep over nadenken, we weten niet hoeveel mensen er zijn geïnterviewd, hoeveel mensen hetzelfde antwoord gaven, wat voor uitzendtechnische motieven een rol speelden (tijdslimiet voor dat item?) etc.
Ik vind het vooral grappig dat de dubbele standaard die veel mensen - en dus de irrationaliteit van veel mensen - werd getoond.

quote:
daarnaast vraagt hij ze niet naar hun argumenten, maar voert hij ze zijn argumenten
waar ze volmondig mee instemden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145372686
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
En dan blijkt het negatieve resultaat ook nog eens voor een deel te wijten aan de recente uitbreiding van het aantal filialen.
Al met al een nogal onzinnig stuk.
Je begrijpt het dus echt niet. Dit stukje ging allereerst niet over Zwarte Piet maar over de slechte resultaten van de Hema. En die zijn maar voor een heel klein deel te wijten aan de rebranding. Het gaat daar al jaren beroerd. En - na de nieuwe Hema gezien te hebben - ik ga er vanuit mijn retailervaring even een educated guess tegenaan gooien - wordt het de komende vijf jaar eerder slechter dan beter.

Een onzinnig stuk is het sowieso niet, ik moest toch aardig gniffelen toen jij - iemand van wie je zou verwachten dat 'ie het begrijpend lezen toch wel onder de knie zou hebben - het stukkie meermaals gebruikte om een punt te maken ;) Nog mooier is dat Quid nota bene de excuuslinkspoot bij GS is :D
pi_145372735
quote:
[..]
Nope, emigreren omdat je op de plaats waarvan je emigreert ongelukkig bent leidt zelden tot een verbetering. Je doet er dus verstandig aan om enkele voor een positieve reden te emigreren.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 19:28:10 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145372806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet te diep over nadenken, we weten niet hoeveel mensen er zijn geïnterviewd, hoeveel mensen hetzelfde antwoord gaven, wat voor uitzendtechnische motieven een rol speelden (tijdslimiet voor dat item?) etc.
Ik vind het vooral grappig dat de dubbele standaard die veel mensen - en dus de irrationaliteit van veel mensen - werd getoond.
van 1 iemand ... nauwelijks

en kom nou zeg ze hadden best een vraag minder kunnen stellen aan een van die figuren om de rest van het antwoord er in te kunnen plakken

het is gewoon slecht, ik kan er niets mee

ik snap het wel gezien de tv die geenstijl maakt maar het toont echt gewoon helemaal niets aan behalve dat een stel negers graag 6 weken lang feest wil vieren

quote:
[..]
waar ze volmondig mee instemden.
ja logisch, als ze het niet leuk vonden waren ze er niet
pi_145372894
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
Het was niet de intentie van PowNews om wat te bewijzen (wat toch al niet kan buiten de exacte wetenschap (pleonasme)), het was de intentie om iets wat de medewerkers constateerden te illustreren. De meeste mensen zijn weinig rationeel en hanteren verschillende normen voor verschillende mensen en situaties. Dat laten ze eens een keer zien, deze keer m.b.t. de Suri's die zeuren over ZP.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 19:31:22 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145372935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was niet de intentie van PowNews om wat te bewijzen, het was de intentie om iets wat de medewerkers constateerden te illustreren. De meeste mensen zijn weinig rationeel en hanteren verschillende normen voor verschillende mensen en situaties. Dat laten ze eens een keer zien, deze keer m.b.t. de Suri's die zeuren over ZP.
dat doen ze dan extreem slecht want ik zie hier geen suri's zeuren over ZP
pi_145372957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
ja logisch, als ze het niet leuk vonden waren ze er niet
Daar had ik het niet over. Zij stemden in met de argumenten dat de minderheid niet moet zeuren en dat een traditie ongemoeid moet worden gelaten. Totdat het over ZP ging. :)
#NoDAPL
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 19:32:21 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145372975
wel suri's die zeuren over kwakoe, das ook onzin natuurlijk maar verder heeft het nergens wat mee te maken
pi_145372988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doen ze dan extreem slecht want ik zie hier geen suri's zeuren over ZP
Aan het einde even. Voor de rest was dat niet nodig, de wakkere kijker had het al lang door waar het over ging. Soms wordt iets impliciet bekend verondersteld.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 9 oktober 2014 @ 19:33:06 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_145373002
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Zij stemden in met de argumenten dat de minderheid niet moet zeuren en dat een traditie ongemoeid moet worden gelaten. Totdat het over ZP ging. :)
nee dat werd niet gevraagd

had hij moeten doen, dan had je echt leuke tv
pi_145373068
quote:
[..]
Ik snap dat niet.
En daar zit hem het probleem/de oorzaak
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_145373133
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En daar zit hem het probleem/de oorzaak
OK man.
Ja doei.
pi_145373198
quote:
[..]
En UKIP = BNP?
Dat is hetzelfde als zeggen dat dat alle Marokkanen....of alle moslims....
Je bent zelf een Wildersje
pi_145373208
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
OK man.
Hoor je dat! JIJ bent onderdeel van HET probleem.
pi_145373222
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En UKIP = BNP?
Vreemde troll ben jij .
pi_145373231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En UKIP = BNP?
Begrijpend lezen is zeg maar niet jouw ding.
Ja doei.
pi_145373275
Dat gekloot over zwarte Piet moet nu afgelopen zijn, nu wil mijn vriendin niet meer naar Albert Heijn omdat die zwarte Piet deels in de ban doen. Zelfs mijn voorstel om AH deels in de ban te doen kan niet op haar genade rekenen, een deel in de ban doen kan volgens haar niet. Ik moet toegeven dat ze daar best een punt heeft. Ik wil zwarte Piet gewoon terug want anders moet ik naar een andere winkel of alleen boodschappen doen.
pi_145373293
Straks blijven er geen winkels meer over voor de Zwarte Pieten brigade. _O-
pi_145373297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
Dat gekloot over zwarte Piet moet nu afgelopen zijn, nu wil mijn vriendin niet meer naar Albert Heijn omdat die zwarte Piet deels in de ban doen. Zelfs mijn voorstel om AH deels in de ban te doen kan niet op haar genade rekenen, een deel in de ban doen kan volgens haar niet. Ik moet toegeven dat ze daar best een punt heeft. Ik wil zwarte Piet gewoon terug want anders moet ik naar een andere winkel of alleen boodschappen doen.
Ik zou je vriendin dumpen.
Ja doei.
pi_145373310
quote:
Je fictieve vriendin wil fictieve n(/schoorsteenv)egers. :o
Je suis Charlie Sheen
pi_145373393
quote:
_O-
pi_145373402
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is zeg maar niet jouw ding.
Nou maak het even duidelijker dan wat jij met je post bedoelde

Of bedoel je te zeggen dat als het niet in jouw politieke mening past het fout is?
Beetje Stalinistisch Maoistisch om maar weer eens een linkse vergelijking erbij te halen.
BNP UKIP en Wilders op een hoop gooien is een beetje vreemd

Het feit dat je je probeert Wilders (aanhangers) te demoniseren gaat voorbij aan het feit waarom hij aanhangers heeft.
pi_145373434
Ach meid toch!
Ja doei.
pi_145373453
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou maak het even duidelijker dan wat jij met je post bedoelde
Of bedoel je te zeggen dat als het niet in jouw politieke mening past het fout is?
Beetje Stalinistisch Maoistisch om maar weer eens een linkse vergelijking erbij te halen.
BNP UKIP en Wilders op een hoop gooien is een beetje vreemd
Het feit dat je je probeert Wilders (aanhangers) te demoniseren gaat voorbij aan het feit waarom hij aanhangers heeft.
Is die UI van jou die sticker van Wilders ?
pi_145373478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou je vriendin dumpen.
Is geen oplossing want dan moet ik ook alleen boodschappen doen.
pi_145373498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk een stuk minder gezeik aan je kop.
pi_145373509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar is tegenwoordig zo'n hippe service voor: CUL / HelloFresh ervaringen #2
Ja doei.
pi_145373635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is die UI van jou die sticker van Wilders ?
Nou met IS voor de deur moet je toch sneller Arabisch gaan leren
Run effe door http://translate.google.is
pi_145373680
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou met IS voor de deur moet je toch sneller Arabisch gaan leren
Ja is dat die geloofsbelijdenis dan?
pi_145373698
Kut het Kalifaat heeft al beslag gelegd op de IS domein naam???
http://translate.google.is
pi_145373701
quote:

[..]

Ik snap dat niet.
Idem dito, maar vul voor Wilders enig andere politicus in.
pi_145373749
Nee het is niet mijn geloofsbeleidenis. wel mijn overtuiging . Maar ieder fantasie vriendje kan op de stippeltjes gezet worden.
Artikel 51 heeft helaas geen eigen vlag
pi_145373795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:50 schreef desiredbard het volgende:
Nee het is niet mijn geloofsbeleidenis. wel mijn overtuiging . Maar ieder fantasie vriendje kan op de stippeltjes gezet worden.
Artikel 51 heeft helaas geen eigen vlag
Er staat toch er is geen andere god dan allah ofzo ?

Wat is artikel 51 ?
pi_145374138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er staat toch er is geen andere god dan allah ofzo ?
Wat is artikel 51 ?
Ggggrgrrristenen met een hoofdletter G.
Snijden je keel niet door maar knuppelen je dood met een statenbijbel als ze ongezien de kans hebben.
Al die vermissinging.... Grefo's ...en ze zinken de lijken af in Giethoorn
pi_145374189
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ggggrgrrristenen met een hoofdletter G.
Snijden je keel niet door maar knuppelen je dood met een statenbijbel als ze ongezien de kans hebben.
Al die vermissinging.... Grefo's ...en ze zinken de lijken af in Giethoorn
En dit is jouw overtuiging ?
pi_145374360
Ik vind het ook stom wat er omtrent zwarte piet allemaal gebeurd. Maar die kneusjes die nu massaal roepen, ban hema, ban albert heijn zijn echt in en in triest!
Zonder wrijving geen glans
pi_145374613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het ook stom wat er omtrent zwarte piet allemaal gebeurd. Maar die kneusjes die nu massaal roepen, ban hema, ban albert heijn zijn echt in en in triest!
Commersie.
Hema en Albert Heijn dachten meer klandizie te krijgen door de Quinsytjes naar de pijpen te dansen.
Nou koopt Ko of Bo(kito) werkeloos natuurlijk niet echt A merken bij de appie, dus veel gewin zullen ze er niet van hebben om naar een paar schreeuwers te luisteren

De mensen die wel graag een Zwarte Piet zien, schreeuwen niet die stemmen met hun voeten/portmonaie , en Laten de op de kleintjes lettende Grootgrutter en tegenwoordige Europese Eenheden Maatschappij ineens heel gevoelig zij voor het "tegenargument"

Toegeven dat dat ze fout zaten doen ze niet ... dus ze houden het in aanschouw. Maar Zwarte Piet blijft Zwarte Piet. en daar hebben wij geen kunstsubsidie voor nodig.

Pressie kan van twee kanten komen
pi_145375300
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel komen omdat er geen HEMA's zijn in het dorp en ze Albert Heijn te duur vinden.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_145376839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 19:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus echt niet. Dit stukje ging allereerst niet over Zwarte Piet maar over de slechte resultaten van de Hema. En die zijn maar voor een heel klein deel te wijten aan de rebranding. Het gaat daar al jaren beroerd. En - na de nieuwe Hema gezien te hebben - ik ga er vanuit mijn retailervaring even een educated guess tegenaan gooien - wordt het de komende vijf jaar eerder slechter dan beter.

Een onzinnig stuk is het sowieso niet, ik moest toch aardig gniffelen toen jij - iemand van wie je zou verwachten dat 'ie het begrijpend lezen toch wel onder de knie zou hebben - het stukkie meermaals gebruikte om een punt te maken ;) Nog mooier is dat Quid nota bene de excuuslinkspoot bij GS is :D
Gniffel vooral een eind raak. GS legt nota bene letterlijk de link tussen de tegenvallende bedrijfsresultaten van de Hema en de ZP-boycot.

Maar goed, misschien snap ik de GS-humor gewoon niet zo goed. Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145376897
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gniffel vooral een eind raak. GS legt nota bene letterlijk de link tussen de tegenvallende bedrijfsresultaten van de Hema en de ZP-boycot.

Maar goed, misschien snap ik de GS-humor gewoon niet zo goed. Dat is uiteraard ook een mogelijkheid.
Jij bent dan ook niet de doelgroep Koos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')