dat doen ze dan extreem slecht want ik zie hier geen suri's zeuren over ZPquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het was niet de intentie van PowNews om wat te bewijzen, het was de intentie om iets wat de medewerkers constateerden te illustreren. De meeste mensen zijn weinig rationeel en hanteren verschillende normen voor verschillende mensen en situaties. Dat laten ze eens een keer zien, deze keer m.b.t. de Suri's die zeuren over ZP.
Daar had ik het niet over. Zij stemden in met de argumenten dat de minderheid niet moet zeuren en dat een traditie ongemoeid moet worden gelaten. Totdat het over ZP ging.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:28 schreef sp3c het volgende:
ja logisch, als ze het niet leuk vonden waren ze er niet
Aan het einde even. Voor de rest was dat niet nodig, de wakkere kijker had het al lang door waar het over ging. Soms wordt iets impliciet bekend verondersteld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doen ze dan extreem slecht want ik zie hier geen suri's zeuren over ZP
nee dat werd niet gevraagdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over. Zij stemden in met de argumenten dat de minderheid niet moet zeuren en dat een traditie ongemoeid moet worden gelaten. Totdat het over ZP ging.
En daar zit hem het probleem/de oorzaakquote:
OK man.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En daar zit hem het probleem/de oorzaak
En UKIP = BNP?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Overal in Europa heb je Wildersjes, ook hier. Wij krijgen ook de UKIP en BNP-flyers in de bus...
Ben niet verhuisd omdat ik zo graag weg wilde, maar omdat er zich hier kansen voordeden die ik in NL niet kreeg, en verder bevalt het wonen hier ook wel omdat het land zelf veel gelegenheid voor onze grootste hobbies biedt. Maar ergens weggaan omdat het je niet bevalt en verwacht dat het 'elders' beter is... Ik weet niet of dat werkt, ik denk het zelf niet, zeker niet als je vrij dicht bij huis blijft
Vreemde troll ben jij .quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En UKIP = BNP?
Dat is hetzelfde als zeggen dat dat alle Marokkanen....of alle moslims....
Je bent zelf een Wildersje
Begrijpend lezen is zeg maar niet jouw ding.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En UKIP = BNP?
Dat is hetzelfde als zeggen dat dat alle Marokkanen....of alle moslims....
Je bent zelf een Wildersje
Ik zou je vriendin dumpen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
Dat gekloot over zwarte Piet moet nu afgelopen zijn, nu wil mijn vriendin niet meer naar Albert Heijn omdat die zwarte Piet deels in de ban doen. Zelfs mijn voorstel om AH deels in de ban te doen kan niet op haar genade rekenen, een deel in de ban doen kan volgens haar niet. Ik moet toegeven dat ze daar best een punt heeft. Ik wil zwarte Piet gewoon terug want anders moet ik naar een andere winkel of alleen boodschappen doen.
Je fictieve vriendin wil fictieve n(/schoorsteenv)egers.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
Dat gekloot over zwarte Piet moet nu afgelopen zijn, nu wil mijn vriendin niet meer naar Albert Heijn omdat die zwarte Piet deels in de ban doen. Zelfs mijn voorstel om AH deels in de ban te doen kan niet op haar genade rekenen, een deel in de ban doen kan volgens haar niet. Ik moet toegeven dat ze daar best een punt heeft. Ik wil zwarte Piet gewoon terug want anders moet ik naar een andere winkel of alleen boodschappen doen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
Nou maak het even duidelijker dan wat jij met je post bedoeldequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is zeg maar niet jouw ding.
Is die UI van jou die sticker van Wilders ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou maak het even duidelijker dan wat jij met je post bedoelde
Of bedoel je te zeggen dat als het niet in jouw politieke mening past het fout is?
Beetje Stalinistisch Maoistisch om maar weer eens een linkse vergelijking erbij te halen.
BNP UKIP en Wilders op een hoop gooien is een beetje vreemd
Het feit dat je je probeert Wilders (aanhangers) te demoniseren gaat voorbij aan het feit waarom hij aanhangers heeft.
Heb je wel gelijk een stuk minder gezeik aan je kop.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Is geen oplossing want dan moet ik ook alleen boodschappen doen.
Daar is tegenwoordig zo'n hippe service voor: CUL / HelloFresh ervaringen #2quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Is geen oplossing want dan moet ik ook alleen boodschappen doen.
Nou met IS voor de deur moet je toch sneller Arabisch gaan lerenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is die UI van jou die sticker van Wilders ?
Ja is dat die geloofsbelijdenis dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nou met IS voor de deur moet je toch sneller Arabisch gaan leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |