Maar jullie wonen helemaal niet in hetzelfde deel van Groningen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon heeft altijd haast terwijl ik er rustig aan doe. En ik wil niet met hem gezien worden, dus dit gaat sowieso niet werken.
Nu kunnen we boer zoekt man beginnenquote:
We hadden vanmorgen college bij Zernike.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jullie wonen helemaal niet in hetzelfde deel van Groningen.
Misschien fietste hij wel door jouw buurt omdat hij je mist
Hm, en jullie hadden toch ook al een afspraak gemaakt, totdat hij op het laatste moment terug krabbelde?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hadden vanmorgen college bij Zernike.En we moesten terug naar Harmonie.
Inderdaad. Hij wilde vanavond serieus met me praten, maar later zag hij in dat hij dat zei voor aandacht en wist die niks te mededelen. Ernstig he? Zo mijn tijd verspillen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hm, en jullie hadden toch ook al een afspraak gemaakt, totdat hij op het laatste moment terug krabbelde?
Je bent zelf een twinkquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arie kan over jou tien afleveringen maken.
Moest lachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snickers>>>>>twixquote:
Op de laatste plaats. Kokosquote:
Nog meer camera timequote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vergeef ik je nog altijd niet "Ik wil ECHT niet in beeld blablabla" om vervolgens mijn roem af te pakkenquote:
Volgens mij kan die roem je gestolen worden, maar had jij op zijn schouder willen leunen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vergeef ik je nog altijd niet "Ik wil ECHT niet in beeld blablabla" om vervolgens mijn roem af te pakken
nee helemaal niet eigenlijkquote:
Heb je daar ook een foto van?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mee eens.
Moest er een keer van overgeven.
Nee toch niet. Ik ben gewoon echt zo ijdel en zag deze kans hardhandig door de neus geboord zien worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij kan die roem je gestolen worden, maar had jij op zijn schouder willen leunen.
Sof valt wel op zwarte pietquote:
Nee, want ik was toen een kleine jongen.quote:
Ik ben eigenlijk ook erg ijdel, daarom had ik mijn mooiste baret uit de kast getrokken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch niet. Ik ben gewoon echt zo ijdel en zag deze kans hardhandig door de neus geboord zien worden.
Uhhhhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Raszuiverheid
Zeg nee tegen halfbloedjes.
Prima.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was het bij de winkel?
Gaat het over white cis scum?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
http://streamonline.me/so(...)-cissy/#.VDaK5vl_u2Y
@Kaneelstokje
Yep.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat het over white cis scum?
Dan zal ik die vanavond lekker kijken.
Die site zit wel vol met crap.quote:
Link van die andere site? Ik wilde ook zo gaan kijken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die site zit wel vol met crap.
Ik kijk het wel elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |