Ja. Ik ben zeer benieuwd naar de foto.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto met alleen mezelf er op, is dat beter?
Niets mis meequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd wel. Al heb ik het drankgemiddelde wel flink omhoog gehaald van alle aanwezige
Geef ik Jimbo gewoon de schuld van.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ik ben zeer benieuwd naar de foto.
Je had zeker geen melk gedronkenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gespot.
vanmorgen wel Paxcon gespot. Tijdens het fietsen haalde hij me in
Paxcon heeft altijd haast terwijl ik er rustig aan doe. En ik wil niet met hem gezien worden, dus dit gaat sowieso niet werken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Anders hadden jullie samen kunnen fietsen
Waarom jullie liefde geheim houden voor de wereldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon heeft altijd haast terwijl ik er rustig aan doe. En ik wil niet met hem gezien worden, dus dit gaat sowieso niet werken.
Daar is niets geheims aan maar pax heeft dibsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik verdenk Etsu ervan een geheime crush op mortaxx te hebben
wat heeft diequote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is niets geheims aan maar pax heeft dibs
Jij bent ook een boerquote:
Guiltyquote:
Maar dibs is dat je ergens beslag op legtquote:
ik zal eens beslag op jou leggenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dibs is dat je ergens beslag op legt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |