quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even naar de winkel maar durf niet naar buiten omdat ik een enorme bobbel op mijn keel heb. Struggles.
wotquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even naar de winkel maar durf niet naar buiten omdat ik een enorme bobbel op mijn keel heb. Struggles.
Niet gespot.quote:
En hij zei niets?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gespot.
vanmorgen wel Paxcon gespot. Tijdens het fietsen haalde hij me in
Geen idee man. Rood en opgezwollen en ik had het beetpakken als een onderhuidse pukkel.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man. Rood en opgezwollen en ik had het beetpakken als een onderhuidse pukkel.
Ik kreeg vannacht om 02:17 een whatsappje van Johannes met een selfie van Paxcon en hem samenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.Hij is een hele nette, vriendelijke jongeman.
Nee. Geen pics van mij. :$quote:
Waren ze naakt?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht om 02:17 een whatsappje van Johannes met een selfie van Paxcon en hem samen
Gelukkig heb ik het niet gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kreeg vannacht om 02:17 een whatsappje van Johannes met een selfie van Paxcon en hem samen
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Geen pics van mij. :$
[..]
Waren ze naakt?
Niet echt. Als ik Paxcon op een foto zie, ontploffen m'n ogen. In het echt krijg ik hoofdpijn, dus daar laten we het maar bij.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik Paxcon op een foto zie, ontploffen m'n ogen. In het echt krijg ik hoofdpijn, dus daar laten we het maar bij.
whodemgayboys69inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb even een leuke OT en sig nodig
gewoon ot "ik ben homo"quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb even een leuke OT en sig nodig
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter te laat dan nooit.
Je bent zelf een autist. Zo!
Altijd wel. Al heb ik het drankgemiddelde wel flink omhoog gehaald van alle aanwezigequote:
Hoe was het bij de winkel?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee man. Rood en opgezwollen en ik had het beetpakken als een onderhuidse pukkel.
Ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Geen pics van mij. :$
[..]
Waren ze naakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |