ik wilde kaartjes maar vriendin zou kopen maar had wekker verkeerd gezetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iemand in mijn klas vertelde dat ze daar heen gaat.
Had er nog nooit van gehoord.
Ben je mooi klaar mee. Leuke UI trouwens.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde kaartjes maar vriendin zou kopen maar had wekker verkeerd gezet
ja stom he. Dankjewelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Leuke UI trouwens.
Wtf...quote:
Ik lees je gedachten vriendquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wtf...
Daar ging gisteren ook een vraag in de pubquiz over. Uit welke stad die oorspronkelijk komt.
Wij hadden Dublin, maar dat was fout.
J Albaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik, erg knap van jou
Waar denk ik nu aan?
Wow, die gaat diepquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Interessante visie hebben ze daar bij youtube.
[ afbeelding ]
Stay with me van You me at Six is leukerquote:
Als jij naar buiten gaat doe ik het ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even naar de winkel maar durf niet naar buiten omdat ik een enorme bobbel op mijn keel heb. Struggles.
alleen de acoustic versionquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stay with me van You me at Six is leuker
Die kwam erna op spotify
Deal.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij naar buiten gaat doe ik het ook.
Baal nog steeds van die Pathé pasquote:
ja doe, Arnhem is chillquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baal nog steeds van die Pathé pasfucking Utrecht en dan zo'n rot bioscoop
Ik ga denk ik ook maar in Arnhem wonen
en?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even kijken of ik Johannes spot in de kantine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |