Ik denk de heer Harrods. Of wacht Qatar. Het is toch van die voormalige FUlham eigenaar?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of: wie was de vorige eigenaar van Harrods, voordat Qatar Holdings het overnam.
Als er één ding is dat ik geleerd heb van FOK! is het wel dat je niet moet twijfelen aan de kennis van JanCees.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had iets met 'Schutterij' verwacht
Die heb ik dus een keer echt gehad bij een pubquiz. Niemand had het goed van de 30 teams en ik denk dat het antwoord ook niet op het antwoordblaadje had gepast.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren
Al Fayed toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk de heer Harrods. Of wacht Qatar. Het is toch van die voormalige FUlham eigenaar?
Er was gisteren ook wel een geniale vraag, iets over een spin die op het water leeft ofzo. Alle teams moeilijk doen enzo, wij gewoon invullen: waterspin.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik dus een keer echt gehad bij een pubquiz. Niemand had het goed van de 30 teams en ik denk dat het antwoord ook niet op het antwoordblaadje had gepast.
Ja, je moet er wel zijn voornaam bij doen, anders zou het zijn zoon kunnen zijn (die overleed samen met Diana).quote:
Volgens mij wel. Die debiel met zijn Michael Jackson standbeeld voor het stadion. Al moet je hem wel meegeven dat Fulham na zijn vertrek volledig is ingestortquote:
Die weet ik dan weer niet,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel zijn voornaam bij doen, anders zou het zijn zoon kunnen zijn (die overleed samen met Diana).
Parijs?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer niet,
In welke stad Diana overleed zou ook een goeie vraag zijn. Misschien te makkelijk
Yesquote:
Er zaten ook wel een paar veel te makkelijke vragen bij. Hoe heten de clubs van José Mourinho en Arsène Wenger die vorige week in een opstootje geraakten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In welke stad Diana overleed zou ook een goeie vraag zijn. Misschien te makkelijk
Net gedaan, 82 gescoord. Jeetje.quote:
Keurig hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Score!
[..]
De Pax en ik deden gisteren mee. Gelukkig had de Slob nog een vierde expert meegenomen die vrij goed daar in was. Ik herkende alleen Face in the crowd van Lionel Richie en Trijntje Oosterhuis (baggernummer maar oké) en uiteraard één van mijn lievelingsnummers Bright Eyes van Garfunkel
RIP Jennifergodin
Dat had ik met de prijs voor beste Nederlandse Thriller. De Gouden Strop.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was gisteren ook wel een geniale vraag, iets over een spin die op het water leeft ofzo. Alle teams moeilijk doen enzo, wij gewoon invullen: waterspin.
Goed uiteraard.
Mohammed.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe sprak ze het uit danquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zaten ook wel een paar veel te makkelijke vragen bij. Hoe heten de clubs van José Mourinho en Arsène Wenger die vorige week in een opstootje geraakten?
Arsène heeft het meisje dat de vragen oplas steevast verkeerd uitgesproken.
Of: uit welke taal komt arrivederci.
jaquote:
Beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |