Tijd om je op een ander onderwerp te verbeteren dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze haar laptopje even aan wil zetten, vind ik het prima.
Ik heb al meer dan 1500 punten op die website.
Veel onderwerpen weet ik echt helemaal niks van. Zoals deze:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijd om je op een ander onderwerp te verbeteren dus
Rick Smitsquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel onderwerpen weet ik echt helemaal niks van. Zoals deze:
Top-Scoring White NBA Players
Ik weet 0,0 van basketbal. Erg Amerika georiënteerd, die site.
Jij kan ook wel mee gaan doen aan pubquizzen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de 196 landen van de wereld nu zelfs uit mijn hoofd. Zonder computer.
Wat voor soort vragen worden daar gesteld?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan ook wel mee gaan doen aan pubquizzen.
Er was gisteren een vraag: wat is de hoofdstad van Laos, dus als je dan weet wat alle landen ter wereld zijn moeten hoofdsteden ook wel lukken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen worden daar gesteld?
Heb ik best een aantal keer gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan ook wel mee gaan doen aan pubquizzen.
Hoofdsteden lukken me nog niet. Daar scoor ik minder dan 100 op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was gisteren een vraag: wat is de hoofdstad van Laos, dus als je dan weet wat alle landen ter wereld zijn moeten hoofdsteden ook wel lukken.
Vientianequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was gisteren een vraag: wat is de hoofdstad van Laos, dus als je dan weet wat alle landen ter wereld zijn moeten hoofdsteden ook wel lukken.
Ik zie een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoofdsteden lukken me nog niet. Daar scoor ik minder dan 100 op.
Score!quote:
De Pax en ik deden gisteren mee. Gelukkig had de Slob nog een vierde expert meegenomen die vrij goed daar in was. Ik herkende alleen Face in the crowd van Lionel Richie en Trijntje Oosterhuis (baggernummer maar oké) en uiteraard één van mijn lievelingsnummers Bright Eyes van Garfunkelquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik best een aantal keer gedaan.
Maar mijn groepje verliest altijd op de muziekronde, die dubbele punten waard is.
Dit komt mede doordat andere groepen valt hebben gespeeld met zo'n app die muziek herkent.
[..]
Hoofdsteden lukken me nog niet. Daar scoor ik minder dan 100 op.
Wat is de hoofdstad van Columbia?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen worden daar gesteld?
Fapje gedaan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg vannacht omstreeks 02.15 een zeer leuke foto.
Ah. Leuk om keertje mee te doen dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Columbia?
Wat is de volledige officiële naam van de nachtwacht?
In welk jaar was de slag bij Waterloo?
Enz enz. Triviakennis dus.
Er waren ook wel recente vragen, bijv. over die stad bij de Turks Syrische grens die onder vuur is genomen door IS of hoe heet de derde Hobbit film.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de hoofdstad van Columbia?
In welk jaar was de slag bij Waterloo?
Enz enz. Triviakennis dus.
De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcherenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:57 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren
Ik had iets met 'Schutterij' verwachtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
De compagnie van kapitein Frans Banning Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |