SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
Nog niks van gemerkt in ieder geval.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ze met dat eerste niet al een tijdje bezig?
Dat komt omdat je er niks vanaf weetquote:
Bedoelde meer dat de meeste pvv-stemmers hier op fok altijd zo reageren omdat ze bang zijn dat mensen in discussie gaan met zequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De PVV is redelijk anti-drugs. Lijkt me sterk dus.
Toen ook niet gestemd, daarvoor ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
De laatste tweedekamerverkiezingen waren ook twee jaar geleden
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De PVV is redelijk anti-drugs. Lijkt me sterk dus.
Ik kijk niet het journaal (tenzij er een ramp is gebeurd ofzo) maar ik bekijk 3 landelijke nieuwssite's elke dag en 2 regionalequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:30 schreef Fok-it het volgende:
Kijk je wel het nieuws Ama? Misschien beetje suffe vraag maar daar is dagelijks de Nederlandse politiek in terug te vinden dus
Vanuit #TeamJohannes zijn wij in elk geval zeer tevreden met die samenwerking, ik hoop dat dat wederzijds is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Maar #teamess doet het toch prima zo met het nauwe samenwerkingsverband met #TeamJohannes?
Vervolgens staat Emmen daarbij maar het is nog steeds officieel een dorpquote:Hoe dichtbevolkt we zijn blijkt uit het feit dat we maar liefst 25 steden hebben met meer dan 100.000 inwoners.
quote:
Ik kan de 196 landen van de wereld nu zelfs uit mijn hoofd. Zonder computer.quote:
Emmen heeft alleen meer dan 100k inwoners als je de inwoners van de 20 omliggende dorpjes meerekentquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vervolgens staat Emmen daarbij maar het is nog steeds officieel een dorp![]()
Godver!
Ik wil het bij Fera volgende keer echt met eigen ogen zienquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de 196 landen van de wereld nu zelfs uit mijn hoofd. Zonder computer.
Emmen zelf heeft er maar 60,000 las ik net nog jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emmen heeft alleen meer dan 100k inwoners als je de inwoners van de 20 omliggende dorpjes meerekent
Hoorn heeft er zelfs meerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Emmen zelf heeft er maar 60,000 las ik net nog ja
Als ze haar laptopje even aan wil zetten, vind ik het prima.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het bij Fera volgende keer echt met eigen ogen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |