Origineel idee van iemand die de 30 gepasseerd is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
smeer stront tussen een boterham. dan leert hij dat wel af
iets hoeft niet altijd origineel te zijn, als het maar effectief isquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Origineel idee van iemand die de 30 gepasseerd is.
Het is niet eens effectief. Laat staan grappig. En ik denk dat je als leerling meer problemen ermee krijgt dan de leraar die TS zijn boterham opeetquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets hoeft niet altijd origineel te zijn, als het maar effectief is
Die rotzooi hoort toch ook helemaal niet in de les?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:24 schreef boneshake het volgende:
het gaat niet alleen om brood (wat hij opzich weg gooid) maar vooral om zakken snoep/chips ed
hij heeft het recht niet om het op te eten, maar jij ook niet tijdens zijn les..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef boneshake het volgende:
het gaat mij er om om een rechtzaak te beginnen oid ik vraag me gewoon af of hij het recht heeft
Ligt aan de omstandigheden. Eet jij tijdens de les? Ja, dan heeft hij dat recht.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef boneshake het volgende:
het gaat mij er om om een rechtzaak te beginnen oid ik vraag me gewoon af of hij het recht heeft
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes maar zoals ik al zei het gaat mij niet om alternatieve oplossingen ed meer om het punt of hij het recht heeft of niet
Wat een onzin, dan moet je maar minder lang voetballenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes maar zoals ik al zei het gaat mij niet om alternatieve oplossingen ed meer om het punt of hij het recht heeft of niet
Dudequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
helaas heb je niet altijd tijd in de pauzes
hoe jij je pauzes besteed is je eigen probleem..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:26 schreef boneshake het volgende:
Ja, wanneer je het zo bekijkt, is het natuurlijk logisch dat 'ie dat eten opeet of weggooit. Zou 'ie ook met je andere bezittingen moeten kunnen doen...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die rotzooi hoort toch ook helemaal niet in de les?
Eten doe je maar in de pauze.
Is jouw probleem toch dat jij je tijd niet kan indelenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef boneshake het volgende:
ja het is oa mn docent nl en ik weet het ik kan geen nl, en ja als je andere dingen aan het doen bent kan je te weinig tijd hebben tijdens je pauze
Een rechtszaakquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:25 schreef boneshake het volgende:
Maar natuurlijk....quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ligt aan de omstandigheden. Eet jij tijdens de les? Ja, dan heeft hij dat recht.
TS vergeet het woordje 'niet'. Dat leek mij redelijk duidelijk....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |